SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Maxbet op 18-12-2013 16:25:39 ]
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:04 schreef Kadooosh het volgende:
Iemand nog tips waar ik bitcoins kan kopen met ideal of Paypal?
Ik wou ze bij bitmymoney kopen maar die heeft een vertraging van 2 uur dus daar heb je weinig aan...
bitonic.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Persbericht uit china dat ltc nog wel mag.
Vandaag al de $370 ondergrens bereikt. Net wakker?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:06 schreef Ranjit het volgende:
$500 ondergrens bereikt? Vanaf nu MOON?
Jij ook kopie van je ID ingezonden? Zou ik never doenquote:Op woensdag 18 december 2013 15:09 schreef Kadooosh het volgende:
Nog tips voor welke ewallet? Ik heb nu een van mtgox, wel veilig(heb yubikey) maar hoor nare dingen over mtgox.
China heeft BTC geband.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:10 schreef Thieske het volgende:
Hoi, ik heb weer eens een crash gemist geloof ik.
Wat was deze x de reden?
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:10 schreef Thieske het volgende:
Hoi, ik heb weer eens een crash gemist geloof ik.
Wat was deze x de reden?
Gokje, straks weer keihard naar beneden.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gokje, straks weer keihard naar beneden.
Heb hem al 1,5 jaar denk niet dat ik die ooit heb opgestuurt.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:10 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Jij ook kopie van je ID ingezonden? Zou ik never doen
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:13 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt nog niks deze stijging
Zorg dat je even het nieuws in de gaten houdt wanneer BTC definitief opgeheven wordt volgend jaarquote:Op woensdag 18 december 2013 15:14 schreef Thieske het volgende:
Okay, na vandaag is het definitief een langere termijn investering geworden.
Ik zie over 2 jaar wel waar de koers op staat.
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:15 schreef JDx het volgende:
Wow LTC was eventje 9,12 waard, tering... ik weet nog dat ik ze ooit kocht voor 43 in de hoop dat ze 50 waard zouden worden.
En dat betekend?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:16 schreef SosuaCafe het volgende:
blauw en geel/bruin ontmoeten elkaar.
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:16 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Zorg dat je even het nieuws in de gaten houdt wanneer BTC definitief opgeheven wordt volgend jaar
Cartman zet de bitcoin server straks gewoon uit.quote:
Benieuwd wie de stekker eruit trekt dan. En vooral waaruit.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:16 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Zorg dat je even het nieuws in de gaten houdt wanneer BTC definitief opgeheven wordt volgend jaar
Wel verkocht toen voor 45 ofzo hoor, heb geloof ik ooit 4,2 LTC gekocht voor 29, verkocht voor 39, gekocht voor 43, verkocht voor 45, toen hele tijd zitten kutten en met een klein verlies uitgestapt, voor mij te link.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:28 schreef Ranjit het volgende:
Over 2 minuten gaat Wallstreet open. BUY NOW OR CRY LATER.
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:28 schreef Ranjit het volgende:
Ja want BTC staat op een beurs inderdaad.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:28 schreef Ranjit het volgende:
Wallstreet gaat massaal inkopen!quote:Op woensdag 18 december 2013 15:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]Sinds wanneer heeft Wallstreet invloed gehad op BTC?
Gast wat zit jij allemaal voor onzinberichten te sturenquote:Op woensdag 18 december 2013 15:28 schreef Ranjit het volgende:
De olifanten staren naar de magnetron!quote:Op woensdag 18 december 2013 15:28 schreef Ranjit het volgende:
Denk het ook. 'Hey kijk, bitcoin staat laag, kopen!'. 'O nee, wacht. Mijn werk is nog niet begonnen.'.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wallstreet gaat massaal inkopen!
Ik kocht ze op 9.98quote:Op woensdag 18 december 2013 15:30 schreef JDx het volgende:
Oh wow NMC ook fucking laag, mensen die allemaal dachten dat dat naar 20 dollar ging, nu 3,2?
Ja superraar dat die niet omhoog gaat nuquote:Op woensdag 18 december 2013 15:30 schreef JDx het volgende:
Oh wow NMC ook fucking laag, mensen die allemaal dachten dat dat naar 20 dollar ging, nu 3,2?
Heeft onder de 2 gestaan, hij is bijna 100% upquote:Op woensdag 18 december 2013 15:30 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ja superraar dat die niet omhoog gaat nu
We zijn allemaal getrolled door China.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:33 schreef Ticootje het volgende:
China aan het kopen? Kijk BTCchina?
Oh hun mogen dat eigenlijk hemaal niequote:Op woensdag 18 december 2013 15:33 schreef Ticootje het volgende:
China aan het kopen? Kijk BTCchina?
wat zei je?quote:
Volgens Fiatleak hebben ze maar liefst 3 Bitcoins gekocht het afgelopen uur.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:34 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Oh hun mogen dat eigenlijk hemaal nie![]()
De beurs gaat inkopen?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wallstreet gaat massaal inkopen!
nee?quote:
en dat is alle transacties met de chinese valuta ( yuan ) ?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:35 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Volgens Fiatleak hebben ze maar liefst 3 Bitcoins gekocht het afgelopen uur.
De gluiperdsquote:Op woensdag 18 december 2013 15:35 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Volgens Fiatleak hebben ze maar liefst 3 Bitcoins gekocht het afgelopen uur.
Nah misschien kun je de bij 850 weer wegdoen o.i.d. maak je wel een winstje.quote:
Dan doe ik 350,01quote:Op woensdag 18 december 2013 15:36 schreef roislecxe het volgende:
Buyorder op 350 alvast voor vannacht.
Dat China schizofreen is.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wat zei je, ik heb het ff gemist.
Nietquote:Op woensdag 18 december 2013 15:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee want op 350,009 stijgt hij weer.
hij staat nu alweer op 543?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nah misschien kun je de bij 850 weer wegdoen o.i.d. maak je wel een winstje.
Of denk iedereen dat de dip voorbij is? Ik heb ff niet zo goed zitten opletten het laatste uur.
Oh moet 550 zijn natuurlijkquote:
Niet meer zoveel.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:44 schreef Leafeon672 het volgende:
Ok, wat heb ik de afgelopen twee uur gemist?
jij zei dat bitcoin weer boven 1200 zou komen.quote:
Alberto is hem al telefonisch aan het confronteren!!!quote:Op woensdag 18 december 2013 15:46 schreef lf2 het volgende:
[..]
jij zei dat bitcoin weer boven 1200 zou komen.
OPLICHTER
*belt radar,peterrdevries,hartvannederland
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op woensdag 18 december 2013 15:46 schreef lf2 het volgende:
[..]
jij zei dat bitcoin weer boven 1200 zou komen.
OPLICHTER
*belt radar,peterrdevries,hartvannederland
Bron: http://www.speld.nl/2013/(...)met-bitcoinknallers/quote:McDonald’s komt met Bitcoinknallers
McDonald’s voert het komende jaar de bitcoin in als erkend betaalmiddel. De fastfoodketen viert dit met een unieke aanbieding in de maand januari.
Voor slechts één bitcoin krijgt de klant zeshonderd hamburgers, driehonderd Big Macs, driehonderd quarter pounders, tweehonderdvijftig Big Tasty’s met bacon, driehonderd McKrokets, tweehonderdvijftig dubbele cheeseburgers of tweeduizend kipnuggets.
De eerste honderd klanten die met bitcoins betalen, krijgen een medium milkshake banaan cadeau.
Ja als, als ,als.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:47 schreef Thieske het volgende:
Toch maar uitgestapt. Dit experimentje heeft me totaal 550 euro winst opgeleverd. Had 1600 kunnen zijn als ik op het hoogtepunt was uitgestapt.
De Speldquote:Op woensdag 18 december 2013 15:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bron: http://www.speld.nl/2013/(...)met-bitcoinknallers/
Ik heb een tering hekel aan die site omdat sommige mensen denken dat het echt is en dan posten op Facebook, kostte me zo'n 27 vriendenquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:49 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ja als, als ,als.
Als ik voor het hoogtepunt was uitgestapt had ik nu geen kinderen gehad.
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:49 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ja als, als ,als.
Als ik voor het hoogtepunt was uitgestapt had ik nu geen kinderen gehad.
Scorpie? Die heeft gecasht.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:50 schreef JDx het volgende:
Wie zat er hier in BTC en LTC met 3000 euro wat later 8000 was geworden? Benieuwd hoeveel hij nog over heeft...
Dat is juist het mooist als mensen serieus gaan reageren op Speld-berichten.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:50 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik heb een tering hekel aan die site omdat sommige mensen denken dat het echt is en dan posten op Facebook, kostte me zo'n 27 vrienden
De reacties op die websitequote:Op woensdag 18 december 2013 15:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bron: http://www.speld.nl/2013/(...)met-bitcoinknallers/
quote:Bij Kruidvat kan men een passend piramidespel kopen voor één bitcoin.
quote:bij de huidige bitcoin prijs is 300 quarterpounders en een milkshake banaan heul geen slechte deal. Wel jammer dat die dingen zo goor zijn.
I hope zo?quote:
bij 250 weer back to normalquote:Op woensdag 18 december 2013 16:01 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Denial is geweest
Fear it is..
Zak maar door met dat ding.
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:04 schreef strbo het volgende:
De hardste dalingen komen tegenwoordig als China wakker wordt. Aangezien ze daar net naar bed gaan, lijkt de all-time-low (van de afgelopen x maanden) nog wel even te duren. Afwachten maar.
Chinezen slapen nietquote:Op woensdag 18 december 2013 16:04 schreef strbo het volgende:
De hardste dalingen komen tegenwoordig als China wakker wordt. Aangezien ze daar net naar bed gaan, lijkt de all-time-low (van de afgelopen x maanden) nog wel even te duren. Afwachten maar.
Mooie avatar heb jequote:
ze wachten tot wij slapen en dan kopen ze onze goedkope BTC's en wordt het de nationale munt van china.quote:
Goedkoop inkopen!quote:Op woensdag 18 december 2013 16:12 schreef ulq het volgende:
Waarom hoopt iedereen hier dat de BTC nog meer gaat dalen?
Buy low sell high hè?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:12 schreef ulq het volgende:
Waarom hoopt iedereen hier dat de BTC nog meer gaat dalen?
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:14 schreef ulq het volgende:
Misschien een beetje lullig om in een bitcointopic te roepen dat ie nog verder door moet dalen aangezien een bitcoinforum juist de plek is waar mensen zitten die BTC's bezitten en er dus alles behalve profijt bij hebben dat ie daalt
Maarja..
Als het daalt en daarna weer opveert hebben bezitters er ook geen nadeel van. Niet dat ik zelf ook maar een cent in bitcoin zou stoppenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:14 schreef ulq het volgende:
Misschien een beetje lullig om in een bitcointopic te roepen dat ie nog verder door moet dalen aangezien een bitcoinforum juist de plek is waar mensen zitten die BTC's bezitten en er dus alles behalve profijt bij hebben dat ie daalt
Maarja..
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:15 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]ja superzielig voor mensen die BTC hebben gekocht
You must be new herequote:Op woensdag 18 december 2013 16:14 schreef ulq het volgende:
Maarja..
Ik heb door dat klotedaytraden al meer dan ¤50 verloren in 3 dagen tijdquote:
Ja maar als ie daalt en niet meer opveert hebben bezitters er wel nadeel van.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als het daalt en daarna weer opveert hebben bezitters er ook geen nadeel van. Niet dat ik zelf ook maar een cent in bitcoin zou stoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaat het met ikwilltrolletje danquote:Op woensdag 18 december 2013 16:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
You must be new here
Heul dit topic loopt te juichen als de prijs omlaag schiet
Dat valt ook wel weer mee, er komen gewoon veel nieuwe mensen als het omlaag kiepert.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
You must be new here
Heul dit topic loopt te juichen als de prijs omlaag schiet
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:17 schreef ulq het volgende:
[..]
Ja maar als ie daalt en niet meer opveert hebben bezitters er wel nadeel van.Dat is het risico van speculerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij wel goed, vanmorgen voor het laatst gezien. Zou het haar zelf vragen, rond een uur of 8 zal ze wel terug zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:18 schreef ulq het volgende:
[..]
Hoe gaat het met ikwilltrolletje dan
Nee hier zitten gewoon handelaren... Buy low sell high, logisch dat sommigen hem omlaag willen, sommigen omhoog...quote:Op woensdag 18 december 2013 16:16 schreef ulq het volgende:
[..]![]()
Je snapt mijn punt neem ik aan. Dat is vergelijkbaar als in het 40+ forum roepen dat mensen van middelbare leeftijd dik, lelijk en levenloos zijn.
nog geneukt?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Volgens mij wel goed, vanmorgen voor het laatst gezien. Zou het haar zelf vragen, rond een uur of 8 zal ze wel terug zijn.
Ja mn vergelijking was een beetje scheef inderdaadquote:Op woensdag 18 december 2013 16:20 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nee hier zitten gewoon handelaren... Buy low sell high, logisch dat sommigen hem omlaag willen, sommigen omhoog...
http://www.iex.nl/Aandeel-Koers/350000520/Tesla-Motors-Inc.aspxquote:Op woensdag 18 december 2013 16:20 schreef ulq het volgende:
http://www.iex.nl/Aandeel-Koers/350002220/Facebook.aspx
Gebarste bubbels opkopen
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds weten waar dat vandaan komt.
Ik ook, hij is fucking bruut!quote:Op woensdag 18 december 2013 16:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds weten waar dat vandaan komt.
Diequote:Op woensdag 18 december 2013 16:26 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)bonencommercial.html
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:26 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)bonencommercial.html
Nee man gaat niet gebeuren, maar ik zou het doen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:32 schreef roislecxe het volgende:
Ik zit eraan te denken mn verlies te nemen en alles in NMC te gooien die nu op 2.8 staat.
Mocht ie de 5< aantikken ooit, wat wel gebeurt, dan is het gewoon alweer gedubbeld
Nouja, als BTC de klap een beetje te boven komt, zal de rest ook wel weer omhoog gaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:34 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Nee man gaat niet gebeuren, maar ik zou het doen.
Kan je net zo goed op LTC gokken, die verdubbeld ook heus nog wel ergens in januari.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nouja, als BTC de klap een beetje te boven komt, zal de rest ook wel weer omhoog gaan.
Ga het er nu ook nog niet indoen, want de daling is imo nog niet voorbij
Ditquote:Op woensdag 18 december 2013 16:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Kan je net zo goed op LTC gokken, die verdubbeld ook heus nog wel ergens in januari.
Iets minder risico ook denk ik.
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:36 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou ff wachten met hoe dit bloedbad er morgen uitziet.
LTC is altijd wel mn favoriet geweest.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Kan je net zo goed op LTC gokken, die verdubbeld ook heus nog wel ergens in januari.
Iets minder risico ook denk ik.
Dat ookquote:Op woensdag 18 december 2013 16:36 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou ff wachten met hoe dit bloedbad er morgen uitziet.
En eronder ook nog een beetjequote:Op woensdag 18 december 2013 16:39 schreef Ticootje het volgende:
Gister dacht ik ook best veilig te zitten met LTC op 22…
Vandaag heeft het kreng op 10 gestaan.
Ja wat een aids man.quote:
Dan te bedenken nog geen 2 weken (?) ongeveer terug te KOPEN op 43quote:
2 weken?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan te bedenken nog geen 2 weken (?) ongeveer terug te KOPEN op 43Bijna 5voudig.
Ik vond het anders best mooi.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:41 schreef Toto69 het volgende:
Maar kom op, LTC bijvoorbeeld is ook véél te snel gegaan jongens. Van $2 naar $48 in een paar weken tijd.
Die grafiek van 12 uur is echt absurdquote:Op woensdag 18 december 2013 16:41 schreef Ticootje het volgende:
Maar de correctie is echt nog niet klaar..
Dat kan gewoon niet.
quote:jong: we are at the last stage vs the BANKSTERS - First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win. - Gandhi
Zet je toch 460 ofzoquote:Op woensdag 18 december 2013 16:45 schreef Ticootje het volgende:
Ik durf er niet eens een buyorder van 518 in te zetten, aangezien ik zo 3 kwartier naar huis moet rijden.
Dat ik morgen wakker wordt en dat de koers 300 is?quote:
Maar je hoeft maar 45 min .... Of heb je thuis geen internetquote:Op woensdag 18 december 2013 16:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat ik morgen wakker wordt en dat de koers 300 is?
Gokje dat ik mn bed in duik ja… De crash heeft me diep geraakt.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar je hoeft maar 45 min .... Of heb je thuis geen internet
Ach gutquote:Op woensdag 18 december 2013 16:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gokje dat ik mn bed in duik ja… De crash heeft me diep geraakt.
Ik kom erbij liggenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gokje dat ik mn bed in duik ja… De crash heeft me diep geraakt.
Dat wil je echt niet nu… We plannen volgende week even?quote:
Nee. Ik heb LTC net gebeld en met hem afgesproken dat we nu alleen nog maar omhoog gaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:48 schreef roislecxe het volgende:
Haha kijk em fanatiek gaan dan.
Wat gaatie weer hard vallen
Whats wrong?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat wil je echt niet nu… We plannen volgende week even?
Echt een belachelijke piekquote:Op woensdag 18 december 2013 16:49 schreef govert_goudglans het volgende:
[..]
Nee. Ik heb LTC net gebeld en met hem afgesproken dat we nu alleen nog maar omhoog gaan.
Ja ik ga dood.quote:
Ik ben heul niet lekquote:
Ik hoop dat ik mn huis haal?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Moeten we maar gauw afspreken dan. Hoe lang heb je nog?
http://bitcoinwisdom.com/markets/okcoin/ltccnyquote:Op woensdag 18 december 2013 16:51 schreef Thommez het volgende:
Welke site kijken jullie voor de LTC koers?
Ingekocht op 14.25, doot naar 13.8 en dieper, vervolgens helemaal blij verkopen op 14.59 en een paar minuten staat er 15.4 op de bordenquote:
Het zit je niet echt mee bij LTC hequote:Op woensdag 18 december 2013 16:53 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Ingekocht op 14.25, doot naar 13.8 en dieper, vervolgens helemaal blij verkopen op 14.59 en een paar minuten staat er 15.4 op de borden
Maar het resultaat mag er wel wezen ook al was de foto rukquote:Op woensdag 18 december 2013 16:52 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb maandag in mn blote hol zo beetje buiten gestaan, dat moet ik nu blijkbaar bekopen.
Naja, wat ik vanochtend verloren heb met LTC heb ik weer terug. (14 dollar winst zelfs, zomg zomg).quote:Op woensdag 18 december 2013 16:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het zit je niet echt mee bij LTC he
Het is gewoon ogen dicht, niet nadenken en instappen. Je hebt gewoon 50% kans, das beter dan aan een roulettetafelquote:Op woensdag 18 december 2013 16:54 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Naja, wat ik vanochtend verloren heb met LTC heb ik weer terug. (14 dollar winst zelfs, zomg zomg).
Maar WAT een casino is die koers. Echt, om 17:10 kan ie zowel op 13.4 staan als op 20.3Beide kijk ik niet van op .
om te rukken bedoel je?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar het resultaat mag er wel wezen ook al was de foto ruk
Staatsloterij jackpot is ook 50% kans...quote:Op woensdag 18 december 2013 16:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is gewoon ogen dicht, niet nadenken en instappen. Je hebt gewoon 50% kans, das beter dan aan een roulettetafel
Zie je WA.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe weet je wat ik gisteravond gedaan heb?
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:56 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Staatsloterij jackpot is ook 50% kans...Precies, alles is zo makkelijk eigenlijk heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De postcodeloterij hoef ik iig niet meer aan te beginnen, die viel hier 2 jaar terug al. Gelukkig deed ik niet mee
Forcefield City Bewoner
Dan wordt het donker.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:01 schreef roislecxe het volgende:
Ben benieuwd wat er vannacht zal gebeuren...
Ik ben benieuwd wat er nu aan het gebeuren isquote:Op woensdag 18 december 2013 17:01 schreef roislecxe het volgende:
Ben benieuwd wat er vannacht zal gebeuren...
Gewoon, LTC to the moon?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:03 schreef strbo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er nu aan het gebeuren is
Waarom zou alles zo hard omhoog rammen...quote:Op woensdag 18 december 2013 17:03 schreef strbo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er nu aan het gebeuren is
Mijn moeder zegt dat we zo gaan eten.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:04 schreef lf2 het volgende:
mijn insider zegt dat we allemaal verliezen
Toch maar gepakt op 16.333, gaat tot nu toe prima.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:12 schreef tralalala het volgende:
Deze heb ik even gemist, nu te laat om nog in te stappen.
Zie je wel dat ze niet slapenquote:Op woensdag 18 december 2013 17:12 schreef govert_goudglans het volgende:
BTCChina schiet omhoog. Gekke chineesjes.
Jaquote:Op woensdag 18 december 2013 17:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Stapte je nou echt in na 8 groene blokken achter elkaar?
Zulke geintjes deed ik in het begin ook nog wel eensquote:Op woensdag 18 december 2013 17:23 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Jawou de trein niet missen. Blijkt dat die trein bij t eindpunt was en ook meteen weer vertrok
Ik raak soms ook wel eens overmoedigquote:Op woensdag 18 december 2013 17:23 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Jawou de trein niet missen. Blijkt dat die trein bij t eindpunt was en ook meteen weer vertrok
Klopt. 100 dollar euro leergeld maar betaald en vroeg uit de les vertrokken op 15.68quote:Op woensdag 18 december 2013 17:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zulke geintjes deed ik in het begin ook nog wel eens
Leer je op de harde manier van, en nog snel ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |