Hij heeft het niet over mensen die rechten studeren toch?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik studeer rechten. Dus je bent bij het verkeerde adres om negatieve uitlatingen erover te doen.
Waarom heb je skype?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word op Skype door een willekeurig persoon gebeld. Ik heb niet opgenomen maar ben wel bang nu
dat was ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word op Skype door een willekeurig persoon gebeld. Ik heb niet opgenomen maar ben wel bang nu
Zo mag ik het horen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De praktijk is wel leuk, pleitnota's enz maken, mensen helemaal afkraken met wat wetten en goede argumentatie.
Blockenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Heel snel weg gaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... niet iedereen kan elkaar aardig vinden helaas.
Ik vind het leuk dat je terug bent.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over mensen die rechten studeren toch?.
Misschien vindt 'ie jou wel een topper.
Dat vind ik nou fijn om te horen. Ik zal je een (gemeend) compliment terug geven: ik vind het leuk dat jij hier nu mod bentquote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je terug bent.
Ik zit in een complimentenfase vandaag.
Oh, vooral alles over inkomstenbelastingen bij ons. Dat was niet al te lastig, maar ik was ziek tijdens het tentamenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen.![]()
Wat leer je bij belastingrecht dan?
Oh.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh, vooral alles over inkomstenbelastingen bij ons. Dat was niet al te lastig, maar ik was ziek tijdens het tentamen.
Euhm. Zeg maar gerust 99% theorie.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is dat nou veel theorie vooral of ook wat praktijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |