abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134604825
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 17:57 schreef Moira. het volgende:

[..]

Wie stelt hier dan dat wiet roken je van je ADHD symptomen af helpt dan?
Jij. Nota bene zelfs nog in de volgende zin:

quote:
Op sommige momenten kan TS er zeker baat bij hebben. Op zo'n avondje dat het chaos in je hoofd is en je ff een beetje rust in je gedachten wilt hebben.

Like I said, werkt niet voor iedereen op die manier. Maar het is het proberen waard.
:D

quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 18:01 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

ja je sliep slecht, zei je al

het verschil tussen geen ontspanning, een een beetje onspanning af en toe, is enorm
Dus voortaan moeten artsen maar zeggen tegen ADHD'ers dat ze 'een beetje moeten ontspannen af en toe'. Klinkt heel wetenschappelijk.
  PR en moderator maandag 23 december 2013 @ 14:48:44 #152
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_134606942
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2013 13:56 schreef Gray het volgende:

[..]

Jij. Nota bene zelfs nog in de volgende zin:

[..]

:D

Ik noem nergens ADHD :') Dat geldt namelijk gewoon voor iedereen die wel eens rust van z'n eigen gedachtes wil.
Fuck the EBU.
pi_134607799
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 14:48 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik noem nergens ADHD :') Dat geldt namelijk gewoon voor iedereen die wel eens rust van z'n eigen gedachtes wil.
Daar gaat dit topic over! Als je zomaar willekeurig woorden wil spuien, ga dan scrabbelen en laat je drugsadviezen achterwege.
  PR en moderator maandag 23 december 2013 @ 15:15:05 #154
288245 crew  Moira
pi_134607882
quote:
15s.gif Op maandag 23 december 2013 15:13 schreef Gray het volgende:

[..]

Daar gaat dit topic over! Als je zomaar willekeurig woorden wil spuien, ga dan scrabbelen en laat je drugsadviezen achterwege.
Wat de fuck zit je nou de hele tijd krampachtig een discussie te voeren dan? :')

De TT is 'blowen voor ontspanning' en TS vertelt in de OP wat zaken waarbij blowen op een rustige avond zeker wel relaxend kan zijn voor sommige mensen (genoeg ADHD'ers die het relaxed vinden om af en toe te blowen).
Die tip geef ik haar mee, om het uit te proberen.
Ze heeft al wel vaker geblowd maar nog nooit rustig in haar ééntje. Nou, dan kan ze dat mooi eens proberen, als ze dat wilt. Wie weet helpt het haar er wel bij, en wie weet ook niet.
Dan weet je dat.

Klaar. :')
Fuck the EBU.
pi_134609370
quote:
15s.gif Op maandag 23 december 2013 15:15 schreef Moira. het volgende:

[..]

Wat de fuck zit je nou de hele tijd krampachtig een discussie te voeren dan? :')

De TT is 'blowen voor ontspanning' en TS vertelt in de OP wat zaken waarbij blowen op een rustige avond zeker wel relaxend kan zijn voor sommige mensen (genoeg ADHD'ers die het relaxed vinden om af en toe te blowen).
Die tip geef ik haar mee, om het uit te proberen.
Ze heeft al wel vaker geblowd maar nog nooit rustig in haar ééntje. Nou, dan kan ze dat mooi eens proberen, als ze dat wilt. Wie weet helpt het haar er wel bij, en wie weet ook niet.
Dan weet je dat.

Klaar. :')
Lees de OP nog eens door. TS vraagt of ze het advies van haar moeder moet opvolgen om in plaats van medicatie tegen ADHD moet blowen als zelfmedicatie. Dit omdat ze stoeit met structuur en chaos in d'r leven, gepaard met veel gedachten. En dan ga jij blowen adviseren.

Moira, doe de wereld een lol en neem alsjeblieft nooit kinderen.
  PR en moderator maandag 23 december 2013 @ 16:00:54 #156
288245 crew  Moira
pi_134609794
quote:
9s.gif Op maandag 23 december 2013 15:49 schreef Gray het volgende:

[..]

Lees de OP nog eens door. TS vraagt of ze het advies van haar moeder moet opvolgen om in plaats van medicatie tegen ADHD moet blowen als zelfmedicatie. Dit omdat ze stoeit met structuur en chaos in d'r leven, gepaard met veel gedachten. En dan ga jij blowen adviseren.

Moira, doe de wereld een lol en neem alsjeblieft nooit kinderen.
Gast, ik geef toch ook nergens het advies om blowen maar gewoon als vervanging voor medicatie tegen ADHD te gebruiken? :')
Ze heeft verder gewoon professionele hulp nodig voor dat, maar daar ga ik niet over. Daarom zeg ik ook nergens iets over ADHD.
Ik zeg slechts dat blowen voor sommige mensen wel helpt met rust in hun hoofd, dus dat je dat best af en toe wel eens kan doen als dat voor jou werkt.

Tevens zullen mijn kinderen de grootste bazen op aard worden.
Je zou dat in elk geval niet zeggen als je me kent :7
Fuck the EBU.
  maandag 23 december 2013 @ 16:30:54 #157
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_134611086
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 23 december 2013 @ 16:38:08 #158
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_134611463
Trouwens zie ik in de OP alleen dat ze de stilte in haar hoofd mist, de rest niet echt. Dus dan zou blowen op zich een manier kunnen zijn om even tijdelijk rust te krijgen. Al had ik met blowen niet echt het idee dat ik minder nadacht, alleen dat ik er beter mee om kon gaan. Een vriend van me blowt eigenlijk ook al jaren omdat hij dan wat rust in zijn donder krijgt. Het is niet één of andere blowende lamzak verder, heeft een gezinnetje, carrière en hobby's dus dat zit wel goed.
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:49 schreef britneycheers het volgende:
Toen wilde de psycholoog dus mijn dosis verhogen + anti deprisiva + slaapmiddel voorschrijven..uiteindelijk ben ik met alles gestopt omdat ik de medicatie op mijn leeftijd te heftig vond. Nu een half jaar verder.. mis ik nog steeds het fijne gevoel dat ik ff geen gedachtes meer heb.

Mijn leven is nogal chaotisch en dat komt meer omdat ik niet weet om te gaan met sommige dingen,weinig structuur en ik teveel nadenk eigenlijk.

Dik gedrukte is overigens wat ze zegt te missen en daar kan bij sommige mensen blowen wel mee helpen, tijdelijk. Zolang het niet de hoofdmanier is om de problemen aan te pakken is het geen probleem lijkt me. Want met blowen krijg je niet meer structuur en wordt de uiterlijke chaos niet minder, het boeit je gewoon ff niet. Lapmiddeltje dus.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  PR en moderator maandag 23 december 2013 @ 16:42:56 #159
288245 crew  Moira
pi_134611695
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 16:38 schreef jogy het volgende:
Trouwens zie ik in de OP alleen dat ze de stilte in haar hoofd mist, de rest niet echt. Dus dan zou blowen op zich een manier kunnen zijn om even tijdelijk rust te krijgen. Al had ik met blowen niet echt het idee dat ik minder nadacht, alleen dat ik er beter mee om kon gaan. Een vriend van me blowt eigenlijk ook al jaren omdat hij dan wat rust in zijn donder krijgt. Het is niet één of andere blowende lamzak verder, heeft een gezinnetje, carrière en hobby's dus dat zit wel goed.

[..]

Dik gedrukte is overigens wat ze zegt te missen en daar kan bij sommige mensen blowen wel mee helpen, tijdelijk. Zolang het niet de hoofdmanier is om de problemen aan te pakken is het geen probleem lijkt me. Want met blowen krijg je niet meer structuur en wordt de uiterlijke chaos niet minder, het boeit je gewoon ff niet. Lapmiddeltje dus.
Dit.
Fuck the EBU.
  maandag 23 december 2013 @ 17:30:13 #160
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_134613676
wat een drama, meer dan ts zelf
pi_134614352
quote:
16s.gif Op maandag 23 december 2013 16:00 schreef Moira. het volgende:

[..]

Gast, ik geef toch ook nergens het advies om blowen maar gewoon als vervanging voor medicatie tegen ADHD te gebruiken? :')
Zie je niet hoe je jezelf tegenspreekt hier?

quote:
Ze heeft verder gewoon professionele hulp nodig voor dat, maar daar ga ik niet over. Daarom zeg ik ook nergens iets over ADHD.
Ze heeft inderdaad hulp nodig, professioneel of anderzijds. Daarom liep ze bij een arts en komt ze nu hier om hulp vragen. Het probleem lijkt echter te zijn dat ze ADHD lijkt te hebben, aldus de professionele hulp. Je zou juist ADHD moeten adresseren en daarvoor geschikte adviezen bieden. Blowen is valt daar in mijn ervaring niet onder.

quote:
Ik zeg slechts dat blowen voor sommige mensen wel helpt met rust in hun hoofd, dus dat je dat best af en toe wel eens kan doen als dat voor jou werkt.
Het werkt echter als een deksel op een pan met kokend water en rijst; het gaat overkoken en je zal het deksel meer en meer moeten aanduwen. Of je zet het vuur lager.

quote:
Tevens zullen mijn kinderen de grootste bazen op aard worden.
Je zou dat in elk geval niet zeggen als je me kent :7
Hopelijk krijgen ze geen ADHD.
  PR en moderator maandag 23 december 2013 @ 17:50:05 #162
288245 crew  Moira
pi_134614503
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2013 17:46 schreef Gray het volgende:

[..]

Zie je niet hoe je jezelf tegenspreekt hier?
Nee.
quote:
[..]

Ze heeft inderdaad hulp nodig, professioneel of anderzijds. Daarom liep ze bij een arts en komt ze nu hier om hulp vragen. Het probleem lijkt echter te zijn dat ze ADHD lijkt te hebben, aldus de professionele hulp. Je zou juist ADHD moeten adresseren en daarvoor geschikte adviezen bieden. Blowen is valt daar in mijn ervaring niet onder.
Hartstikke leuk. Dan geef jij TS jouw tips, en geef ik TS mijn tips. Zo gebeurt dat op FOK!
Hoef je geen half topic voor te bevuilen met gezanik.
quote:
[..]

Het werkt echter als een deksel op een pan met kokend water en rijst; het gaat overkoken en je zal het deksel meer en meer moeten aanduwen. Of je zet het vuur lager.
Zegt de ervaringsdeskundige :')
Like I said: voor sommigen kan het relaxed zijn om af en toe te doen, voor anderen werkt het totaal niet zo. Moeite waard om te proberen.
quote:
[..]

Hopelijk krijgen ze geen ADHD.
Dat hoop ik ook.
Fuck the EBU.
pi_134614716
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2013 17:50 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nee.
Helaas.

quote:
[..]

Hartstikke leuk. Dan geef jij TS jouw tips, en geef ik TS mijn tips. Zo gebeurt dat op FOK!
Hoef je geen half topic voor te bevuilen met gezanik.
Men kan elkaars adviezen ook bekritiseren op FOK!, naar mijn weten.

quote:
[..]

Zegt de ervaringsdeskundige :')
Like I said: voor sommigen kan het relaxed zijn om af en toe te doen, voor anderen werkt het totaal niet zo. Moeite waard om te proberen.
Waarom dan niet cocaïne aanraden, dat werkt ook voor ADHD'ers. Of drank? Ook drugs immers.

quote:
[..]

Dat hoop ik ook.
Anders krijg je een stel blowers op je bank. Maar voor af en toe een beetje rust is dat geen probleem toch? Moet kunnen toch? Gewoon proberen?
  PR en moderator maandag 23 december 2013 @ 17:59:34 #164
288245 crew  Moira
pi_134614807
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2013 17:56 schreef Gray het volgende:

[..]

Men kan elkaars adviezen ook bekritiseren op FOK!, naar mijn weten.
Dat kan, maar dan hoef je daar nog steeds niet een half topic voor te bevuilen met gezanik dat niemand (zelfs ik niet) interessant vind.
Het voelt voor mij iig alsof je een discussie aan het houden bent met jezelf.
quote:
[..]

Waarom dan niet cocaïne aanraden, dat werkt ook voor ADHD'ers. Of drank? Ook drugs immers.
Oh ja oh, allemaal onder hetzelfde kopje te scharen als cannabis, natuurlijk :')
quote:
[..]

Anders krijg je een stel blowers op je bank. Maar voor af en toe een beetje rust is dat geen probleem toch? Moet kunnen toch? Gewoon proberen?
Van mij mogen mijn kinderen als ze 18 zijn best met mate blowen, hoor.
Niks mis mee.

Maar dat heeft verder niks met dit hele topic te maken, natuurlijk.
Ik weet ook niet waar je de sterke behoefte vandaan haalt om alles wat ik zeg tegen te spreken, misschien is het ook alleen maar omdat ik er zelf ook op blijf reageren.
Vind 't zo wel mooi geweest in elk geval. Hebben we allebei onze dosis aan internet-entertainment weer gehad :*
Fuck the EBU.
pi_134615485
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 17:59 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat kan, maar dan hoef je daar nog steeds niet een half topic voor te bevuilen met gezanik dat niemand (zelfs ik niet) interessant vind.
Het voelt voor mij iig alsof je een discussie aan het houden bent met jezelf.
Liever dat dan drugsadviezen geven, zoals de moeder van TS.

quote:
[..]

Oh ja oh, allemaal onder hetzelfde kopje te scharen als cannabis, natuurlijk :')
Allemaal drugs, niet?

quote:
[..]

Van mij mogen mijn kinderen als ze 18 zijn best met mate blowen, hoor.
Niks mis mee.
Is TS 18+?

quote:
Maar dat heeft verder niks met dit hele topic te maken, natuurlijk.
Ik weet ook niet waar je de sterke behoefte vandaan haalt om alles wat ik zeg tegen te spreken, misschien is het ook alleen maar omdat ik er zelf ook op blijf reageren.
Vind 't zo wel mooi geweest in elk geval. Hebben we allebei onze dosis aan internet-entertainment weer gehad :*
Alleen hetgeen ondoordacht in de oren klinkt. ;)
  PR en moderator maandag 23 december 2013 @ 18:24:27 #166
288245 crew  Moira
pi_134615583
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2013 18:22 schreef Gray het volgende:

[..]

Liever dat dan drugsadviezen geven, zoals de moeder van TS.

[..]

Allemaal drugs, niet?

[..]

Is TS 18+?

[..]

Alleen hetgeen ondoordacht in de oren klinkt. ;)
Treurnis alom bij deze jongeman.
Fuck the EBU.
pi_134616057
quote:
9s.gif Op maandag 23 december 2013 18:24 schreef Moira. het volgende:

[..]

Treurnis alom bij deze jongeman.
Wat lief, je noemt me jong! :D
  PR en moderator maandag 23 december 2013 @ 18:38:21 #168
288245 crew  Moira
pi_134616096