Zei mijn vriendin vannacht ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Zit ik een keer netjes te wachten op een daling. Gaat 'ie omhoog.
weer een beetje naar boven juist. had eerlijk gezegd wel een grotere dip verwacht vanaf 9 uur.quote:
Kun je betalen van je deeltjesversnellerquote:Op woensdag 18 december 2013 22:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik ga van mijn bitcoins een tijdmachine kopen.
En dan oneindig herhalen.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik ga van mijn bitcoins een tijdmachine kopen.
denk je?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:12 schreef Scorpie het volgende:
Tijd om weer in fiat te logeren vannacht, morgen weer een nieuwe dag met gedaalde coins.
ik word liever verkracht. dat herstelt zich vanzelf.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die gekke Chinezen zijn backstabbers, zodra je slaapt gaan ze met je coins aan de haal.
wachten tot het wel wat waard is. of in je broek poepen en eruit stappen.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:29 schreef Woods het volgende:
Wat nou als je voor tig euro aan BTC gekocht hebt en het nu geen kloot meer waard is?
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:29 schreef Woods het volgende:
Wat nou als je voor tig euro aan BTC gekocht hebt en het nu geen kloot meer waard is?
Gewoon holden. Gaat vast wel weer een keer omhoog. Ligt er wel een beetje aan voor hoeveel je ingekocht hebt natuurlijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:29 schreef Woods het volgende:
Echt triest, toen ik dat zag:quote:Op woensdag 18 december 2013 22:36 schreef Wave103 het volgende:
De top post op de bitcoin subreddit is nu al een paar uur het telefoonnummer van de suicide hotline![]()
/al weten jullie dat vast al
Volgens mij nog niet. Beetje inhoudsloos filmpje ook. 'Er is geen reden tot paniek, want yuans kunnen nog teruggehaald worden.'. Ja, nee, dat snap ik ook welquote:Op woensdag 18 december 2013 22:39 schreef snoek1 het volgende:
http://video.cnbc.com/gal(...)LCJzZWFyY2giOiIifQ==
al voorbij gekomen?
Ik heb 2 dikke sell orders staanquote:Op woensdag 18 december 2013 22:44 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
zeg dat wel, net 100 LTC gekocht
De Amerikanen die heel de nacht zijn opgebleven tijdens de crash worden zometeen wakkerquote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef Cliffie1976 het volgende:
Het is akelig stil overal, te stil.
Iedereen hoopt dat dit over bitcoin gaatquote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef Cliffie1976 het volgende:
Stilte voor de storm?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef Cliffie1976 het volgende:
Lijkt me stug. Dat moet je terug kunnen zien in de blockchain.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:58 schreef Ame_thyst het volgende:
Ze zeggen dat Satoshi Nakamoto, wie of wat die ook mag zijn iets van 900.000 coins heeft. Dat is aardig wat invloed op de markt. Al schijnt nog geen een van die coins ooit getrade te zijn
http://www.businessweek.c(...)us-father-of-bitcoinquote:Op woensdag 18 december 2013 22:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Dat moet je terug kunnen zien in de blockchain.
Iemand die niet snapt hoe het werkt.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:02 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
http://www.businessweek.c(...)us-father-of-bitcoin
zegt een kerel in een interview, weet het zelf ook niet
Zo vergezocht is het niet hoor. Er zijn heel veel blocks uit het begin waarvan de reward simpelweg nooit verplaatst is.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Dat moet je terug kunnen zien in de blockchain.
its backquote:Op woensdag 18 december 2013 23:07 schreef trustychords het volgende:
Bitonic, ga het weer eens doen. Foei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |