Geduld is een schone zaak, mits de dame in kwestie duidelijk is in hetgeen wat ze wil..quote:
De agenda's matchen niet, jeweettochquote:Op maandag 23 december 2013 10:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Van die hard-to-get wijven, maar dan anders. Dikke lul ermee, waarom zou je er uberhaupt zin in hebben als een fuckin' drankje doen kennelijk al zo'n enorme opgave is?
dat agenda's niet matchen en de ander echt druk is wil niet zeggen dat daten een hele opgave isquote:Op maandag 23 december 2013 10:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Van die hard-to-get wijven, maar dan anders. Dikke lul ermee, waarom zou je er uberhaupt zin in hebben als een fuckin' drankje doen kennelijk al zo'n enorme opgave is?
Dat ja.quote:Op maandag 23 december 2013 10:00 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Aandacht krijgen bedoel je..
Als die eerste keer zou lukken en zou klikken, dan zou het daarna waarschijnlijk wel meevallen. Terwijl ze er nu gewoon tegenop ziet. Daarbij was ik niet in de indruk dat capstan in de luxe positie zit dat er nog meerdere in de rij staan, dus waarom niet gewoon proberen.quote:Op maandag 23 december 2013 10:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Klopt, maar het is ook: Vrouwenquote:
Dat ook jaquote:Op maandag 23 december 2013 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, maar het is ook: Vrouwen![]()
En deze weegt gelukkig iets zwaarder (niet die vrouw, maar de![]()
)
ouch...quote:Op maandag 23 december 2013 12:50 schreef Fascination het volgende:
Zat net op paiq te kijken en zag dat ik een fotobewonderaar had. Ik aanklikken natuurlijk en was verbaasd dat het een man was. Dat bleek het na een grondige bestudering echter toch niet te zijn, huehuehue. [ afbeelding ]
Die kaboutertjes helpen dan mee met koken of zo?quote:Op maandag 23 december 2013 14:00 schreef Silenus het volgende:
Oh god, ik spreek af en toe nog wel eens via whatsapp met een ex-scharrel van me. Beetje bijpraten over onze date-avonturen...ze heeft er weer een hoor.
Paar keer leuk afgesproken met een kerel via lexa, ging allemaal hartstikke lekker...totdat hij de volgende kerstkaart naar haar stuurde:
Ik wens jou kriebels in je buik
Engeltjes op je schouder
Kaboutertjes in de keuken
Knuffels in je bed
Eendjes in je bad
Roze olifantje op het behang
Maar vooral een fantastisch
gezond en schitterend 2014
Diezelfde avond volgde nog het exit-gesprek.Haha, en terecht. Holy shit zeg, hoe kun je als hetero-man nou zoiets sturen.
![]()
Dit soort dingen geeft je toch wel hoop als man zijndequote:Op maandag 23 december 2013 14:00 schreef Silenus het volgende:
Oh god, ik spreek af en toe nog wel eens via whatsapp met een ex-scharrel van me. Beetje bijpraten over onze date-avonturen...ze heeft er weer een hoor.
Paar keer leuk afgesproken met een kerel via lexa, ging allemaal hartstikke lekker...totdat hij de volgende kerstkaart naar haar stuurde:
Ik wens jou kriebels in je buik
Engeltjes op je schouder
Kaboutertjes in de keuken
Knuffels in je bed
Eendjes in je bad
Roze olifantje op het behang
Maar vooral een fantastisch
gezond en schitterend 2014
Diezelfde avond volgde nog het exit-gesprek.Haha, en terecht. Holy shit zeg, hoe kun je als hetero-man nou zoiets sturen.
![]()
Zie hier het bewijs dat als het klikt er altijd wat te schuiven valt in de agenda's. Leuk voor je!quote:Op maandag 23 december 2013 13:06 schreef MaikelS het volgende:
De dame waar ik afgelopen zaterdagavond een leuke gezellige onverwachte date mee heb gehad, gaf aan ivm werk / drukke feestdagen etc geen tijd meer te hebben tot januari. Geen probleem, kan ik begrijpen.. ik heb ook weleens van die dagen, maar ze wilde enorm graag een tweede date.
Tot mijn grootste verbazing vroeg ze gister of ik van het weekend niet ergens iets geplanned heb staan.. ze moest wel even kijken hoe het zat met een verjaardag die ze had.
Dat word weer een gezellige avond.. Er is namelijk een klik.. we zien wel waar het schip strand!!
.. Om haar te teasen heb ik haar verteld dat ze me maar moest verrassen!
Achquote:Op maandag 23 december 2013 14:24 schreef BeamofLight het volgende:
Ziet er weer naar uit dat deze kerstdagen ook weer gewoon alleen "gevierd" gaan worden; hoe voorspelbaar
Ghe. Over twintig jaar nog en dan delen we hier onder het genot van een advocaatje onze ervaringen met senioren-dating en dat het zo lullig is om tijdens een date met een lekkende stoma opgescheept te zitten.quote:Op maandag 23 december 2013 14:24 schreef BeamofLight het volgende:
Ziet er weer naar uit dat deze kerstdagen ook weer gewoon alleen "gevierd" gaan worden; hoe voorspelbaar
Self-fulfilling prophecyquote:Op maandag 23 december 2013 14:24 schreef BeamofLight het volgende:
altijd is echt onzinquote:Op maandag 23 december 2013 14:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zie hier het bewijs dat als het klikt er altijd wat te schuiven valt in de agenda's. Leuk voor je!
Een kerstkaart sturen?quote:Op maandag 23 december 2013 14:34 schreef BeamofLight het volgende:
Heb mezelf gewoon weer es lekker in de nesten gewerkt. Liep afgelopen zaterdag tijdens een feestje bijna letterlijk tegen een leuke dame aan. Ik dacht dat het mijn date was, echt 2 druppels water. Ik moest nog vragen of ze het niet was...
Anyway, zeer leuke avond mee gehad en geloof dat ik roze olifantjes zie, eendjes in bad en kabouters in de keuken en shit. Nu weet ik niet wat ik moet doen.
Vragen of ze ook geen zin heeft de kerstdagen alleen door te brengenquote:Op maandag 23 december 2013 14:34 schreef BeamofLight het volgende:
Heb mezelf gewoon weer es lekker in de nesten gewerkt. Liep afgelopen zaterdag tijdens een feestje bijna letterlijk tegen een leuke dame aan. Ik dacht dat het mijn date was, echt 2 druppels water. Ik moest nog vragen of ze het niet was...
Anyway, zeer leuke avond mee gehad en geloof dat ik roze olifantjes zie, eendjes in bad en kabouters in de keuken en shit. Nu weet ik niet wat ik moet doen.
nee ze gaat op vakantie morgen, dus het was gisteren een tot volgend jaar-afscheidquote:Op maandag 23 december 2013 14:37 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Vragen of ze ook geen zin heeft de kerstdagen alleen door te brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |