quote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan zit je bij mij goed *wink wink*
ach, jij met je bamboe!quote:
Dankje.. neuken..?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had het niet over heren van Fok!...ik ventileerde alleen mijn trauma opgelopen door mijn ex
Jullie zijn allemaal lief
Je weet heus wel dat er nu geen doorkomen aan is rockjenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, eigenlijk had ik op dat plein moeten staan natuurlijk. is maar 10min lopen...
Neem vuurwerk mee, zodat we je kunnen herkennen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, eigenlijk had ik op dat plein moeten staan natuurlijk. is maar 10min lopen...
Bij mij beetje licht oranje achtig. Posts van vrienden blauw.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef Nattekat het volgende:
Eigen posts met quote blauw
Overig grijs
volgens mij wel, moet je ff in de instellingen zoeken...quote:Op woensdag 18 december 2013 20:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kan je je eigen posts ook bijv. blauw maken en als andere je quoten dat dat rood is?
Ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kan je je eigen posts ook bijv. blauw maken en als andere je quoten dat dat rood is?
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt.
Jouw bloedneus ook.
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef Pino112 het volgende:
Voor jullie requests:
http://fok.3fmfan.nl/requests/?
Nee, ik kijk tv...oh wacht dan moet ik weg hèquote:
Bij mijn instellingen is dat altijd gelijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij wel, moet je ff in de instellingen zoeken...
Ik wil graag Koekoek van Bart van Merwijk, kan dat?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef Pino112 het volgende:
Voor jullie requests:
http://fok.3fmfan.nl/requests/?
Vind ik ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Joepie, Gramulanion is hier ook.
Gezellig
doe ik ook. misschien dat ik 1 dezer dagen nog wel ff langsloopquote:Op woensdag 18 december 2013 20:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je weet heus wel dat er nu geen doorkomen aan is rockjen
En het geluid bij dat huis staat superzacht
lekker thuis kijken
ik zwaai wel ff met mijn piemel. dat kan niet missenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neem vuurwerk mee, zodat we je kunnen herkennen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij wel, moet je ff in de instellingen zoeken...
Hmm, ik zie alleen dit:quote:
Hoe vaak ga je de OP in Humberto pogen te wijzigen dit jaar?quote:
Ach joh, ik heb het ook niet, nergens voor nodig.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Hmm, ik zie alleen dit:
Postkleur eigen post
Stel de achtergrondkleur in van jouw eigen posts (sluit colorpicker om op te slaan)
En daarna dat je "Ook quotes"kan aanvinken, maar zie niet dat je dat een andere kleur kan maken...
Oja, kan je alleen aanvinken idd.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Hmm, ik zie alleen dit:
Postkleur eigen post
Stel de achtergrondkleur in van jouw eigen posts (sluit colorpicker om op te slaan)
En daarna dat je "Ook quotes"kan aanvinken, maar zie niet dat je dat een andere kleur kan maken...
Net zo vaak als jij sinaasappels in andere OPs zet.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je de OP in Humberto pogen te wijzigen dit jaar?
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik kijk tv...oh wacht dan moet ik weg hè
quote:You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
ah, dan kan het nietquote:Op woensdag 18 december 2013 20:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Hmm, ik zie alleen dit:
Postkleur eigen post
Bedankt voor de input Johannesquote:Op woensdag 18 december 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net zo vaak als jij sinaasappels in andere OPs zet.
2/10 Would Not Bang.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net zo vaak als jij sinaasappels in andere OPs zet.
vet andersquote:Op woensdag 18 december 2013 20:10 schreef Uccie het volgende:
Ik was vergeten hoe Eric er 10jr geleden uitzag
xdquote:Op woensdag 18 december 2013 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou je weet waar de brievenbus staat.
Kijk maar uit waar ik een sinaasappel in put xDquote:Op woensdag 18 december 2013 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt voor de input Johannes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |