SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wat een eng, naar mannetje wilfrietquote:Op woensdag 18 december 2013 16:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Ik vind het jammer dat Depay geen IF heeft maar ik vind het ook logisch. We moeten gewoon wachten tot hij weer 2 goals scoort en dan geen penalty en een intikker. gr gr![]()
Je hebt dit al gepost.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het jammer dat Depay geen IF heeft maar ik vind het ook logisch. We moeten gewoon wachten tot hij weer 2 goals scoort en dan geen penalty en een intikker. gr gr
Het klopt niet eens, Depay is degene die het team op sleeptouw neemt, niet Maher, Depay is dus in vorm. Kan je van Maher moeilijk zeggen.![]()
Maher met zijn in het doel gewaaide voorzet en late doelpunt omdat Utrecht de controller had weggelegd![]()
![]()
EA slaat bij deze de plank finaal mis. Depay had een IF moeten krijgen, das de enige die in vorm is bij PSV. Maher is een eng mannetje , echt een verschrikking gewoon![]()
Nice.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:03 schreef Hoogstaande het volgende:
http://instagram.com/p/iETbRNFUpG/
Dayum.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dan nog waren er spelers in de Eredivisie die het beter deden.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt dit al gepost.
Het klopt niet eens, Depay is degene die het team op sleeptouw neemt, niet Maher, Depay is dus in vorm. Kan je van Maher moeilijk zeggen.![]()
Rodriguez op CAM is wel interessant, eindelijk een fatsoenlijke speler om aan mijn IF Moutinho te linken (en hem links op het middenveld te houden).![]()
Als Depay die pingel niet had gemist dan was dat ook zo geweest. Nu is het gewoon logisch.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:21 schreef Maver24 het volgende:
EA slaat bij deze de plank finaal mis. Depay had een IF moeten krijgenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Puyolquote:Op woensdag 18 december 2013 16:03 schreef Hoogstaande het volgende:
http://instagram.com/p/iETbRNFUpG/
Dayum.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind het ook maar een matig TOTW verder maar dat hebben we even nodig.. maar door al die offers met waarschijnlijk ook een keer 100k packs gaat de markt toch alleen maar achteruit.![]()
Hebben we dat even nodig ja? Kunnen de servers dan even bijkomen van de drukte en is de freeze glitch dan verholpen?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het ook maar een matig TOTW verder maar dat hebben we even nodig.. maar door al die offers met waarschijnlijk ook een keer 100k packs gaat de markt toch alleen maar achteruit.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En mensen raken minder coins kwijt omdat ze minder zin hebben om packs te openen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hebben we dat even nodig ja? Kunnen de servers dan even bijkomen van de drukte en is de freeze glitch dan verholpen?![]()
Wat boeit de markt nou? Laat maar zakken, kan ik over een tijd misschien wat met legends gaan spelen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het ook maar een matig TOTW verder maar dat hebben we even nodig.. maar door al die offers met waarschijnlijk ook een keer 100k packs gaat de markt toch alleen maar achteruit.![]()
Nou, Torres Nilo gaat niet eens meer voor 2kquote:Op woensdag 18 december 2013 16:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat boeit de markt nou? Laat maar zakken, kan ik over een tijd misschien wat met legends gaan spelen.Sommige duurdere silvers zijn de laatste weken wel weer gestegen.
![]()
Ja, ik vind het wel jammer, want daardoor is traden lastiger en zal ik minder coins kunnen verkopen.. Dus ik twijfel nog, straks maar gewoon wat verkopen en 100 euro pakken of gewoon dure teams bouwen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat boeit de markt nou? Laat maar zakken, kan ik over een tijd misschien wat met legends gaan spelen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nicequote:![]()
Voor Gerrard Walker Piqué kun je ook Touré Richards Kompany pakken oid.
Maar ik ben gewoon niet zo fan van Walker en Piqué![]()
![]()
Alleen Gerrard met verdedigende workratesquote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat kan ook inderdaad, misschien wel een betere optie moet ik zeggen. Kan ik mijn kompany ook nog eens gebruikenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nice![]()
Voor Gerrard Walker Piqué kun je ook Touré Richards Kompany pakken oid.
Maar ik ben gewoon niet zo fan van Walker en Piqué![]()
![]()
Iemand hier met verstand van tv's?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, er zit een afstandsbediening bij en daarmee kun je 'm aanzetten en van zender veranderen.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik weet eigenlijk niet eens wat ik precies wil wetenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:57 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Je kan op Tweakers.net veel info vinden over tv's. Zit al een tijdje te kijken naar iets, maar het is voor mij als noob (net als toen ik voor een tablet ging) echt iets waarbij je al snel door de bomen het bos niet meer ziet
Budget dat ik in gedachten heb is max. 650 euro. Uiteraard Full HD, degelijk geluid uit de tv zelf, 39 tot 43 inch. Verder als het even kan connecten via wifi en optie om live tv te pauzeren (evt. via externe HD). Ik heb vrij weinig weinig met 3D, maar denk dat het toch wel handig is om te nemen omdat ik er wellicht spijt van heb als het straks wat meer gemeengoed is geworden en ik het alsnog ga missen. Die shutterglasses lijken me vervelend, dus dan is alleen passief 3D een optie. Of zijn die dingen wel te doen?
Ik weet niet echt hoe belangrijk ik (Geoptimaliseerde) Hertz moet inschatten eigenlijk, dat is wel een puntje waar ik over val.
Ik had eigenlijk deze op de shortlist staan: http://tweakers.net/price(...)zwart/specificaties/
Maar die komt er bij de Consumentenbond niet geweldig uit met een 5.6 als eindoordeel en toch wel wat belangrijke minpunten.
De Samsung UE40F6510 (http://tweakers.net/price(...)s-wit/specificaties/) komt er daar weer wel goed uit met een 7 en klinkt erg goed, maar die heeft in ieder geval actieve 3D.
Zelfde gaat ook op voor de Samsung UE40F6510 overigens. Die is net iets boven mijn budget (http://tweakers.net/pricewatch/330289/samsung-ue40f6510s-wit.html)
Iemand wellicht nog aan- of afraders? Of dingen die ik over het hoofd zie?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Smart TV nemen dat is zo fijn. Apps toevoegen, YouTube etc. Verder zit je wel aardig in de goede richting. Oja Tweakers > Consumentenbondquote:Op woensdag 18 december 2013 17:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens wat ik precies wil weten. Zit al een tijdje te kijken naar iets, maar het is voor mij als noob (net als toen ik voor een tablet ging) echt iets waarbij je al snel door de bomen het bos niet meer ziet
Budget dat ik in gedachten heb is max. 650 euro. Uiteraard Full HD, degelijk geluid uit de tv zelf, 39 tot 43 inch. Verder als het even kan connecten via wifi en optie om live tv te pauzeren (evt. via externe HD). Ik heb vrij weinig weinig met 3D, maar denk dat het toch wel handig is om te nemen omdat ik er wellicht spijt van heb als het straks wat meer gemeengoed is geworden en ik het alsnog ga missen. Die shutterglasses lijken me vervelend, dus dan is alleen passief 3D een optie. Of zijn die dingen wel te doen?
Ik weet niet echt hoe belangrijk ik (Geoptimaliseerde) Hertz moet inschatten eigenlijk, dat is wel een puntje waar ik over val.
Ik had eigenlijk deze op de shortlist staan: http://tweakers.net/price(...)zwart/specificaties/
Maar die komt er bij de Consumentenbond niet geweldig uit met een 5.6 als eindoordeel en toch wel wat belangrijke minpunten.
De Samsung UE40F6510 (http://tweakers.net/price(...)s-wit/specificaties/) komt er daar weer wel goed uit met een 7 en klinkt erg goed, maar die heeft in ieder geval actieve 3D.
Zelfde gaat ook op voor de Samsung UE40F6510 overigens. Die is net iets boven mijn budget (http://tweakers.net/pricewatch/330289/samsung-ue40f6510s-wit.html)
Iemand wellicht nog aan- of afraders? Of dingen die ik over het hoofd zie?![]()
Kan geen kwaad om naar beide sites te kijken. Consumentenbond zit ook een erg goede en zorgvuldige manier van testen achter.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
Smart TV nemen dat is zo fijn. Apps toevoegen, YouTube etc. Verder zit je wel aardig in de goede richting. Oja Tweakers > ConsumentenbondAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mwa niet bepaald. Testen vaak maar 10 producten en of de mensen die het testen er daadwerkelijk verstand van hebben laat ik in het midden. Zo hadden ze ooit ovens getest terwijl hun nr 10 op menig andere sites de nr 1 wasquote:Op woensdag 18 december 2013 17:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan geen kwaad om naar beide sites te kijken. Consumentenbond zit ook een erg goede en zorgvuldige manier van testen achter.![]()
![]()
De testprocedure bij tv's is in ieder geval erg goed. Heb er vanmiddag veel over gelezen. Iedere maand voegen ze ook de nieuwe tv's weer toe, dus dat eerste gaat ook zeker niet op.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:12 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mwa niet bepaald. Testen vaak maar 10 producten en of de mensen die het testen er daadwerkelijk verstand van hebben laat ik in het midden. Zo hadden ze ooit ovens getest terwijl hun nr 10 op menig andere sites de nr 1 wasAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Meerdere sites checken is altijd goed. Kijk ook op Beslist.nl enzquote:Op woensdag 18 december 2013 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De testprocedure bij tv's is in ieder geval erg goed. Heb er vanmiddag veel over gelezen. Iedere maand voegen ze ook de nieuwe tv's weer toe, dus dat eerste gaat ook zeker niet op.![]()
Dafuq , hier 2,5 week.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:11 schreef Freire het volgende:
[..]
Hier vrijdag 17:30 pas, maar dan wel gelijk voor 5 wekenIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Je bent gewoon slechtquote:Op woensdag 18 december 2013 17:15 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik kan gewoon ineens niks meer winnen met mijn teamIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Het eerste filmpje van hem heb je ook gezien neem ik aan? Die was nog toffer.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Wees blij, ik heb (praktisch gezien) geen vakantiequote:
Ziet er echt ranzig uitquote:Op woensdag 18 december 2013 17:30 schreef Tim86 het volgende:
Vanavond Sloppy Joe's maken
[ afbeelding ]![]()
Maar is fucking lekker. Ideaal studentenvoer ookquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sloppy Joe....diarree tussen een broodjequote:Op woensdag 18 december 2013 17:30 schreef Tim86 het volgende:
Vanavond Sloppy Joe's maken
[ afbeelding ]
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Bingo Players is sinds gisteravond Bingo Player geworden. Een van die twee is overleden aan de gevolgen van kanker
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Serieus? Damnquote:Op woensdag 18 december 2013 17:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Bingo Players is sinds gisteravond Bingo Player geworden. Een van die twee is overleden aan de gevolgen van kanker![]()
Zag het voorbijkomen op Facebookquote:Op woensdag 18 december 2013 17:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Bingo Players is sinds gisteravond Bingo Player geworden. Een van die twee is overleden aan de gevolgen van kanker
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Feyenoord Rotterdam![]()
Respect voor de overledene, maar wat een grafmuziek.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik wilde er ook eentje doen, iets met kk muziek. Nu heb ik het eigenlijk toch gedaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:18 schreef Zhano het volgende:
Zal ik voor de verrassing eens een keer geen ongepaste grap maken dan?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Lekker man. Beetje ordinair rondstuiteren op een commercieel dansplaatje af en toe.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Respect voor de overledene, maar wat een grafmuziek.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als ik uitga, dan is dat eigenlijk altijd naar een technofeest. Eerstvolgende keer dat ik weer uitga zal pas op 8 februari zijn: Awakenings Eindhovenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekker man. Beetje ordinair rondstuiteren op een commercieel dansplaatje af en toe.. Uitgaan in de stad vind ik echt geldverspilling. De laatste paar keer dat ik ben geweest, was ik tientallen euro's kwijt en werden mijn avonden verpest door irritante agressieve dronkenlappen en kutmuziek. Nee, ik ga niet graag meer stappen.
jaja pillieboiquote:Op woensdag 18 december 2013 18:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als ik uitga, dan is dat eigenlijk altijd naar een technofeest. Eerstvolgende keer dat ik weer uitga zal pas op 8 februari zijn: Awakenings Eindhoven. Uitgaan in de stad vind ik echt geldverspilling. De laatste paar keer dat ik ben geweest, was ik tientallen euro's kwijt en werden mijn avonden verpest door irritante agressieve dronkenlappen en kutmuziek. Nee, ik ga niet graag meer stappen.
![]()
Brazuca gekocht voor 2.6k![]()
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bakkes, laatste keer was 31 augustus.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Awekeningsquote:Op woensdag 18 december 2013 18:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als ik uitga, dan is dat eigenlijk altijd naar een technofeest. Eerstvolgende keer dat ik weer uitga zal pas op 8 februari zijn: Awakenings Eindhoven. Uitgaan in de stad vind ik echt geldverspilling. De laatste paar keer dat ik ben geweest, was ik tientallen euro's kwijt en werden mijn avonden verpest door irritante agressieve dronkenlappen en kutmuziek. Nee, ik ga niet graag meer stappen.
![]()
![]()
quote:LEKKAH AAN DE PILLUHquote:Op woensdag 18 december 2013 18:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bakkes, laatste keer was 31 augustus.
Feyenoord Rotterdam![]()
Is dat de Limburgse low budget variant?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dat de Limburgse low budget variant?Ja daar komen alleen maar boeren.
![]()
Noob vraag
Wat is het verschil tussen:
Nani 1: de normale nani
Nani 2: veel sneller en beter schot. Zit een zilver of goud labeltje opgeplakt en is veel duurder
Dit labeltje is geen in form toch? Maar hij is wel veel beter en niet eens super duur..hoe kan dit?![]()
Dat is een trainingskaartje. Dat is er na 1 wedstrijd weer af. Is geen extra coins waard.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:40 schreef robben93 het volgende:
Noob vraag
Nani 2: veel sneller en beter schot. Zit een zilver of goud labeltje opgeplakt en is veel duurder
Dit labeltje is geen in form toch? Maar hij is wel veel beter en niet eens super duur..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zit een trainingskaartje van 200 tot 900 coins op. Die maar 1 wedstrijd werkt.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:40 schreef robben93 het volgende:
Noob vraag
Dit labeltje is geen in form toch? Maar hij is wel veel beter en niet eens super duur..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ze liegen, is je coins dubbel en dwars waardquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Inderdaad wat een gore egoïstenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
ze liegen, is je coins dubbel en dwars waardis een van de beter bewaarde geheimen in FUT
![]()
Ah natuurlijk. Ben niet gewend dat het hier ineens off-topic gaat.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat ben jij ook een naar altruistisch mannetjequote:Op woensdag 18 december 2013 18:44 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Inderdaad wat een gore egoïstenis een van de beter bewaarde geheimen in FUT
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IF Balotelli gekocht, eens kijken of ik er een leuk team mee kan maken met spelers die ik al heb of goedkoop zijn..
451 is kut dit jaar voor hybrids met de links tussen de CAM's![]()
![]()
Ik had er al eentje. Speelt erg lekker, dus heb er nog maar eentje gekocht, als investeringquote:Op woensdag 18 december 2013 18:48 schreef DutchSL het volgende:
IF Balotelli gekocht, eens kijken of ik er een leuk team mee kan maken met spelers die ik al heb of goedkoop zijn..
E: wat heb je ervoor betaald?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gebruiken jullie vaak een trainingskaart op een speler? ik heb dit namelijk nog nooit gedaan maar zie dat t verschil wel heel groot is?![]()
Nee, ik gebruik het nooit. Maar als jij er mee begint, ga ik het ook serieus overwegen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:49 schreef robben93 het volgende:
Gebruiken jullie vaak een trainingskaart op een speler? ik heb dit namelijk nog nooit gedaan maar zie dat t verschil wel heel groot is?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik dacht dat die bal nu ineens in FUT zitquote:Op woensdag 18 december 2013 18:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ah natuurlijk. Ben niet gewend dat het hier ineens off-topic gaat.![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik het nooit. Maar als jij er mee begint, ga ik het ook serieus overwegen.![]()
![]()
277kquote:Op woensdag 18 december 2013 18:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had er al eentje. Speelt erg lekker, dus heb er nog maar eentje gekocht, als investering
E: wat heb je ervoor betaald?![]()
Natuurlijk. Waarom denk je anders dat iedereen hier zo veel wint.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:49 schreef robben93 het volgende:
Gebruiken jullie vaak een trainingskaart op een speler? ik heb dit namelijk nog nooit gedaan maar zie dat t verschil wel heel groot is?Feyenoord Rotterdam![]()
oh is die pot nu al joh. AZ - Fean wel een mooi affiche
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |