stel je niet zo aan zegquote:Op woensdag 18 december 2013 19:44 schreef benx het volgende:
Dus dan is het nu wachten op antwoord van de tegenpartij, ik kan niet zolang zonder auto, crap
Bel even die andere maatschappij, en probeer een leenauto te fixen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:44 schreef benx het volgende:
Dus dan is het nu wachten op antwoord van de tegenpartij, ik kan niet zolang zonder auto, crap
Kan dat? Ga ik morgen proberen, bedankt!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Bel even die andere maatschappij, en probeer een leenauto te fixen.
Niet altijd, wij weten ook niet hoe de ander precies verzekerd is.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:57 schreef benx het volgende:
[..]
Kan dat? Ga ik morgen proberen, bedankt!
Ik gok dat ze dit ook wel hebben gezegd tegen TS, maar dat TS ondanks dat hij hier niet voor verzekerd is, wel hoopte dat zijn verzekeraar de afhandeling van hem over zou nemen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:14 schreef Palomar het volgende:
Wel idioot dat jouw verzekeringsmaatschappij niet even uitlegt wat je moet doen. Ook al heb je alleen WA, het minste wat ze kunnen doen is zeggen dat je contact op moet nemen met de verzekering van de ander.
Welke verzekering heb je eigenlijk?
Natuurlijk kan dat, mits de andere partij de schade ook erkent. Het is namelijk zo dat ALLE schade vergoed moet worden, daar hoort ook de huur van vervangend vervoer bij voor de periode die je redelijkerwijs nodig hebt om de schade te laten taxeren (door de verz. van de tegenpartij) + auto laten repareren. Of, als de auto total-loss is, maximaal 1 maand om een andere auto uit te zoeken.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:58 schreef hottentot het volgende:
[..]
Niet altijd, wij weten ook niet hoe de ander precies verzekerd is.
Maar jij hebt schade door toedoen van een ander, lijkt mij logisch dat je dat wilt verhalen. Als jij twee weken een andere auto moet huren kost dat geld.
Eigenlijk niet eens. Je moet het regelen met de veroorzaker, en die moet z'n verzekering inschakelen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:20 schreef Keith_Bakker het volgende:
Je moet dit ook regelen met de verzekering van degene die de schade veroorzaakt.
Klopt, maar naar mijn ervaring gaat het wel sneller als je zelf rechtstreeks met die verzekering kunt overleggen. Anders staat de veroorzaker er gewoon als een boodschapper tussen zonder toegevoegd nut.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:52 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Eigenlijk niet eens. Je moet het regelen met de veroorzaker, en die moet z'n verzekering inschakelen.
Dat snap ik en ben ik met je eens. Maar dit is de formele weg. Als de verzekeraar van de tegenpartij zegt 'wij weten van niets', moet je toch weer terug. Uiteindelijk heb jij een geschil met de tegenpartij. Dat die iemand anders heeft om z'n schade te dekken, is niet jouw zaak.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:59 schreef hottentot het volgende:
[..]
Klopt, maar naar mijn ervaring gaat het wel sneller als je zelf rechtstreeks met die verzekering kunt overleggen. Anders staat de veroorzaker er gewoon als een boodschapper tussen zonder toegevoegd nut.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |