quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb het koud. Ik ga in bed liggen
Dat account is ouder dan die van mijquote:
Me neither. Maar nu blijft hij DM's sturenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:46 schreef Muto het volgende:
[..]
the fuck. Die hoef ik niet meer te spreken dan.
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Smoofie. Opleiding al definitief verkloot?
Gaat wat beter man, kom wss nog boven de 41 punten uit voor dit jaar. Maar leraren verneuken alles, moet nog wat inhalen, paar keer naar de leraar geweest die zei dat hij me zou mailen, nog steeds niet gedaan die leraar.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Smoofie. Opleiding al definitief verkloot?
penispics zeker?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Me neither. Maar nu blijft hij DM's sturen
Wat? Ons leven gaat niet over rozen hoor. Geniën die we zijn worden wij niet uitgedaagd door onze opleiding met slechte resultaten als resultaat.quote:
Oh, mn wereld stort in.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze wil jou niet in haar broekje hebben.
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
dus jij hebt seks gehad met wietparkiet?
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gaat wat beter man, kom wss nog boven de 41 punten uit voor dit jaar. Maar leraren verneuken alles, moet nog wat inhalen, paar keer naar de leraar geweest die zei dat hij me zou mailen, nog steeds niet gedaan die leraar.
Ik pak de popcorn evenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gaat wat beter man, kom wss nog boven de 41 punten uit voor dit jaar. Maar leraren verneuken alles, moet nog wat inhalen, paar keer naar de leraar geweest die zei dat hij me zou mailen, nog steeds niet gedaan die leraar.
Van wie krijg jij al die info?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoezo dequote:
Ik ben nooit een troll. Alleen kan wel erg irritant zijn soms, maar ik heb ADHD.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Smoofie is geen kloon, enkel een slechte troll op enkele gebieden.
Maar diep van binnen een hele lieve jongen welke ik mijn eerstgeboren dochter blind aan zou toevertrouwen.
Je bent beter dan dit. Mensen die zich verschuilen achter dyslexie en ADHD zijn niks waardquote:Op woensdag 18 december 2013 18:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben nooit een troll. Alleen kan wel erg irritant zijn soms, maar ik heb ADHD.
Het is geen toeval dat wij beiden, personen met een goed geheugen en hoogbegaafdheid, niet erg goed hun best doen voor hun studie terwijl de dommere onder ons het wel halen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent beter dan dit. Mensen die zich verschuilen achter dyslexie en ADHD zijn niks waard![]()
Verschuil je dan ten minste nog achter je hoogbegaafdheid zoals elke ouder en hun onderpresterende 8 jarige
Ik vind sommige users enkel iets te aanwezig om te kunnen wegzeven.quote:
Elan is een sukkeltje soms. Voor de rest zijn Letmein en OmgevallenFlat irritant.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind sommige users enkel iets te aanwezig om te kunnen wegzeven.
En Elan uitlokken is altijd leuk.
Met mentaliteit alleen scoor je een baan, wij als intellectuelen lossen de werkelijke problemen op.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is geen toeval dat wij beiden, personen met een goed geheugen en hoogbegaafdheid, niet erg goed hun best doen voor hun studie terwijl de dommere onder ons het wel halen.
Ik weet dat je aardig bent ondanks dat je haatquote:Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom vind je mij lief, ik was verliefd op jou maar nu op jhali.
En dan niet eens een hbo'tje (makkelijk) halen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is geen toeval dat wij beiden, personen met een goed geheugen en hoogbegaafdheid, niet erg goed hun best doen voor hun studie terwijl de dommere onder ons het wel halen.
Dat is groepsdruk, al vind ik tjacka dusdanig irritant dat alles wat in contact met hem geraakt een besmetting met het tjacka virus oplevert. Zodoende, moet ik haten op jou.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet dat je aardig bent ondanks dat je haat
Tegenwoordig kan ik dat zelf.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Typisch is altijd negatief. Hoewel dit erg Rotterdams is koop ik toch geen FM meer voor hem en zijn Hobbit vrienden
#Neverforget
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |