Heb ik ook met Emma Stone, moet ik altijd aan jou denkenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:22 schreef xcachet het volgende:
overal waar ik Kate zie denk ik aan inso![]()
Heeft hij al Malryanria?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, eind van de week weer terug volgens mij
je bent verliefd op hemquote:Op woensdag 18 december 2013 16:22 schreef xcachet het volgende:
overal waar ik Kate zie denk ik aan inso![]()
Misschien is het dan beter als we geen contact meer hebben.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zaaide verwarring. Dat doe ik met meer mensen hun hoofd. Tjacka is uit pure wanhoop zelfs een carriere als Mod aangegaan.
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik ook met Emma Stone, moet ik altijd aan jou denken
Ja, hij vloog ook al met ryan air XDquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk sws altijd aan cachie
Nee doe maar nietquote:Op woensdag 18 december 2013 16:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik begrijp het nu, bedankt. Mijn haar gaat eraf.
Ik denk sws altijd aan cachie
Ik denk vrij weinig aan mezel, dat laat ik aan anderen overquote:
Oh. En de dag begon zo mooi. Maar oké. Ik neem het huis dan mag jij de auto hebben.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien is het dan beter als we geen contact meer hebben.
Oke, niet helemaal dan. Maar wel grotendeels - ik ga voortaan door het leven met Marco Reus / Toekito-style.quote:
ja daarom was je eerst op mij en zoek je nu een anderquote:Op woensdag 18 december 2013 16:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja dat sws maar hij heeft zijn chimi al he.
"Als iedereen nou aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht"quote:Op woensdag 18 december 2013 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk vrij weinig aan mezel, dat laat ik aan anderen over
NEEJJ het was een grapjequote:Op woensdag 18 december 2013 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. En de dag begon zo mooi. Maar oké. Ik neem het huis dan mag jij de auto hebben.
Heb ik al.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja daarom was je eerst op mij en zoek je nu een ander
Ken ik niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oke, niet helemaal dan. Maar wel grotendeels - ik ga voortaan door het leven met Marco Reus / Toekito-style.
wie"?????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:
dquote:Op woensdag 18 december 2013 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, hij vloog ook al met ryan air XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |