Wil je zeggen dat Supersof niet knap is?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Eventjes kijkon dan.
[..]
Doe es niet zo grappig
Sinds ik hier post. Is mijn stem, baret, hoofd en persoonlijkheid mooi genoemd. Ik durf geen foto's te posten mijn ego is al groot genoegquote:Op woensdag 18 december 2013 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie zijn een beetje de knappe mensen die zichzelf posten?
Terecht ego.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds ik hier post. Is mijn stem, baret, hoofd en persoonlijkheid mooi genoemd. Ik durf geen foto's te posten mijn ego is al groot genoeg
Oh alleen sof, oke okequote:Op woensdag 18 december 2013 14:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Supersof niet knap is?
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga al KPD-mod worden. Het is mijn ultieme droom.
Ik kan niet over jou oordelen, geen foto's gezien.quote:
Heb geen foto gezien.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Supersof niet knap is?
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds ik hier post. Is mijn stem, baret, hoofd en persoonlijkheid mooi genoemd. Ik durf geen foto's te posten mijn ego is al groot genoeg
*ISquote:Op woensdag 18 december 2013 14:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het is wat
hoe was het met dat meisje dan
Hier een foto hihiquote:Op woensdag 18 december 2013 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb geen foto gezien.
[..]
Begrijpelijk.
22quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |