SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wat een eng, naar mannetje wilfrietquote:Op woensdag 18 december 2013 16:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Ik vind het jammer dat Depay geen IF heeft maar ik vind het ook logisch. We moeten gewoon wachten tot hij weer 2 goals scoort en dan geen penalty en een intikker. gr gr![]()
Je hebt dit al gepost.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het jammer dat Depay geen IF heeft maar ik vind het ook logisch. We moeten gewoon wachten tot hij weer 2 goals scoort en dan geen penalty en een intikker. gr gr
Het klopt niet eens, Depay is degene die het team op sleeptouw neemt, niet Maher, Depay is dus in vorm. Kan je van Maher moeilijk zeggen.![]()
Maher met zijn in het doel gewaaide voorzet en late doelpunt omdat Utrecht de controller had weggelegd![]()
![]()
EA slaat bij deze de plank finaal mis. Depay had een IF moeten krijgen, das de enige die in vorm is bij PSV. Maher is een eng mannetje , echt een verschrikking gewoon![]()
Nice.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:03 schreef Hoogstaande het volgende:
http://instagram.com/p/iETbRNFUpG/
Dayum.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dan nog waren er spelers in de Eredivisie die het beter deden.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt dit al gepost.
Het klopt niet eens, Depay is degene die het team op sleeptouw neemt, niet Maher, Depay is dus in vorm. Kan je van Maher moeilijk zeggen.![]()
Rodriguez op CAM is wel interessant, eindelijk een fatsoenlijke speler om aan mijn IF Moutinho te linken (en hem links op het middenveld te houden).![]()
Als Depay die pingel niet had gemist dan was dat ook zo geweest. Nu is het gewoon logisch.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:21 schreef Maver24 het volgende:
EA slaat bij deze de plank finaal mis. Depay had een IF moeten krijgenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Puyolquote:Op woensdag 18 december 2013 16:03 schreef Hoogstaande het volgende:
http://instagram.com/p/iETbRNFUpG/
Dayum.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind het ook maar een matig TOTW verder maar dat hebben we even nodig.. maar door al die offers met waarschijnlijk ook een keer 100k packs gaat de markt toch alleen maar achteruit.![]()
Hebben we dat even nodig ja? Kunnen de servers dan even bijkomen van de drukte en is de freeze glitch dan verholpen?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het ook maar een matig TOTW verder maar dat hebben we even nodig.. maar door al die offers met waarschijnlijk ook een keer 100k packs gaat de markt toch alleen maar achteruit.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En mensen raken minder coins kwijt omdat ze minder zin hebben om packs te openen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hebben we dat even nodig ja? Kunnen de servers dan even bijkomen van de drukte en is de freeze glitch dan verholpen?![]()
Wat boeit de markt nou? Laat maar zakken, kan ik over een tijd misschien wat met legends gaan spelen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het ook maar een matig TOTW verder maar dat hebben we even nodig.. maar door al die offers met waarschijnlijk ook een keer 100k packs gaat de markt toch alleen maar achteruit.![]()
Nou, Torres Nilo gaat niet eens meer voor 2kquote:Op woensdag 18 december 2013 16:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat boeit de markt nou? Laat maar zakken, kan ik over een tijd misschien wat met legends gaan spelen.Sommige duurdere silvers zijn de laatste weken wel weer gestegen.
![]()
Ja, ik vind het wel jammer, want daardoor is traden lastiger en zal ik minder coins kunnen verkopen.. Dus ik twijfel nog, straks maar gewoon wat verkopen en 100 euro pakken of gewoon dure teams bouwen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat boeit de markt nou? Laat maar zakken, kan ik over een tijd misschien wat met legends gaan spelen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nicequote:![]()
Voor Gerrard Walker Piqué kun je ook Touré Richards Kompany pakken oid.
Maar ik ben gewoon niet zo fan van Walker en Piqué![]()
![]()
Alleen Gerrard met verdedigende workratesquote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat kan ook inderdaad, misschien wel een betere optie moet ik zeggen. Kan ik mijn kompany ook nog eens gebruikenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nice![]()
Voor Gerrard Walker Piqué kun je ook Touré Richards Kompany pakken oid.
Maar ik ben gewoon niet zo fan van Walker en Piqué![]()
![]()
Iemand hier met verstand van tv's?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, er zit een afstandsbediening bij en daarmee kun je 'm aanzetten en van zender veranderen.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik weet eigenlijk niet eens wat ik precies wil wetenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:57 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Je kan op Tweakers.net veel info vinden over tv's. Zit al een tijdje te kijken naar iets, maar het is voor mij als noob (net als toen ik voor een tablet ging) echt iets waarbij je al snel door de bomen het bos niet meer ziet
Budget dat ik in gedachten heb is max. 650 euro. Uiteraard Full HD, degelijk geluid uit de tv zelf, 39 tot 43 inch. Verder als het even kan connecten via wifi en optie om live tv te pauzeren (evt. via externe HD). Ik heb vrij weinig weinig met 3D, maar denk dat het toch wel handig is om te nemen omdat ik er wellicht spijt van heb als het straks wat meer gemeengoed is geworden en ik het alsnog ga missen. Die shutterglasses lijken me vervelend, dus dan is alleen passief 3D een optie. Of zijn die dingen wel te doen?
Ik weet niet echt hoe belangrijk ik (Geoptimaliseerde) Hertz moet inschatten eigenlijk, dat is wel een puntje waar ik over val.
Ik had eigenlijk deze op de shortlist staan: http://tweakers.net/price(...)zwart/specificaties/
Maar die komt er bij de Consumentenbond niet geweldig uit met een 5.6 als eindoordeel en toch wel wat belangrijke minpunten.
De Samsung UE40F6510 (http://tweakers.net/price(...)s-wit/specificaties/) komt er daar weer wel goed uit met een 7 en klinkt erg goed, maar die heeft in ieder geval actieve 3D.
Zelfde gaat ook op voor de Samsung UE40F6510 overigens. Die is net iets boven mijn budget (http://tweakers.net/pricewatch/330289/samsung-ue40f6510s-wit.html)
Iemand wellicht nog aan- of afraders? Of dingen die ik over het hoofd zie?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Smart TV nemen dat is zo fijn. Apps toevoegen, YouTube etc. Verder zit je wel aardig in de goede richting. Oja Tweakers > Consumentenbondquote:Op woensdag 18 december 2013 17:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens wat ik precies wil weten. Zit al een tijdje te kijken naar iets, maar het is voor mij als noob (net als toen ik voor een tablet ging) echt iets waarbij je al snel door de bomen het bos niet meer ziet
Budget dat ik in gedachten heb is max. 650 euro. Uiteraard Full HD, degelijk geluid uit de tv zelf, 39 tot 43 inch. Verder als het even kan connecten via wifi en optie om live tv te pauzeren (evt. via externe HD). Ik heb vrij weinig weinig met 3D, maar denk dat het toch wel handig is om te nemen omdat ik er wellicht spijt van heb als het straks wat meer gemeengoed is geworden en ik het alsnog ga missen. Die shutterglasses lijken me vervelend, dus dan is alleen passief 3D een optie. Of zijn die dingen wel te doen?
Ik weet niet echt hoe belangrijk ik (Geoptimaliseerde) Hertz moet inschatten eigenlijk, dat is wel een puntje waar ik over val.
Ik had eigenlijk deze op de shortlist staan: http://tweakers.net/price(...)zwart/specificaties/
Maar die komt er bij de Consumentenbond niet geweldig uit met een 5.6 als eindoordeel en toch wel wat belangrijke minpunten.
De Samsung UE40F6510 (http://tweakers.net/price(...)s-wit/specificaties/) komt er daar weer wel goed uit met een 7 en klinkt erg goed, maar die heeft in ieder geval actieve 3D.
Zelfde gaat ook op voor de Samsung UE40F6510 overigens. Die is net iets boven mijn budget (http://tweakers.net/pricewatch/330289/samsung-ue40f6510s-wit.html)
Iemand wellicht nog aan- of afraders? Of dingen die ik over het hoofd zie?![]()
Kan geen kwaad om naar beide sites te kijken. Consumentenbond zit ook een erg goede en zorgvuldige manier van testen achter.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
Smart TV nemen dat is zo fijn. Apps toevoegen, YouTube etc. Verder zit je wel aardig in de goede richting. Oja Tweakers > ConsumentenbondAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mwa niet bepaald. Testen vaak maar 10 producten en of de mensen die het testen er daadwerkelijk verstand van hebben laat ik in het midden. Zo hadden ze ooit ovens getest terwijl hun nr 10 op menig andere sites de nr 1 wasquote:Op woensdag 18 december 2013 17:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan geen kwaad om naar beide sites te kijken. Consumentenbond zit ook een erg goede en zorgvuldige manier van testen achter.![]()
![]()
De testprocedure bij tv's is in ieder geval erg goed. Heb er vanmiddag veel over gelezen. Iedere maand voegen ze ook de nieuwe tv's weer toe, dus dat eerste gaat ook zeker niet op.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:12 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mwa niet bepaald. Testen vaak maar 10 producten en of de mensen die het testen er daadwerkelijk verstand van hebben laat ik in het midden. Zo hadden ze ooit ovens getest terwijl hun nr 10 op menig andere sites de nr 1 wasAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Meerdere sites checken is altijd goed. Kijk ook op Beslist.nl enzquote:Op woensdag 18 december 2013 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De testprocedure bij tv's is in ieder geval erg goed. Heb er vanmiddag veel over gelezen. Iedere maand voegen ze ook de nieuwe tv's weer toe, dus dat eerste gaat ook zeker niet op.![]()
Dafuq , hier 2,5 week.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:11 schreef Freire het volgende:
[..]
Hier vrijdag 17:30 pas, maar dan wel gelijk voor 5 wekenIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Je bent gewoon slechtquote:Op woensdag 18 december 2013 17:15 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik kan gewoon ineens niks meer winnen met mijn teamIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Het eerste filmpje van hem heb je ook gezien neem ik aan? Die was nog toffer.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Wees blij, ik heb (praktisch gezien) geen vakantiequote:
Ziet er echt ranzig uitquote:Op woensdag 18 december 2013 17:30 schreef Tim86 het volgende:
Vanavond Sloppy Joe's maken
[ afbeelding ]![]()
Maar is fucking lekker. Ideaal studentenvoer ookquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sloppy Joe....diarree tussen een broodjequote:Op woensdag 18 december 2013 17:30 schreef Tim86 het volgende:
Vanavond Sloppy Joe's maken
[ afbeelding ]
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Bingo Players is sinds gisteravond Bingo Player geworden. Een van die twee is overleden aan de gevolgen van kanker
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Serieus? Damnquote:Op woensdag 18 december 2013 17:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Bingo Players is sinds gisteravond Bingo Player geworden. Een van die twee is overleden aan de gevolgen van kanker![]()
Zag het voorbijkomen op Facebookquote:Op woensdag 18 december 2013 17:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Bingo Players is sinds gisteravond Bingo Player geworden. Een van die twee is overleden aan de gevolgen van kanker
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Feyenoord Rotterdam![]()
Respect voor de overledene, maar wat een grafmuziek.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik wilde er ook eentje doen, iets met kk muziek. Nu heb ik het eigenlijk toch gedaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:18 schreef Zhano het volgende:
Zal ik voor de verrassing eens een keer geen ongepaste grap maken dan?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Lekker man. Beetje ordinair rondstuiteren op een commercieel dansplaatje af en toe.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Respect voor de overledene, maar wat een grafmuziek.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als ik uitga, dan is dat eigenlijk altijd naar een technofeest. Eerstvolgende keer dat ik weer uitga zal pas op 8 februari zijn: Awakenings Eindhovenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekker man. Beetje ordinair rondstuiteren op een commercieel dansplaatje af en toe.. Uitgaan in de stad vind ik echt geldverspilling. De laatste paar keer dat ik ben geweest, was ik tientallen euro's kwijt en werden mijn avonden verpest door irritante agressieve dronkenlappen en kutmuziek. Nee, ik ga niet graag meer stappen.
jaja pillieboiquote:Op woensdag 18 december 2013 18:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als ik uitga, dan is dat eigenlijk altijd naar een technofeest. Eerstvolgende keer dat ik weer uitga zal pas op 8 februari zijn: Awakenings Eindhoven. Uitgaan in de stad vind ik echt geldverspilling. De laatste paar keer dat ik ben geweest, was ik tientallen euro's kwijt en werden mijn avonden verpest door irritante agressieve dronkenlappen en kutmuziek. Nee, ik ga niet graag meer stappen.
![]()
Brazuca gekocht voor 2.6k![]()
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bakkes, laatste keer was 31 augustus.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Awekeningsquote:Op woensdag 18 december 2013 18:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als ik uitga, dan is dat eigenlijk altijd naar een technofeest. Eerstvolgende keer dat ik weer uitga zal pas op 8 februari zijn: Awakenings Eindhoven. Uitgaan in de stad vind ik echt geldverspilling. De laatste paar keer dat ik ben geweest, was ik tientallen euro's kwijt en werden mijn avonden verpest door irritante agressieve dronkenlappen en kutmuziek. Nee, ik ga niet graag meer stappen.
![]()
![]()
quote:LEKKAH AAN DE PILLUHquote:Op woensdag 18 december 2013 18:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bakkes, laatste keer was 31 augustus.
Feyenoord Rotterdam![]()
Is dat de Limburgse low budget variant?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dat de Limburgse low budget variant?Ja daar komen alleen maar boeren.
![]()
Noob vraag
Wat is het verschil tussen:
Nani 1: de normale nani
Nani 2: veel sneller en beter schot. Zit een zilver of goud labeltje opgeplakt en is veel duurder
Dit labeltje is geen in form toch? Maar hij is wel veel beter en niet eens super duur..hoe kan dit?![]()
Dat is een trainingskaartje. Dat is er na 1 wedstrijd weer af. Is geen extra coins waard.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:40 schreef robben93 het volgende:
Noob vraag
Nani 2: veel sneller en beter schot. Zit een zilver of goud labeltje opgeplakt en is veel duurder
Dit labeltje is geen in form toch? Maar hij is wel veel beter en niet eens super duur..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zit een trainingskaartje van 200 tot 900 coins op. Die maar 1 wedstrijd werkt.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:40 schreef robben93 het volgende:
Noob vraag
Dit labeltje is geen in form toch? Maar hij is wel veel beter en niet eens super duur..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ze liegen, is je coins dubbel en dwars waardquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Inderdaad wat een gore egoïstenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
ze liegen, is je coins dubbel en dwars waardis een van de beter bewaarde geheimen in FUT
![]()
Ah natuurlijk. Ben niet gewend dat het hier ineens off-topic gaat.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat ben jij ook een naar altruistisch mannetjequote:Op woensdag 18 december 2013 18:44 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Inderdaad wat een gore egoïstenis een van de beter bewaarde geheimen in FUT
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IF Balotelli gekocht, eens kijken of ik er een leuk team mee kan maken met spelers die ik al heb of goedkoop zijn..
451 is kut dit jaar voor hybrids met de links tussen de CAM's![]()
![]()
Ik had er al eentje. Speelt erg lekker, dus heb er nog maar eentje gekocht, als investeringquote:Op woensdag 18 december 2013 18:48 schreef DutchSL het volgende:
IF Balotelli gekocht, eens kijken of ik er een leuk team mee kan maken met spelers die ik al heb of goedkoop zijn..
E: wat heb je ervoor betaald?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gebruiken jullie vaak een trainingskaart op een speler? ik heb dit namelijk nog nooit gedaan maar zie dat t verschil wel heel groot is?![]()
Nee, ik gebruik het nooit. Maar als jij er mee begint, ga ik het ook serieus overwegen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:49 schreef robben93 het volgende:
Gebruiken jullie vaak een trainingskaart op een speler? ik heb dit namelijk nog nooit gedaan maar zie dat t verschil wel heel groot is?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik dacht dat die bal nu ineens in FUT zitquote:Op woensdag 18 december 2013 18:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ah natuurlijk. Ben niet gewend dat het hier ineens off-topic gaat.![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik het nooit. Maar als jij er mee begint, ga ik het ook serieus overwegen.![]()
![]()
277kquote:Op woensdag 18 december 2013 18:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had er al eentje. Speelt erg lekker, dus heb er nog maar eentje gekocht, als investering
E: wat heb je ervoor betaald?![]()
Natuurlijk. Waarom denk je anders dat iedereen hier zo veel wint.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:49 schreef robben93 het volgende:
Gebruiken jullie vaak een trainingskaart op een speler? ik heb dit namelijk nog nooit gedaan maar zie dat t verschil wel heel groot is?Feyenoord Rotterdam![]()
oh is die pot nu al joh. AZ - Fean wel een mooi affiche
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
NIeuwe Walking Dead game is uit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lekker zegquote:
AZ bakt er weinig van laatste tijd. Hoewel, AZ B speelt dan weer best acceptabel.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
AZ wint als ik geld zet op de tegenstander en verliest als ik geld op die knakkers zelf zit. Topclubquote:Op woensdag 18 december 2013 18:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lekker zeg
AZ bakt er weinig van laatste tijd. Hoewel, AZ B speelt dan weer best acceptabel.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, dat is niet reëel meer.. Zoveel coins kun je niet bereiken door legit trading. Zelfs niet met duizenden euro's in pakjes stoppen. Dus of duizenden euro's coins kopen of AB.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die gast van Standard ook geen IFbest een kut TOTW eigenlijk.
Guerra wel zieke stats, maarja die work rates.![]()
Het gaat me meer om die 95 rated card. Hij heeft gewoon first owner en het is untradeablequote:Op woensdag 18 december 2013 18:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, dat is niet reëel meer.. Zoveel coins kun je niet bereiken door legit trading. Zelfs niet met duizenden euro's in pakjes stoppen. Dus of duizenden euro's coins kopen of AB.![]()
Hij heeft de account geleendquote:Op woensdag 18 december 2013 19:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het gaat me meer om die 95 rated card. Hij heeft gewoon first owner en het is untradeable. Maar de rest van het team is bij elkaar ook gewoon onbetaalbaar
EA geeft toch zulke kaarten aan IRL spelers die FUT spelen? José Enrique was (een van?) de eerste.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het gaat me meer om die 95 rated card. Hij heeft gewoon first owner en het is untradeable![]()
Waarom ben je daar benieuwd naar?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Benieuwd of Kwalbert nog iets gaat zeggen over zijn Hommo in RTL Boulevard![]()
![]()
Ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
EA geeft toch zulke kaarten aan IRL spelers die FUT spelen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ff de ingame stats van James Rodriguez gekeken en die van Kalou. Wow gewoon. Kalou is echt heel erg goed![]()
Smullen als die nerd ook eens een boekje open moet doen over zijn eigen privé levenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom ben je daar benieuwd naar?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zou serieus al mijn coins over hebben voor een blauwe Lurlingquote:Op woensdag 18 december 2013 19:04 schreef DutchSL het volgende:
Kan iemand even tegen Erik Pieters zeggen dat hij ook zo'n kaart moet aanvragen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die 95 Rodriguez heeft nog altijd maar 2* dus hij is niet goed. En bateson zelf ook niet. gr grquote:Op woensdag 18 december 2013 18:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, dat is niet reëel meer.. Zoveel coins kun je niet bereiken door legit trading. Zelfs niet met duizenden euro's in pakjes stoppen. Dus of duizenden euro's coins kopen of AB.![]()
Of bateson niet goed is, kunnen we over discussiëren. Hij heeft wel heel veel coins/spelers gewonnen met zijn wagermatches.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die 95 Rodriguez heeft nog altijd maar 2* dus hij is niet goed. En bateson zelf ook niet. gr grHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou serieus al mijn coins over hebben voor een blauwe Lurling
Veel plezier er mee![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel plezier er meeeen lulring, best een goeie
![]()
Ik had niet verwacht dat ik er nu al eentje zou verkopen
Nog wel even dat team gecheckt.
Hij snapt er duidelijk geen kut van.Luke Shaw op LB. Wat een mongooltje.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
SR begint ook zo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom zet ie in godsnaam Shaw op LB? Dat is vewwy vewwy vewwy raar.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Kijk de video dan weet je waaromquote:Op woensdag 18 december 2013 19:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarom zet ie in godsnaam Shaw op LB? Dat is vewwy vewwy vewwy raar.![]()
Ik kwam net op dat stukje aan. Domste reden die ik ooit gehoord heb.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kijk de video dan weet je waaromBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Omdat hij hem net zo goed vind als Colequote:Op woensdag 18 december 2013 19:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik kwam net op dat stukje aan. Domste reden die ik ooit gehoord heb.![]()
![]()
Ja, vooral in THE MOST EXPENSIVE SQUADBUILDER EVER UITROEPTEKEN CAPS LOCKquote:Op woensdag 18 december 2013 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat hij hem net zo goed vind als Cole
Ik vind 'm wel grappig altijdquote:Op woensdag 18 december 2013 19:21 schreef Lindgren. het volgende:
Bateson.Na 4 seconden weggeklikt.
Die stem.Heeft lekker droge humor. Maar die komt in dit filmpje misschien niet naar voren.
Ach, Shaw is maar 300c goedkoperquote:Op woensdag 18 december 2013 19:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, vooral in THE MOST EXPENSIVE SQUADBUILDER EVER UITROEPTEKEN CAPS LOCK
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan wie? Hij kon toch ook IF Baines neerzetten?quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Dan Cole. Maar IF Baines is een veel betere optie dan ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan wie? Hij kon toch ook IF Baines neerzetten?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vond de variant die Reus een tijdje had een stuk mooierquote:
Drenthe lijkt me ook juist de ultieme LM en Depay LW.
Dit was het geloof ik (uit mijn hoofd, dus wellicht zit ik ernaast bij iemand)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar ligt je linkerkant dan niet gigantisch open aangezien Drenthe H/L heeft? En Locadia vind ik kut en IF Caulker heb ik al in een ander team. Het omdraaien van de LW/LM en RW/RM is nog wel een optie en het dan verder bouwen maar ik heb dit juist zo gedaan om in ieder geval nog iemand op het middenveld te hebben staan.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond de variant die Reus een tijdje had een stuk mooier
[ afbeelding ]Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Alleen als je er nog een cdm naast hebt imo.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Dit had ik ja, in 3421. Heb na een tijdje locadia vervangen door castaignos, wat een baasquote:Op woensdag 18 december 2013 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond de variant die Reus een tijdje had een stuk mooier
[ afbeelding ]![]()
Depay en drenthe waren fantastisch maar de twee cm's kwetsbaar, vooral in de lucht maar gelukkig stond if van dijk vaak goed zodat hij de hoge steekbal eruit kon halen.![]()
Veel duurder gaat hij ook niet worden want die blauwe kaart is onbetaalbaarquote:Op woensdag 18 december 2013 19:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, vooral in THE MOST EXPENSIVE SQUADBUILDER EVER UITROEPTEKEN CAPS LOCK![]()
Drenthe met med/med of high/high was helemaal perfect geweest ja, maar zijn snelheid en verdedigende kwaliteiten compenseren dat wel denk ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar ligt je linkerkant dan niet gigantisch open aangezien Drenthe H/L heeft? En Locadia vind ik kut en IF Caulker heb ik al in een ander team. Het omdraaien van de LW/LM en RW/RM is nog wel een optie en het dan verder bouwen maar ik heb dit juist zo gedaan om in ieder geval nog iemand op het middenveld te hebben staan.
En idd, Castaignos > LocadiaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kijk het even aan en anders wissel ik ze om, net zo makkelijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Drenthe met med/med of high/high was helemaal perfect geweest ja, maar zijn snelheid en verdedigende kwaliteiten compenseren dat wel denk ik.
En idd, Castaignos > LocadiaBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Drenthe met zn 2* weak foot wil je ook niet op lw hebben lijkt mijquote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik kijk het even aan en anders wissel ik ze om, net zo makkelijk.![]()
![]()
Hoezo niet, op LM heeft ie nog steeds * wf hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 20:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Drenthe met zn 2* weak foot wil je ook niet op lw hebben lijkt mij
En hij is links dus kan mooi voorgeven, terugleggen of van afstand knallen.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Vanaf lm is het makkelijker om over de naar binnen gaande depay te komen en om dan de voorzet te gevenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoezo niet, op LM heeft ie nog steeds * wf hoor
En hij is links dus kan mooi voorgeven, terugleggen of van afstand knallen.![]()
![]()
Of CDM en CAM.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef rolls-reus het volgende:
Vind het trouwens jammer dat er 343 variant is met cdm's, dat was helemaal perfect geweest.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Hmm dat is toch niet echt mijn speelstijl dus ik denk dat ik daar nog wel mee kan levenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:23 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Vanaf lm is het makkelijker om over de naar binnen gaande depay te komen en om dan de voorzet te geven
4222 met wingers wil ikquote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef rolls-reus het volgende:
Vind het trouwens jammer dat er 343 variant is met cdm's, dat was helemaal perfect geweest.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
uit het netwerk van hansiequote:Op woensdag 18 december 2013 20:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ahmed, klinkt echt als een kuukse jongenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bastille nu @ SRAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Best een prima spelertje nuAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Veldje van Cuijk ligt er lekker bij
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
+ dubbellink met jantscher, ik ga er een teampje mee makenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:34 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Best een prima spelertje nu![]()
![]()
Juventus-achtig systeem mag er ook wel in
1
2
3
4
5---ST--ST---
LM-CM--CM-RM
-----DM-----
--CB-CB-CB--
-----GK-----
werkt in FM erg goedBeter dan IF Klaassen en zal wel 3x zo goedkoop worden schat ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:34 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Best een prima spelertje nu![]()
Ik kan niet tegen drukte dus ik ga niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Klinkt best goed.
Wow fucking druk daarzo. Ds2 kan daar echt nergens zittend plassen hoor.![]()
![]()
Sprint speed 10 te hoog geloof ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ok Maarten van Rossumquote:Op woensdag 18 december 2013 20:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen drukte dus ik ga niet.![]()
hansie 222222222Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maik de Boer is zaaddonor. De stylist vertelt woensdag in RTL Boulevard dat hij dat besluit een aantal jaren geleden heeft gemaakt.
Het is voor het eerst dat Maik openlijk over zijn donorschap vertelt. "Ik hoorde wel eens van stelletjes dat het niet lukte om zwanger te worden" vertelt hij over zijn keuze. "Door me beschikbaar te stellen als zaaddonor wil ik er voor die mensen kunnen zijn."
De Boer, die zegt wel donor te willen zijn maar geen vader, heeft in ieder geval meegewerkt aan de geboorte van één kind, zo vertelt hij. "Ik weet van één kindje dat het er is. Na de geboorte wilde ik weten hoe het met de kleine gaat. Het gaat goed en het kindje is gezond. Toch kwam het wel erg dichtbij. Na verloop van tijd heb ik ook wat afstand genomen."
ANP
Dus mocht je in je omgeving een klein kindje zien die je aanspreekt met Hey hallooooooo dan weet je hoe dat komt.![]()
Kon je op wachten jaquote:Op woensdag 18 december 2013 20:57 schreef ThadCastle het volgende:
Timothy daar heb je eat sleep rave repeat al
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat een aidsnummer weer. Vorig jaar ook alquote:Op woensdag 18 december 2013 20:57 schreef ThadCastle het volgende:
Timothy daar heb je eat sleep rave repeat al![]()
Reclamebandje dus die ga je nog vaak horenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:57 schreef ThadCastle het volgende:
Timothy daar heb je eat sleep rave repeat al
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Chelsea Dagger was ook vetAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
huppertsbaasAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Timothy, wat waren de odds voor die 2 nummers?Nu is Ruud er niet om je jinx uit te voeren hehequote:Op woensdag 18 december 2013 21:09 schreef wieisboos het volgende:
Hupperts schakelt gewoon eigenhandig PSV en Vitesse uit![]()
Een van die 2 nummers stond @ 1.05quote:Op woensdag 18 december 2013 21:13 schreef ThadCastle het volgende:
Timothy, wat waren de odds voor die 2 nummers?
[..]
Nu is Ruud er niet om je jinx uit te voeren heheAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
hahahaha Heerenveen epic
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pingels, altijd leuk
Mits je niet fan van een van de 2 teams bent
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Om dezelfde reden als dat ze normaal geen livevoetbal uitzenden op die zender.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
Waarom wordt het niet uitgezonden op de normale zender?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Van Aanholt, oh wacht
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heerenveen gaat de pingels winnen jongensAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Knap om gewoon altijd in de verkeerde hoek te zittenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
..en dan toch de 5e te pakkenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
is niet live op tvquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
rodaaaa
Bazenvolley weer, Höcher nuAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij deed goed zijn bestquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kruiswijk mist welAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
CB's die scoren wtfAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Natuurlijk mist Wildschut. Blinde mongoolAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pijpen, acteren en een beetje zingen. Maar volgens mij is ze nergens echt goed in.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Anna Drijver is toch aardig bekend..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Net een meid aangereden op kruiskade door stadswachtZe hadden geen voorrang en reden fucking hard kade op. Vervolgens een hoop politie een stuk verder omdat een mongool van een gebouw wil springen
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Stadswachters.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef BDIL het volgende:
Net een meid aangereden op kruiskade door stadswachtZe hadden geen voorrang en reden fucking hard kade op. Vervolgens een hoop politie een stuk verder omdat een mongool van een gebouw wil springen
![]()
Dat zijn echt de grootste debielen die er rond lopen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Veel schade?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef BDIL het volgende:
![]()
![]()
Lekker schokeffect nu die broodmongool weg is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thye weg?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:35 schreef Tim86 het volgende:
dat zijn mensen die te slecht zijn om politieagent te wordenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Stadswachters.Dat zijn echt de grootste debielen die er rond lopen.
Kamikazie weg ?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:35 schreef Tim86 het volgende:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Precies en maar al te graag hun bonnenboekje erbij pakken als een winkelier een bankje 10cm te ver op de stoep zet.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
dat zijn mensen die te slecht zijn om politieagent te wordenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Meid had alleen last van haar hoofd, fiets was best toegetakeld. Die gasten reden 5 min ervoor nog keihard langs kruisplein...quote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Laten we het hopen!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we het hopen!Staat AZ voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zelfs al afgelopen, 3-2 na pingelsquote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zelfs al afgelopen, 3-2 na pingels.
tevens:![]()
Komen de samenvattingen van de beker nog ergens?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
PSG?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand na 1:09 al laten ragequittenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Meestal toch pas nadat alle wedstrijden zijn geweest?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:43 schreef DuTank het volgende:
Komen de samenvattingen van de beker nog ergens?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Kind wilde je waarschijnlijk alleen laten freezenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand na 1:09 al laten ragequittenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nicequote:Op woensdag 18 december 2013 21:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nee Jovetic en Benteke. Skillrun vanaf de aftrap.
Raja Casablanca![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Braziliaantjes staan hard voor lul zeg. Tegen een kansloos gastclubje eruitquote:![]()
Eitje voor Bayern die finale..nog makkelijker nu
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Spurs
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:34 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
''Is het officeel of fake?''
Ja
Zou Reitsma het einde halen?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik hoor hem volgens mij al indommelen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De Vrij
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:34 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
''Is het officeel of fake?''
Ja
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Lijkt net of die neger Ronaldinho staat te tongenquote:![]()
![]()
pingol zeitAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: