Wel mooie leeftijdquote:

quote:Op donderdag 19 december 2013 13:42 schreef eriksd het volgende:
Mark Verheijen. Die is toch totaal niet serieus te nemen met zijn populistische geneuzel verpakt in straattaal. Nog even los van het totale gebrek aan charisma, oenig hoofd en hoge stemmetje.
 , geloof dat je gelijk hebt.
, geloof dat je gelijk hebt.

Kende hem niet maar dan kom je al meer richting een aansprekende persoonlijkheid.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:14 schreef Friek_ het volgende:
Iemand als Klaas Dijkhoff zou me wel een interessante keus lijken.

Dat telt direct voor 10 minpunten.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:01 schreef waht het volgende:
Klaas is ook een goede optie inderdaad, alleen één minpunt: Brabo.

Haha is hij teminste gezelligquote:Op donderdag 19 december 2013 14:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat telt direct voor 10 minpunten.

Ja, en Hennis was secretaresse vwb haar opleiding. Kamp en Teeven waren beiden belastinginspecteurs.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, maar Zijlstra heeft iig gestudeerd (sociologie en marketing), ik denk dat dat nu wel veel meer uitmaakt dan bijvoorbeeld 10 jaar geleden.
Z'n vader was politierechercheur trouwens, z'n opa had een café.

Kamp is in een intelligente man, in tegenstelling tot Teeven en Hennis, die laatste is zelfs geen man. Het zegt niet zoveel, niet wat betreft de oudere generatie waarbij veel mensen niet op het onderwijs van hun niveau terecht kwamen, en niet wat betreft de jongere generatie, waarvoor het onderwijs op hun gemiddelde niveau is terechtgekomen.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:10 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ja, en Hennis was secretaresse vwb haar opleiding. Kamp en Teeven waren beiden belastinginspecteurs.

Kamp intelligent? Dan hebben we daar een andere opvatting over, ik vind hem met afstand de meest domme politicus die er in Den Haag rondloopt. Hij zal best goed zijn in bemiddeling en onderhandelen, vooruit.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Kamp is in een intelligente man, in tegenstelling tot Teeven en Hennis, die laatste is zelfs geen man. Het zegt niet zoveel, niet wat betreft de oudere generatie waarbij veel mensen niet op het onderwijs van hun niveau terecht kwamen, en niet wat betreft de jongere generatie, waarvoor het onderwijs op hun gemiddelde niveau is terechtgekomen.

Ik ben toevallig goed bevriend met een ambtenaar die vaak met hem te maken heeft, en die hebben daar doorgaans wel snel een goed beeld van. Hij is vrij kortaf en streng maar zeer goed op de hoogte, dringt meteen tot de kern van de problematiek door en stelt de juiste vragen, ook wanneer hij zich niet heeft kunnen voorbereiden maar heeft moeten improviseren. De meeste politici maken een mindere indruk, bij hem hoeven ze niet hun best te doen om niet luid te zuchten. Hij schrijft ook alles zelf wat hij aan de kamer voorhoudt, itt de meesten, en als je er op let dan merk je ook dat hij dan ook probleemloos op zijn verhaal kan voortbouwen in antwoord op een goede kamervraag.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:26 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Kamp intelligent? Dan hebben we daar een andere opvatting over, ik vind hem met afstand de meest domme politicus die er in Den Haag rondloopt. Hij zal best goed zijn in bemiddeling en onderhandelen, vooruit.

Dat kan je toch niet serieus nemen.

Als Rutte verdwijnt is 'ie nagenoeg 40, een prima leeftijd.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:44 schreef Kowloon het volgende:
Ik zou ook een leeftijdseis willen introduceren: minstens 50 jaar.
Die Klaas Dijkhoff die ik in de poll zie staan is bijvoorbeeld van 1981.

Meh, veel te jong allemaal vind ik. Ook Rutte is nou typisch iemand die de politiek ziet als een plek om carrière te maken in plaats van op te komen voor je idealen.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:46 schreef waht het volgende:
[..]
Als Rutte verdwijnt is 'ie nagenoeg 40, een prima leeftijd.

Tja, val jij uberhaubt nog wel in de mogelijke doelgroep van de VVD? Zit je bij de SGP niet beter op je plekquote:Op donderdag 19 december 2013 16:44 schreef Kowloon het volgende:
Ik zou ook een leeftijdseis willen introduceren: minstens 50 jaar.
Die Klaas Dijkhoff die ik in de poll zie staan is bijvoorbeeld van 1981.
 ?
?

Wellicht, ik heb er wel een aantal keer op gestemd.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:05 schreef 99.999 het volgende:
Tja, val jij uberhaubt nog wel in de mogelijke doelgroep van de VVD?

Echter je stelt nu een pakket aan eisen waar de VVD in haar recente geschiedenis nooit aan heeft voldaan. En wanneer ze dat wel willen doen kost dat ze vooral veel stemmers.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wellicht, ik heb er wel een aantal keer op gestemd.

Ik ga natuurlijk niet vooraf al met een compromis komen.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:10 schreef 99.999 het volgende:
Echter je stelt nu een pakket aan eisen waar de VVD in haar recente geschiedenis nooit aan heeft voldaan. En wanneer ze dat wel willen doen kost dat ze vooral veel stemmers.

Alleen zat er tussen Bolkestein en Rutte 8 jaar. Daartussen waren Dijkstal, Zalm en Van Aartsen nog politiek leider van de VVD. Rutte was 4 jaar lang staatssecretaris.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:02 schreef arjan1112 het volgende:
Je weet nooit wie in eens opduikt. Toen Bolkenstein vvd leider was en je begon over rutte , WIE?
Dat was inderdaad wel een konijn uit de hoge hoed. Hetzelfde gold eigenlijk ook voor Emile Roemer.quote:zelfde met Balkenende die dook ook ineens op

Dat geldt voor de overgrote meerderheid kamerleden.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Meh, veel te jong allemaal vind ik. Ook Rutte is nou typisch iemand die de politiek ziet als een plek om carrière te maken in plaats van op te komen voor je idealen.

Ik vind hem star, kortzichtig en erg zwart/wit. Wat ik persoonlijk geen teken vind van een goed ontwikkeld intellect. Hoe hij overkomt interesseert me niet zoveel van een politicus eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ben toevallig goed bevriend met een ambtenaar die vaak met hem te maken heeft, en die hebben daar doorgaans wel snel een goed beeld van. Hij is vrij kortaf en streng maar zeer goed op de hoogte, dringt meteen tot de kern van de problematiek door en stelt de juiste vragen, ook wanneer hij zich niet heeft kunnen voorbereiden maar heeft moeten improviseren. De meeste politici maken een mindere indruk, bij hem hoeven ze niet hun best te doen om niet luid te zuchten. Hij schrijft ook alles zelf wat hij aan de kamer voorhoudt, itt de meesten, en als je er op let dan merk je ook dat hij dan ook probleemloos op zijn verhaal kan voortbouwen in antwoord op een goede kamervraag.

Jij kent hem dus niet, hoe hij op jou overkomt heeft weinig relevantie.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:15 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ik vind hem star, kortzichtig en erg zwart/wit. Wat ik persoonlijk geen teken vind van een goed ontwikkeld intellect. Hoe hij overkomt interesseert me niet zoveel van een politicus eerlijk gezegd.

Dat staat er dan ook, kerel. Dat dat me ook niets interesseert.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:17 schreef waht het volgende:
[..]
Jij kent hem dus niet, hoe hij op jou overkomt heeft weinig relevantie.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |