Altijd als iemand over dit soort dingen in het openbaar bespreken weet ik nou nooit of ze iedereen voor de gek zitten te houden of dat ze serieus zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
uhh, wtf? ga dit even ergens anders bespreken
Ja, goed idee.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
weet ik niet. het voorleggen bij tjacka?
Alsof ik dat wildequote:Op woensdag 18 december 2013 16:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat loop je hier nou te bitchen? Jij kon mij niet opgeilen hoor, dan is dit allemaal je eigen schuld.
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
statussen van je vriendin posten
Dit is dus waarom.quote:
Voor muziek.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
is sportify een ding of bedoel je spotify?
Zeg dat even tegen die debielquote:Op woensdag 18 december 2013 16:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
uhh, wtf? ga dit even ergens anders bespreken
gebeurt vaker serieus dan je denktquote:Op woensdag 18 december 2013 16:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Altijd als iemand over dit soort dingen in het openbaar bespreken weet ik nou nooit of ze iedereen voor de gek zitten te houden of dat ze serieus zijn.
Er staat wel dik. haha ik hoef je nooit meer te zien.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alsof ik dat wildeStaat geen slet op m'n voorhoofd
ohermquote:Op woensdag 18 december 2013 16:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ik heb al vaker gezegd dat ze te domme dingen neerzet maar ja...
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:30 schreef Etsu het volgende:
mijn mededeling dat ezell lesbisch is, was serieus hoor.
ik ben dr aan het koppelen aan een man hoor ;squote:Op woensdag 18 december 2013 16:30 schreef Etsu het volgende:
mijn mededeling dat ezell lesbisch is, was serieus hoor.
Zodra Tjacka in verband wordt gebracht met vrouwelijkschoon weet je al hoe serieus het te nemen valtquote:Op woensdag 18 december 2013 16:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
gebeurt vaker serieus dan je denkt![]()
Mij dik noemenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er staat wel dik. haha ik hoef je nooit meer te zien.
Houd je van after eight?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang Tjacka in verband wordt gebracht met vrouwelijkschoon weet je al hoe serieus het te nemen valt
Je bent zelf noemen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mij dik noemen![]()
Dat is wederzijds.
niet doen, vindt ze niet fijnquote:Op woensdag 18 december 2013 16:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben dr aan het koppelen aan een man hoor ;s
Volgens mij geniet ze er wel van.quote:
Niet heel bekend mee. Dus moeilijk om er het juiste antwoord op te gevenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Houd je van after eight?
Dit is een belangrijke vraag.
oh dan weet ik niet waar t mis is gegaanquote:Op woensdag 18 december 2013 16:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgens mij geniet ze er wel van.
Totaal niet, alleen over ongelooflijk domme statussen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
toto, waarom ben je alleen maar negatief over je vriendin hier? Valt een beetje op man
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
toto, waarom ben je alleen maar negatief over je vriendin hier? Valt een beetje op man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |