Zie hier het bewijs dat als het klikt er altijd wat te schuiven valt in de agenda's. Leuk voor je!quote:Op maandag 23 december 2013 13:06 schreef MaikelS het volgende:
De dame waar ik afgelopen zaterdagavond een leuke gezellige onverwachte date mee heb gehad, gaf aan ivm werk / drukke feestdagen etc geen tijd meer te hebben tot januari. Geen probleem, kan ik begrijpen.. ik heb ook weleens van die dagen, maar ze wilde enorm graag een tweede date.
Tot mijn grootste verbazing vroeg ze gister of ik van het weekend niet ergens iets geplanned heb staan.. ze moest wel even kijken hoe het zat met een verjaardag die ze had.
Dat word weer een gezellige avond.. Er is namelijk een klik.. we zien wel waar het schip strand!!
.. Om haar te teasen heb ik haar verteld dat ze me maar moest verrassen!
Achquote:Op maandag 23 december 2013 14:24 schreef BeamofLight het volgende:
Ziet er weer naar uit dat deze kerstdagen ook weer gewoon alleen "gevierd" gaan worden; hoe voorspelbaar
Ghe. Over twintig jaar nog en dan delen we hier onder het genot van een advocaatje onze ervaringen met senioren-dating en dat het zo lullig is om tijdens een date met een lekkende stoma opgescheept te zitten.quote:Op maandag 23 december 2013 14:24 schreef BeamofLight het volgende:
Ziet er weer naar uit dat deze kerstdagen ook weer gewoon alleen "gevierd" gaan worden; hoe voorspelbaar
Self-fulfilling prophecyquote:Op maandag 23 december 2013 14:24 schreef BeamofLight het volgende:
altijd is echt onzinquote:Op maandag 23 december 2013 14:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zie hier het bewijs dat als het klikt er altijd wat te schuiven valt in de agenda's. Leuk voor je!
Een kerstkaart sturen?quote:Op maandag 23 december 2013 14:34 schreef BeamofLight het volgende:
Heb mezelf gewoon weer es lekker in de nesten gewerkt. Liep afgelopen zaterdag tijdens een feestje bijna letterlijk tegen een leuke dame aan. Ik dacht dat het mijn date was, echt 2 druppels water. Ik moest nog vragen of ze het niet was...
Anyway, zeer leuke avond mee gehad en geloof dat ik roze olifantjes zie, eendjes in bad en kabouters in de keuken en shit. Nu weet ik niet wat ik moet doen.
Vragen of ze ook geen zin heeft de kerstdagen alleen door te brengenquote:Op maandag 23 december 2013 14:34 schreef BeamofLight het volgende:
Heb mezelf gewoon weer es lekker in de nesten gewerkt. Liep afgelopen zaterdag tijdens een feestje bijna letterlijk tegen een leuke dame aan. Ik dacht dat het mijn date was, echt 2 druppels water. Ik moest nog vragen of ze het niet was...
Anyway, zeer leuke avond mee gehad en geloof dat ik roze olifantjes zie, eendjes in bad en kabouters in de keuken en shit. Nu weet ik niet wat ik moet doen.
nee ze gaat op vakantie morgen, dus het was gisteren een tot volgend jaar-afscheidquote:Op maandag 23 december 2013 14:37 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Vragen of ze ook geen zin heeft de kerstdagen alleen door te brengen
In dat geval hoef je voorlopig toch ook niks te doen?quote:Op maandag 23 december 2013 14:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee ze gaat op vakantie morgen, dus het was gisteren een tot volgend jaar-afscheid
Keihard bewijsmateriaal heb ik niet maar als ik een date uitstel of zeg dat ik weinig tijd heb twijfel ik meestal aan diegene. Vind ik iemand heel interessant dan ga ik echt geen maand wachten. Voor een relatie moet je uiteindelijk ook tijd maken, ik zoek ook niet iemand voor erbij dat is denk ik wel anders.quote:
Als iemand een paar keer excuses verzint om niet af te spreken ben ik er ook snel klaar mee, helemaal als er geen tegenvoorstel komt. Ik ben ook niet iemand die tot in de eeuwigheid wil chatten/appen zonder af te spreken.quote:Op maandag 23 december 2013 14:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Keihard bewijsmateriaal heb ik niet maar als ik een date uitstel of zeg dat ik weinig tijd heb twijfel ik meestal aan diegene. Vind ik iemand heel interessant dan ga ik echt geen maand wachten. Voor een relatie moet je uiteindelijk ook tijd maken, ik zoek ook niet iemand voor erbij dat is denk ik wel anders.
Overigens bestaat het wel, zo'n baan waardoor je amper tijd hebt. Maar dan is het ook de vraag waarom je iemand zoekt of op een datingsite staat. Als je bijna nooit tijd hebt voor een date dan.
Heel herkenbaarquote:Op maandag 23 december 2013 14:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als iemand een paar keer excuses verzint om niet af te spreken ben ik er ook snel klaar mee, helemaal als er geen tegenvoorstel komt. Ik ben ook niet iemand die tot in de eeuwigheid wil chatten/appen zonder af te spreken.
Deze zin is vrij treurig vind je niet?quote:Op maandag 23 december 2013 14:59 schreef Clicks_nl het volgende:
Zit nu af te wachten of er binnenkort voorstel voor een date komt.
nee you don't get it. Lees nog maar es terug.quote:Op maandag 23 december 2013 14:42 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
In dat geval hoef je voorlopig toch ook niks te doen?
Heerlijk om "problemen" te kunnen uitstellen naar volgend jaar in deze periode
hij is als ik hem teruglees inderdaad nogal beroerd verwoordquote:Op maandag 23 december 2013 15:04 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Deze zin is vrij treurig vind je niet?
Als je nooit tijd hebt voor een date is dat natuurlijk een terechte vraag (maar goed, ook workaholics willen liefdequote:Op maandag 23 december 2013 14:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Keihard bewijsmateriaal heb ik niet maar als ik een date uitstel of zeg dat ik weinig tijd heb twijfel ik meestal aan diegene. Vind ik iemand heel interessant dan ga ik echt geen maand wachten. Voor een relatie moet je uiteindelijk ook tijd maken, ik zoek ook niet iemand voor erbij dat is denk ik wel anders.
Overigens bestaat het wel, zo'n baan waardoor je amper tijd hebt. Maar dan is het ook de vraag waarom je iemand zoekt of op een datingsite staat. Als je bijna nooit tijd hebt voor een date dan.
Dat er een paar verplichtingen vast staan, prima, kan gebeuren. Dat hele weken volgepland zitten, dat gaat er bij mij gewoon niet in..quote:Op maandag 23 december 2013 15:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je nooit tijd hebt voor een date is dat natuurlijk een terechte vraag (maar goed, ook workaholics willen liefdeen er is vast iemand die bij ze past)
Maar hier word steeds gesteld dat als iemand niet binnen een week een avond vrij heeft weten te maken dat die persoon gewoon niet echt wil
Jij reageerde zelf op een voorbeeld waarbij de dame in kwestie haar agenda voor dit weekend nog leeg wist te maken
Dat is in mijn optiek vaker niet mogelijk dan wel
En dat heeft niets te maken met het feit dat ik toevallig in een relatie zit of niet, sommige mensen hebben gewoon dingen die vast staan, verplichtingen, etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |