Het moment van kopen en het moment op kenteken zetten hoeven niet hetzelfde te zijn. Koop sluiten op 31-12 en op kenteken laten zetten op 02-01quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:31 schreef mstx het volgende:
In januari want dan krijg je je kentekenbewijs op een pasje
Echt? Cool. Volgend jaar nieuwe auto kopen dan maarquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:31 schreef mstx het volgende:
In januari want dan krijg je je kentekenbewijs op een pasje
Afschrijving nu zegt de dealer nl hij is 3 jaar oud en in jan is hij 4 jaar oud dus minder waarquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:54 schreef vannelle het volgende:
Voor een nieuwe auto zou ik wachten tot volgend jaar maar wat maakt dat nou uit voor een 2dehands?
Maar dit geldt dan ook voor mijn inruil.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:56 schreef klawie het volgende:
[..]
Afschrijving nu zegt de dealer nl hij is 3 jaar oud en in jan is hij 4 jaar oud dus minder waar
Het is 2dehands, staat al op kenteken. Leeftijd is bekend.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:56 schreef klawie het volgende:
[..]
Afschrijving nu zegt de dealer nl hij is 3 jaar oud en in jan is hij 4 jaar oud dus minder waar
Nu langsgaan om op papier te laten zetten wat je kan krijgen voor je inruil (met een looptijd tot 31-1-2014 ofzo) en begin januari je auto kopen.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:24 schreef benx het volgende:
[..]
Maar dit geldt dan ook voor mijn inruil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |