Op het doosje (ligt naast me) staat FULL HD 1080, niks meer en niks minder.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Staat gewoon 1080i op het doosje. De verkoper kan gewoon zeggen dat hij dat ook gezegd heeft.
Tevens is dit ding verouderd en is er beter verkrijgbaar voor die prijs.
Volgende keer hier checken:quote:Op woensdag 18 december 2013 16:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Op het doosje (ligt naast me) staat FULL HD 1080, niks meer en niks minder.
Camera was 135 euro, en het goedkoopst waar ik hem voor zag was dan ook bij de BCC. (althans, goedkoopst van de winkels hier dan)
Het kan op de doos zijn, maar iemand die er een stuk minder verstand van zou hebben zou gewoon van alles aan gesmeerd kunnen worden.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Staat gewoon 1080i op het doosje. De verkoper kan gewoon zeggen dat hij dat ook gezegd heeft.
Tevens is dit ding verouderd en is er beter verkrijgbaar voor die prijs.
Ja, zo gaat dat.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het kan op de doos zijn, maar iemand die er een stuk minder verstand van zou hebben zou gewoon van alles aan gesmeerd kunnen worden.
Coolblue heeft perfecte service, maar is bijna nooit het goedkoopst. Maar het is wel een prima alternatief voor bol.com.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgende keer hier checken:
http://www.camerashop.nl/
Checken zeg ik ook. Binnen een half uurtje weet je welke camera je het beste kunt kopen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:24 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Coolblue heeft perfecte service, maar is bijna nooit het goedkoopst.
Ben ik niet met je eens..quote:Op woensdag 18 december 2013 16:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat.
Als je iets heel goeds wil, koop er dan een van 400 euro.
Een apparaat van die prijs heeft gewoon wat meer tekortkomingen.
Het blijft toch een fototoestel, dus in de eerste plaats voor foto's.
Gewoon blijven staan en je adem inhouden, heeft mij ook altijd geholpen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had geen zin om een flinke discussie met die man te beginnen, aangezien ik die toch had verloren.
Over dat hele Full HD gebeuren had ik overigens gewoon gelijk, maar het is bullshit dat hij zegt "Ja, we mogen hem zo niet terug nemen " Maargoed, ik kan daar niks tegen doen, woord van de BCC tegen de mijne..
Ja, en? Dan ga je naar een andere verkoper of desnoods vraag je naar een meerdere (manager).quote:Op woensdag 18 december 2013 16:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ben ik volledig met je eens!
Maar het is het woord van de verkoper tegen mijn woord...
Hij zegt dat er dit is en dat er dat is, en hij heeft gelijk wánt hij werkt er tenslotte.
Ik vind niet dat je voor ¤ 135 topkwaliteit kunt verwachten. Die 1920x1080 camere functie zit er alleen op omdat de concurrentie dat ook heeft, maar blijkbaar liggen de prioriteiten bij het toestel zelf ergens anders. Als ze meer kwaliteit bij het filmen willen leveren, moet er ergens anders ingeleverd worden.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens..
Mijn vorige (Sony HX9V) was 200 euro precies, en die maakte niet alleen prachtige foto`s, maar schoot ook echt super scherpe 1080P filmpjes (Camera word nogsteeds geprezen om zijn beeldkwaliteit bij filmpjes)
Natuurlijk is een foto toestel voor foto`s, maar als hij een film functie van dit kaliber (1920x1080) dan wil ik ook wel dat hij gewoon goede motion blur vrije flimpjes maakt.
zéker als het 50i is, (50 Frames Per Seconden dus) dan kan het alsnog wel interlaced zijn, maar dan nog verwacht ik motion blur vrije filmpjes...
Nee, natuurlijk kan je voor 135 euro geen topkwaliteit verwachten.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je voor ¤ 135 topkwaliteit kunt verwachten. Die 1920x1080 camere functie zit er alleen op omdat de concurrentie dat ook heeft, maar blijkbaar liggen de prioriteiten bij het toestel zelf ergens anders. Als ze meer kwaliteit bij het filmen willen leveren, moet er ergens anders ingeleverd worden.
Wat is je beloofd? Of nou ja, wat is je verteld toen je 'm kocht?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Maar maak wél waar wat er op de doos staat.
Mij is beloofd dat de camera in "Full HD 1080 " kan filmen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is je beloofd? Of nou ja, wat is je verteld toen je 'm kocht?
1080i of 1080p?
Dus jij koopt dat ding gewoon zonder te vragenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij heeft er niet specifiek bij gezegd dat het i of p zou zijn.
Gebrek aan kennis?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:36 schreef hoink581 het volgende:
Ik wacht nu al op je nieuwe V&A topic om vervolgens je gebrek aan kennis te tentoonspreiden in FOT.
FOT / JVC EX515... Lage F waarde, tóch verschrikkelijk donker.
V&A / [TK] JVC Everio EX515.
Ik had me al op verschillende review sites en de site van Sony ingelezen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus jij koopt dat ding gewoon zonder te vragen
Even een unboxing filmpje gekeken. Je doet een moeite voor een topicquote:Op woensdag 18 december 2013 16:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mij is beloofd dat de camera in "Full HD 1080 " kan filmen.
Maargoed, ik heb net BCC gemaild met mijn klacht, en ik kijk wel wat ze er aan doenIk wacht het af.
In je OP zeg je wat anders:quote:Op woensdag 18 december 2013 16:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mij is beloofd dat de camera in "Full HD 1080 " kan filmen.
Heeft de verkoper je nou misleid of niet? Ik dacht eerst van wel, maar zo te lezen heb jij je niet ingelezen en heb je totaal andere verwachtingen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:00 schreef Braddie het volgende:
Dus ik " Nou, hij filmt in 1080i en niet in 1080P zoals u beweerde, en dit bevalt mij niet, want dat is infeite gewoon upscaled beeld + dat er veel motion blur optreed "
Ik had andere verwachtingen ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
In je OP zeg je wat anders:
[..]
Heeft de verkoper je nou misleid of niet? Ik dacht eerst van wel, maar zo te lezen heb jij je niet ingelezen en heb je totaal andere verwachtingen.
Waaaarrrooomm staat er bij echt Full HD "1080P" Terwijl 1920x1080 uberhaupt de Full HD resolutie is ?!quote:Op woensdag 18 december 2013 16:40 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Even een unboxing filmpje gekeken. Je doet een moeite voor een topic.
Er staat inderdaad op de doos dat de camera Full HD movie 1920x1080 maakt. De definitie van Full HD is naar mijn weten 1920x1080 - i of p. Daarom staat er bij echt full HD ook 1080p bij als hij 1080p filmt.
Tip: Er is een website genaamd tweakers. Kijk daar voortaan eerst op voordat je iets koopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |