Staan goede reviews op. ik ga hem wel via China bestellen, scheelt bijna 20 euro met 1dayfly. Bedankt iigquote:Op maandag 23 december 2013 21:12 schreef monkeybrain het volgende:
Misschien is dit een idee
http://www.1dayfly.com/nl/nl/
Niemand?quote:Op maandag 23 december 2013 12:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben op zoek naar 'n micro-usb splitter.
Ik zoek er echter eentje die van micro-usb male split naar in ieder geval 1 female micro-usb (mag ook 2x female zijn). Ik kan alleen maar female micro-usb vinden die split naar 2 male of 'n male en volwaardig usb ..
Kan iemand me helpen?
in niemand?quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:04 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Hier ben ik ook naar geintresseerd
haha jup..quote:
hier in geintreseerdquote:Ik ben op zoek naar 'n micro-usb splitter.
Ik zoek er echter eentje die van micro-usb male split naar in ieder geval 1 female micro-usb (mag ook 2x female zijn). Ik kan alleen maar female micro-usb vinden die split naar 2 male of 'n male en volwaardig usb ..
Kan iemand me helpen?
En alweer dankjewel! Ik heb een andere Yoobao maar gekocht icm die 8% korting. Die jij suggereerde is helaas uitverkocht.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:29 schreef shiznuts het volgende:
Np.
In other news. Korting bij Everbuying: 8% OFF -> DEC23 <- (Ends on January 1st)
jij ook een merry shizmutsquote:
11 dagen is nog niksquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:57 schreef meth1745 het volgende:
Damn, wacht al 11 dagen op een pakje van DX, sinds ontvangst van vorig pakket dat één dag eerder verzonden was. Dus check ik order tracking, hebben ze geen records met dat order nr...
![]()
ik dacht ook 11 dagen, en nu al klagen?quote:
Van m'n zes verzendingen is dit het enige waarvoor er geen tracking info is. Shipment was op 5 december, voor al m'n andere verzendingen is er maar één dag tussen "shipment" door DX en "collection" door de Chinese post (of whoever de tracking doet). Dit pakket is op 5 december "shipped", maar nog steeds niet "collected"...quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:02 schreef shiznuts het volgende:
Nog niet zo vertrouwd met chinashoppen ofzo?
› Je mag geluk spreken als het er normaal al binnen 11 dagen is, sowieso tegenwoordig, waar het vaak ook twee maanden ofzo kan duren
› Zend prioriteit lijkt nogal willekeurig, zelfs tracking heb je weinig aan, al weet je dan tenminste wanneer 'ie in de roulatie is gebracht
› Kan zijn dat je geregistreerde e-mail niet hetzelfde is als je PayPal-betaal e-mailadres? Dan moet je namelijk onder je PayPal-adres een account aan maken en staat 'ie daar waarschijnlijk wel
Hmm ok. Navragen dan maar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:13 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Van m'n zes verzendingen is dit het enige waarvoor er geen tracking info is. Shipment was op 5 december, voor al m'n andere verzendingen is er maar één dag tussen "shipment" door DX en "collection" door de Chinese post (of whoever de tracking doet). Dit pakket is op 5 december "shipped", maar nog steeds niet "collected"...
Ah!quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:11 schreef Iemand91 het volgende:
Net van de koerier m'n laptop SATA kabel mogen ontvangen. Voor de 2e HDD bay waar nu een Samsung 840 EVO SSD geplaatst gaat worden. 7 december besteld en verzonden.
Eens kijken of het past.
Daarna eens kijken hoe ik de boel ga installeren en alles.
Samsung SSDs zijn echt perfect inderdaadquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hmm ok. Navragen dan maar.
[..]
Ah!Welcome to the dark side.
Dat bedoelde ik dus. Maar ik had het wat duidelijker kunnen verwoorden idd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:05 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik dacht ook 11 dagen, en nu al klagen?
maar er staat 11 dagen nadat hij het eerste pakket had ontvangen wat een dag eerder verzonden was..
oftewel misschien heeft het eerste pakketje er 20 dagen overgedaan, dan wacht hij nu 31 dagen xD?
althans zoiets kan ik van die wazige tekst maken
quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:23 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus. Maar ik had het wat duidelijker kunnen verwoorden idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |