Omdat die rammelbak van jou van zichzelf al zoveel herrie maakt dat je de banden toch niet hoort...quote:Op woensdag 18 december 2013 12:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Waarom merk ik geen verschil dan
Zeg ouwe, beetje dimmen ja?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat die rammelbak van jou van zichzelf al zoveel herrie maakt dat je de banden toch niet hoort...
En oh ja, ik kwam erachter dat winterbanden minimaal 4mm profiel moeten hebben, dus deze banden komen ook niet meer door de APK...quote:Op woensdag 18 december 2013 12:23 schreef jitzzzze het volgende:
Misschien veranderd mijn mening nog als het echt koud wordt/sneeuw ligt. Maar ergens kan ik me dat niet voorstellen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 12:52 schreef Nibb-it het volgende:
Je hoeft niet gelijk een tr te plaatsen hoor, ER. Krant.
Winterbanden zijn duurder dan wat ik voor mijn auto heb betaaldquote:Op woensdag 18 december 2013 12:58 schreef hoogvlieger het volgende:
Nou ik kom lekker de winter door op mn gewone banden. Ging vorige jaren ook prima.
Daarom. Rij in een bak rond waar ik 1500e voor heb betaald. Voor die hooguit 2.5k aan km die ik in de winter rij ga ik geen winterbanden aanschaffen.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:00 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Winterbanden zijn duurder dan wat ik voor mijn auto heb betaald
de apk eis is voor alle banden hetzelfde. Men zegt dat onder de 4mm je geen winterband-effect zou hebbenquote:Op woensdag 18 december 2013 12:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
En oh ja, ik kwam erachter dat winterbanden minimaal 4mm profiel moeten hebben, dus deze banden komen ook niet meer door de APK...![]()
En gewoon harder oppompen... Heb er lekker 2.8 bar in.
Ah, mooi. APK met winterbanden dus.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
de apk eis is voor alle banden hetzelfde. Men zegt dat onder de 4mm je geen winterband-effect zou hebben
prima 14.gifquote:Op woensdag 18 december 2013 14:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, mooi. APK met winterbanden dus.
Same. Jij zeker laf je bureau aan het verplaatsen?quote:
Nope, keilbouten in de muur aan het drukkenquote:Op woensdag 18 december 2013 14:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Same. Jij zeker laf je bureau aan het verplaatsen?
http://vrouwenpower.nl/forum/threads/18296-Keilbouten-bevestigenquote:Op woensdag 18 december 2013 15:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het is nogal een gedoe, doe het niet dagelijks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |