Uhm, ik heb het eerste jaar gehaald met een paar uur leren en niet naar de les te gaan, en dat is serieus, al zul je me wss niet geloven. Het 2e jaar echter, daar waren wat vakken zoals belastingrecht waar je echt voor moest leren, wat ik uiteraad niet deed.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan niet eens een hbo'tje (makkelijk) halen.Misschien moet je je nog eens laten testen.
Ik heb ruzie met tjacka omdat hij tegelijkertijd ook jhali wilde.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is groepsdruk, al vind ik tjacka dusdanig irritant dat alles wat in contact met hem geraakt een besmetting met het tjacka virus oplevert. Zodoende, moet ik haten op jou.
Respect man.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uhm, ik heb het eerste jaar gehaald met een paar uur leren en niet naar de les te gaan, en dat is serieus, al zul je me wss niet geloven. Het 2e jaar echter, daar waren wat vakken zoals belastingrecht waar je echt voor moest leren, wat ik uiteraad niet deed.
Ik geef de middelbareschool de schuld, was zo makkelijk dat ik nooit de discipline heb kunnen opbouwen voor het leren. Vakken met inzicht en logica gaan me dan ook een stuk beter af.quote:
ik ben dan ook groot geschapenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:02 schreef Tjacka het volgende:
Die Etsu is trouwens ook een hele leuke kerel.
Ik alle Rotterdamse Feyenoorders wel aardig op Fok!. Die daar buiten zijn soms ietwat pedant en zichzelf overschattend. (Maar nog altijd aardiger dan de Ajacieden)quote:Op woensdag 18 december 2013 19:02 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind typisch oprecht aardig, maar hij haat mij.
Single bets?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:03 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb net onder 1,5 op heerenveen gezet.
Als ik gelijk heb krijg ik 45 euro.
happened to her beforequote:Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom vind je mij lief, ik was verliefd op jou maar nu op jhali.
Tja... niet iedereen kan elkaar aardig vinden helaasquote:Op woensdag 18 december 2013 19:02 schreef Tjacka het volgende:
bitcherig antwoord.quote:
O.quote:
Alles met recht is kut, moet je te veel voor leren, echt stampen ook. Ik haat datquote:Op woensdag 18 december 2013 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
O.
Belastingrecht is kut.Ik moet ook tentamen van doen op 3 januari, en snap er geen balle van.
Ja tijdens de wedstrijd.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik alle Rotterdamse Feyenoorders wel aardig op Fok!. Die daar buiten zijn soms ietwat pedant en zichzelf overschattend. (Maar nog altijd aardiger dan de Ajacieden)
[..]
Single bets?
bedanktquote:Op woensdag 18 december 2013 19:02 schreef Tjacka het volgende:
Ik studeer rechten. Dus je bent bij het verkeerde adres om negatieve uitlatingen erover te doen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alles met recht is kut, moet je te veel voor leren, echt stampen ook. Ik haat dat.
De praktijk is wel leuk, pleitnota's enz maken, mensen helemaal afkraken met wat wetten en goede argumentatiequote:Op woensdag 18 december 2013 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik studeer rechten. Dus je bent bij het verkeerde adres om negatieve uitlatingen erover te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |