En deze reken ik ook wel goedquote:A snooty socialite is stranded on a Mediterranean island with a communist sailor.
quote:A soccer star jailed for assault leads a group of inmates in a match against prison guards.
quote:In the early 1960s, CIA agent Napoleon Solo and KGB operative Illya Kuryakin participate in a joint mission against a mysterious criminal organization, which is working to proliferate nuclear weapons.
Als producerquote:
Nee. Wel heel bekend.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Is dat die film waar Rutger die ex mr universe ofzo speelt?
Misschien weet je het in de toekomstquote:Op donderdag 26 december 2013 12:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm als je het elf maanden geleden had gevraagd had ik de titel nog geweten, maar nu laat me geheugen me een beetje in de steek :-P
Is dat een hint voor de titel?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien weet je het in de toekomst
Desunoto +1quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:36 schreef Desunoto het volgende:
Il futuro
Zag hem een paar dagen geleden op één van die streamdiensten staan op de Xbox.
Ja en ja, al zou ik dat deel van Boccaccio waarschijnlijk niet meetellen voor het punt als ik bleef bij 2 titels.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
the leopard? en deed hij ook niet een van de delen van boccaccio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |