Dus jij vindt dat artikelen die via internet besteld worden, wel gebruikt geretourneerd mogen worden, maar artikelen die in de winkel aangekocht worden, niet? Als je nou eens in ging op de achterliggende logica en de argumentatie, hoefde je je ook niet met randzaken rond de kern van de zaak bezig te houden. En dat is dat er geen enkele reden is waarom voor een een artikel dat je via internet bestelt andere retour na gebruik regels zouden moeten gelden dan voor een artikel dat je in de winkel koopt. Als jij die reden weet, laat het me dan weten.quote:Op donderdag 19 december 2013 07:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat jij dat evident vindt kan ik niks mee, de wet koop op afstand geldt nou eenmaal niet voor aankopen in een fysieke winkel. Die wet is speciaal in het leven geroepen voor aankopen die je via internet of de telefoon doet.
Dat is geen meningsverschil, dat is gewoon de wet.
Dat vind ik niet, dat vindt de wet.quote:Op donderdag 19 december 2013 07:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat artikelen die via internet besteld worden, wel gebruikt geretourneerd mogen worden, maar artikelen die in de winkel aangekocht worden, niet? Als je nou eens in ging op de achterliggende logica en de argumentatie, hoefde je je ook niet met randzaken rond de kern van de zaak bezig te houden. En dat is dat er geen enkele reden is waarom voor een een artikel dat je via internet bestelt andere retour na gebruik regels zouden moeten gelden dan voor een artikel dat je in de winkel koopt. Als jij die reden weet, laat het me dan weten.
Dat ik voor winkelretouren nog geen uitspraak heb gevonden, wil dus helemaal niet zeggen dat het daar niet op van toepassing zal zijn.
omdat braddie een suffe nerd is en alles behalve ad remquote:Op donderdag 19 december 2013 08:47 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Waarom zei je niet dat je er niet werkt omdat je geen laag ontwikkelde vmbo'er bent?
Braddie en lachenquote:Op donderdag 19 december 2013 09:21 schreef Chai het volgende:
Haha, dat stukje over dat jij je lachen in moet houden.
Maar begrijp het dan. Hoe meer reclame een bedrijf maakt met even zo fraaie beelden waarin men zichzelf vooral op de borst slaat,hoe minder geloofwaardig het is want als het echt allemaal zo geweldig was,dan hoefde men zichzelf niet op de borst te slaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:00 schreef Braddie het volgende:
[knip]
Klacht: Achterlijke Service van BCC, high service m`n reet.
quote:Op donderdag 19 december 2013 09:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
omdat braddie een suffe nerd is en alles behalve ad rem
Ja, die kerel verkoopt klinklare onzin.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:21 schreef Chai het volgende:
Haha, dat stukje over dat jij je lachen in moet houden.
En jij laat het je verkopen, hij mag harder lachen.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, die kerel verkoopt klinklare onzin.
quote:Op donderdag 19 december 2013 12:38 schreef regiliopeace het volgende:
Wat wil je eigenlijk met die camera? Filmen hoe je vrienden je één voor één -in FullHD- de rug toekeren?
Filmen voornamelijkquote:Op donderdag 19 december 2013 12:38 schreef regiliopeace het volgende:
Wat wil je eigenlijk met die camera? Filmen hoe je vrienden je één voor één -in FullHD- de rug toekeren?
Stevie Wonderquote:Op donderdag 19 december 2013 12:42 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Mooi hoor, zo´n verfrommelde versie van Guus Meeuwis.
Als je je camera vooral voor filmen gebruikt kun je toch beter één van je vele videocamera's gebruiken?quote:Op donderdag 19 december 2013 12:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Filmen voornamelijkEn af en toe bij concerten een fototje schieten.
En bij het uitgaan de leuke momenten vast leggen (Hij is opgestart en klaar om te schieten in 2,5 seconden dusja)
Ik heb geen videocamera meerquote:Op donderdag 19 december 2013 13:15 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Als je je camera vooral voor filmen gebruikt kun je toch beter één van je vele videocamera's gebruiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |