Ach... bijna weekend enzulks.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:56 schreef supersof het volgende:
[..]
nou wel iets langer haha maar gaat wel goed. Jij lang geslapen?
Wanneer begint jouw weekend?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Hmm Lapo hunten en dan zo'n TT is kwalijker dan kapen.
Tjacka en ik nemen dit even mee naar achter.
[..]
Ach... bijna weekend enzulks.
Ik ga al KPD-mod worden. Het is mijn ultieme droom.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:58 schreef Jhali het volgende:
De honorabele titel van KPD-mod ligt al voor mij weggelegd op mijn 18e verjaardag.
Ik zal jullie eens meenemen naar achterquote:Op woensdag 18 december 2013 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Hmm Lapo hunten en dan zo'n TT is kwalijker dan kapen.
Tjacka en ik nemen dit even mee naar achter.
[..]
Ach... bijna weekend enzulks.
Lekker naar de mannen kijken?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga al KPD-mod worden. Het is mijn ultieme droom.
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik zal jullie eens meenemen naar achter
Je mishandelt de dogequote:Op woensdag 18 december 2013 14:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sorry mensen
en ik mishandel niemand
Ik ben nu ook al aan het lobbyen in de dames-sc.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker naar de mannen kijken?
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik zal jullie eens meenemen naar achter
Wie zijn een beetje de knappe mensen die zichzelf posten?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben nu ook al aan het lobbyen in de dames-sc.
Ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie zijn een beetje de knappe mensen die zichzelf posten?
Jhali en supersof.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben bijzonder knap.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |