Nu wel op DX voor 14 dollar.quote:Op zondag 29 december 2013 02:05 schreef Downstar het volgende:
[..],
mijn keurmerk zit op de SaIK SA15 als AA lampje die nog leuk mee kan
echter is hij geloof ik niet meer zo makkelijk te verkrijgen op ebay.
kosten waren destijd rond de 7 a 8 $ meen ik
[...]
Sold out bij Dx betekende vroeger dat je gerust kon bestellen, maar dat je nooit iets geleverd ging krijgen. Aangezien contact zoeken met de customer support daar ook niet werkt, zou ik er vooral geen spullen bestellen. Ook qua garantie niet zo handig, een niet reagerende customer support. Enige bescherming die je hebt is paypal in zo'n geval.quote:Op zondag 29 december 2013 09:58 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nu wel op DX voor 14 dollar.
Overigens ben ik wel benieuwd wat ik dan in huis krijg, heb een Sipik SK-68 besteld maar die draait dus ook maar op één AAtje.
150 usd...quote:Op zondag 29 december 2013 06:25 schreef shiznuts het volgende:
Veel goedkoper dan ~ 150 USD vind je 'em niet op AliExpress iig.
Dat zie je verkeerd; met zo'n ding maak je geld.quote:Op zondag 29 december 2013 10:29 schreef mschol het volgende:
[..]
150 usd...dan is de lol om er 1 te kopen wel vanaf...
Ik zie het precies andersom... dure spullen kopen is juist leuk!quote:Op zondag 29 december 2013 10:29 schreef mschol het volgende:
[..]
150 usd...dan is de lol om er 1 te kopen wel vanaf...
Jij loopt hier lang genoeg mee omdat te wetenquote:
2 keer zo duur en een andere versie dan wat de meeste hier hebben als SAiK SA-15..quote:Op zondag 29 december 2013 09:58 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nu wel op DX voor 14 dollar.
Overigens ben ik wel benieuwd wat ik dan in huis krijg, heb een Sipik SK-68 besteld maar die draait dus ook maar op één AAtje.
Ik heb hier menig kantoor mee opgevrolijktquote:Op zondag 29 december 2013 13:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zie het precies andersom... dure spullen kopen is juist leuk!
Ik heb een hele goede prijs kunnen regelen en in Nederland kost ie ¤185... dat vond ik dus ook een beetje te gek.
Ik kwam nog iets tegen in een doos, lijkt wel een tijdmachine![]()
Die waren hier toen echt heel populair![]()
[ afbeelding ]
Tja, goedkope ladersquote:Op zondag 29 december 2013 17:34 schreef relativity het volgende:
Lekker... een tijdje geleden een (nieuwe) lader gekocht voor een pipo m9 tablet:
Na enkele dagen:
[ afbeelding ]
Waar kan ik een normale halen met zo'n plug:quote:
Ebay dusquote:Op zondag 29 december 2013 19:22 schreef relativity het volgende:
[..]
Waar kan ik een normale halen met zo'n plug:
[ afbeelding ]
Ik ga me niet meer wagen aan zo'n goedkope lader. Dadelijk brand de boel af...
oke, bedanktquote:Op zondag 29 december 2013 19:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ebay dus.
Zal kijken of ik niet toevallig twee heb (dacht het wel) dan gooi ik je wel een DM
Ik bedoelde ook niet de Tenga Eggs héquote:Op zondag 29 december 2013 13:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jij loopt hier lang genoeg mee omdat te weten, hou je maar niet van de domme!
Hoeveel koop jij wel niet dan?quote:Op zondag 29 december 2013 22:08 schreef roflmaker het volgende:
Pfff paypal geblokkeerd omdat ik mijn limieten eraf wou halen, komen ze erachter dat ik niet 18 was toen ik de rekening opendeMorgen dus maar paypal bellen anders komende tijd geen ebay meer
Ik heb gisteren, op aanraden van iemand anders in dit topic, toevallig deze gekocht: http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=251263712597 .quote:Op zondag 29 december 2013 19:22 schreef relativity het volgende:
[..]
Waar kan ik een normale halen met zo'n plug:
[ afbeelding ]
En dan icm deze:quote:Op maandag 30 december 2013 10:48 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren, op aanraden van iemand anders in dit topic, toevallig deze gekocht: http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=251263712597 .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |