SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke client is dat?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:13 schreef strbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sinds vanochtend
Ook nog wel een hele hoop in te halen
Ja, dit keer heeft de crash minder volume en gaat het om meer fiat geld. Komt er wel weer bovenop. China d'r uit, India/Zuid-Amerika whatever er in. Maar dat zal niet in een maandje of twee hersteld zijn nee.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:14 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dit is wel iets heel anders dan eerst....
NEWSFLASH: Alles wordt gedumpt. Overal.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:15 schreef lf2 het volgende:
ltc wordt masaal gedumpt ? ook op andere exchangse ?
De illuminati.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:17 schreef lf2 het volgende:
WAAROM KOPEN MENSEN NOU NOG PAUPERS DOE NIET ZO STOM!
Okeeeeeequote:Op woensdag 18 december 2013 11:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maarre...dat is traditioneel schrift. In de PRC schrijven ze het zo: 再见中国
quote:
Of ik nou 400 of 500 euro verlies maakt toch niet meer uitquote:Op woensdag 18 december 2013 11:04 schreef ABombali het volgende:
[..]
Wanneer dan wel? 400? 300? Of bij 200?
Zou d'r niet op rekenen. LTC is gigantisch in China, relatief gezien veel groter dan BTC. Dit gaat de grond inquote:Op woensdag 18 december 2013 11:19 schreef lf2 het volgende:
op 12 dollar short gegaan als het 6 dollar haalt heb ik 50% verlies terugmaar gezien de vele kansloze acties van sommige gaat dat wss niet lukken mensen kopen op
En dan hopen dat hij de 1200 weer ooit haaltquote:Op woensdag 18 december 2013 11:18 schreef Ludacriss het volgende:
Order geplaatst voor 50 coins at 80USD
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:20 schreef ABombali het volgende:
[..]
En dan hopen dat hij de 1200 weer ooit haalt
Kans is groot dat ie weer de waarde van augustus gaat aannemen, wat was dat? 200?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:20 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
[..]
Of ik nou 400 of 500 euro verlies maakt toch niet meer uit![]()
Hold ik liever en hoop ik dat het uiteindelijk weer stijgt.
Nog geen 100quote:Op woensdag 18 december 2013 11:21 schreef Fatality het volgende:
[..]
Kans is groot dat ie weer de waarde van augustus gaat aannemen, wat was dat? 200?
Eigenlijk vind ik dat veel leukerquote:Op woensdag 18 december 2013 11:21 schreef Fatality het volgende:
[..]
Kans is groot dat ie weer de waarde van augustus gaat aannemen, wat was dat? 200?
Het was min of meer een China coin, en die doen niet meer mee....dus 5USD is misschien zelfs een te hoge koersquote:Op woensdag 18 december 2013 11:23 schreef Marco001 het volgende:
hmm, vanavond misschien maar een paar litecoins extra kopen, mits <5 USD![]()
Eerst eens een goede exchange zien te vinden.
Ik ben mijn geld toch kwijt als ik nu uitstap. En ik zou niet ingestapt zijn als dat me ook maar iets kon schelen. Dus dan wacht ik liever tot volgend jaar of zo en misschien staat hij dan weer wat hoger.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:21 schreef Fatality het volgende:
[..]
Waarom niet uitgestapt zodat je 10x zoveel coins kan terugkopen? Als je er toch voor de lange termijn erin zit..quote:Op woensdag 18 december 2013 11:25 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik ben mijn geld toch kwijt als ik nu uitstap. En ik zou niet ingestapt zijn als dat me ook maar iets kon schelen. Dus dan wacht ik liever tot volgend jaar of zo en misschien staat hij dan weer wat hoger.
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:26 schreef Ludacriss het volgende:
Wanneer wordt Amerika ook al weer wakker? Rond 2 a 3 uur?
Daar zit inderdaad wel wat in.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:26 schreef ABombali het volgende:
[..]
Waarom niet uitgestapt zodat je 10x zoveel coins kan terugkopen? Als je er toch voor de lange termijn erin zit..
Alleen verkopen, niet inkopen geloof ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:27 schreef NeeOfTochJA het volgende:
maar kunnen de chinezen nou nog handelen in crypto's of niet? de berichten zijn n beetje onduidelijk
http://www.timeanddate.co(...)nent=namerica&sort=2quote:Op woensdag 18 december 2013 11:26 schreef Ludacriss het volgende:
Wanneer wordt Amerika ook al weer wakker? Rond 2 a 3 uur?
In ieder geval nog iets naar de moon.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:27 schreef Fatality het volgende:
Als er een suicide-barometer was dan zal deze to the moon!!111! gaan
dat zeg je na zojuist een panic sell gedaan te hebbenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:28 schreef se7venbullets het volgende:
verkocht.
Als hij nu stijgt.. dan heb ik gewoon pech. Het is niet anders.
Ga geen panic sells meer doen
Behalve deze nog dus?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:28 schreef se7venbullets het volgende:
verkocht.
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:28 schreef se7venbullets het volgende:
verkocht.
Als hij nu stijgt.. dan heb ik gewoon pech. Het is niet anders.
Das zonde geld, kun je het beter naar mij transferreren als je er vanaf moet.quote:
dat heet tegen de markt in gaan...kan wel alleen als je een bot hebt die constant bij 0.50 koopt en verkoopt...menselijk is dit niet te doenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Das zonde geld, kun je het beter naar mij transferreren als je er vanaf moet.
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:28 schreef Murdera het volgende:
Mensen die op tijd zijn uitgestapt..
[ afbeelding ]
Europa en regels, nee joh ben je mal.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:30 schreef NeeOfTochJA het volgende:
ben een beetje bang dat strax europa met regels komt tegen bitcoin, dan zijn de rapen helemaal gaar.
Gedoogbeleidquote:Op woensdag 18 december 2013 11:32 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Europa en regels, nee joh ben je mal.
Ja echt supersneuquote:Op woensdag 18 december 2013 11:33 schreef strbo het volgende:
Zouden die buywalls nou bestaan uit Amerikanen die voor 's nachts een buy order hebben uitgezet? Dat vind ik echt heel zielig
Alleen op vertoon van je ID, vingerafdruk en dubbele afgifte van DNA mag je nog Bitcoins kopen, met een max van 1 per persoon.quote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 18 december 2013 11:34 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Alleen op vertoon van je ID, vingerafdruk en dubbele afgifte van DNA mag je nog Bitcoins kopen, met een max van 1 per persoon.
Tevens komt er een keer per week een ambtenaar je harddrive scannen.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:34 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Alleen op vertoon van je ID, vingerafdruk en dubbele afgifte van DNA mag je nog Bitcoins kopen, met een max van 1 per persoon.
Bitcoindealersquote:Op woensdag 18 december 2013 11:34 schreef Ranjit het volgende:
[..]
500 Bitcoin buywall. Dat is een half miljoen!quote:Op woensdag 18 december 2013 11:36 schreef Scorpie het volgende:
450 in zicht, break down that wall baby!
Dat gaat toch echt wel 1 minuut duren!quote:Op woensdag 18 december 2013 11:37 schreef strbo het volgende:
[..]
500 Bitcoin buywall. Dat is een half miljoen!
Oh, wacht...
Straks kopen op $80 en op naar de $40000, zoals die gasten beloofd haddenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:37 schreef se7venbullets het volgende:
400 inleg.....
180 euro over
Good game
Ach ja.... geen stress meer
Relax. Serieus. Alles gaat naar beneden, LTC extra hard.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:38 schreef lf2 het volgende:
gaat LTC nog lager of wat ik hou het niet meer uit
Eind oktober mijn laatste EUR->BTC aankopen gedaan en sta nog altijd dik in de plusquote:Op woensdag 18 december 2013 10:58 schreef Ame_thyst het volgende:
zou raar zijn als je nu niet in de min stond
China heeft de geldkraan dichtgedraaid.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:39 schreef d4v1d het volgende:
Heb ik weer iets gemist omrent bitcoin of gaat het omlaag omdat het zomaar leuk is?
http://worldcoinforum.org/topic/846-we-need-wdc-usd/quote:You are aware of Scharmbeck? It's going into beta this friday and the release date is estimated somewhere in February 2014.
Scharmbeck will allow direct USD<=>WDC.
Furthermore there's crypto-trade that does USD<=>WDC. Although it doesn't matter much now, the volume on crypto-trade is increasing quite rapidly.
I agree with you though. In order to survive as an qltcoin, the usd/wdc couple has to exist and be used. We cannot depend on bitcoin forever.
Maar het was toch al eerder verboden door china? Is er nu een nieuw besluit ofzo?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
China heeft de geldkraan dichtgedraaid.
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:39 schreef govert_goudglans het volgende:
[..]
http://worldcoinforum.org/topic/846-we-need-wdc-usd/
Worldcoin zou misschien weleens de nieuwe Bitcoin kunnen worden. Snellere transacties dan BTC, professioneel ogend, goed en actief dev team en dus binnenkort een direct lijntje WDC<->USD zonder tussenkomst van BTC. Misschien ook nog geen regulering in China, gezien alles op bitcoin gericht lijkt?
Ideas?
Gast ? trol je nu of....quote:Op woensdag 18 december 2013 11:39 schreef govert_goudglans het volgende:
[..]
Worldcoin zou misschien weleens de nieuwe Bitcoin kunnen worden. Snellere transacties dan BTC, professioneel ogend, goed en actief dev team en dus binnenkort een direct lijntje WDC<->USD zonder tussenkomst van BTC. Misschien ook nog geen regulering in China, gezien alles op bitcoin gericht lijkt?
Ideas?
Ze kunnen niet meer kopen, alleen verkopen.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar het was toch al eerder verboden door china? Is er nu een nieuw besluit ofzo?
ik vertrouw in jou visie aangezien jij altijd winst maakt....ik hold nog...quote:Op woensdag 18 december 2013 11:39 schreef strbo het volgende:
[..]
Relax. Serieus. Alles gaat naar beneden, LTC extra hard.
WDC zou nog 1 grote externe impuls moeten krijgen om een serieus alternatief voor BTC te worden.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:39 schreef govert_goudglans het volgende:
[..]
Ideas?
Da's kut.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ze kunnen niet meer kopen, alleen verkopen.
Kzou nog ff 250 punten wachtenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Da's kut.
Ik twijfel nu om te kopen.. meh
Ik heb bizar hard verlies geleden de afgelopen dagenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:41 schreef lf2 het volgende:
[..]
ik vertrouw in jou visie aangezien jij altijd winst maakt....ik hold nog...
Ik heb nog WDC's... Let's hope so!quote:WDC zou nog 1 grote externe impuls moeten krijgen om een serieus alternatief voor BTC te worden.
gaat ie nog lager dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kzou nog ff 250 punten wachten
Wat bezielde je?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:43 schreef Wijnbo het volgende:
LTC geintje kostte 180 dollar
Gelukkig op tiid er uit
De bubble barstquote:Op woensdag 18 december 2013 11:39 schreef d4v1d het volgende:
Heb ik weer iets gemist omrent bitcoin of gaat het omlaag omdat het zomaar leuk is?
Wacht ik ga nu short dus om het te stoppen moet ik kopen maar als niemand verkoopt wat dan ?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:44 schreef lf2 het volgende:
NIEMAND WIL MEER KOPEN OP DE EXCHANGE WTF IK KAN MN SHORT NIET KWIJT
90% gecashed, de rest zit in USD/EUR op dit moment.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:43 schreef doo. het volgende:
[..]
Waar zit jij nu in dan scorpie? Of heb je alles de laan uit gegooid
Ik, heb nu al zoveel verlies met LTC dat zelfs op 1 dollar ik er geen winst meer uit ga halen.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:45 schreef Fatality het volgende:
Zijn er nog mensen die op hun bitcoins blijven zitten op dit moment? Onder de aanname dat alles verder zakt kun je het dus nog beter in fiat gooien en straks op 200 terugkopen.
Oh das ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:45 schreef strbo het volgende:
[..]
Nee. Wel $4.30 in een paar uurtjes, en $0.43 morgenvroeg
Short gaan is verkopen. Dat kopen doe je later pas, op een lagere prijs. Dus als niemand wilt kopen kan je niet short gaan inderdaad.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:45 schreef lf2 het volgende:
[..]
Wacht ik ga nu short dus om het te stoppen moet ik kopen maar als niemand verkoopt wat dan ?
mjah heb er 2. Wil er ook niet meer naar kijken. staat ook nog niet op BTC-E maar in mn wallet.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:45 schreef Fatality het volgende:
Zijn er nog mensen die op hun bitcoins blijven zitten op dit moment? Onder de aanname dat alles verder zakt kun je het dus nog beter in fiat gooien en straks op 200 terugkopen.
Haha de misère, sterkte.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:45 schreef doo. het volgende:
[..]
Ik, heb nu al zoveel verlies met LTC dat zelfs op 1 dollar ik er geen winst meer uit ga halen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:45 schreef doo. het volgende:
[..]
Ik, heb nu al zoveel verlies met LTC dat zelfs op 1 dollar ik er geen winst meer uit ga halen.
hoe handel je daarmee? ik heb het geinstalleerd, gekoppeld aan btce, maar ik snap er bar weinig van...quote:
Wanneer moet ik stoppen met short, nog nooit zo giga winst in een klap gemaakt dus...zit erin met 250 coins ongeveerquote:Op woensdag 18 december 2013 11:46 schreef strbo het volgende:
[..]
Short gaan is verkopen. Dat kopen doe je later pas, op een lagere prijs. Dus als niemand wilt kopen kan je niet short gaan inderdaad.
Het ziet er eerst een beetje spartaans uit inderdaad. Lees een paar handleidingen/tutorials door en na een twintig minuten moet je het meeste wel snappen.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:47 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
hoe handel je daarmee? ik heb het geinstalleerd, gekoppeld aan btce, maar ik snap er bar weinig van...
Geen idee. Ik zit in hetzelfde schuitje, met als voordeel iets vroeger al short te zijn gegaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:48 schreef lf2 het volgende:
[..]
Wanneer moet ik stoppen met short, nog nooit zo giga winst in een klap gemaakt dus...zit erin met 250 coins ongeveer
ik geloof niet eens dati k er met winst uit komt mij kennende eindigt het weer in verlies
Ik hoop het. Heb nog een paar WDC's liggen en dat laat ik zo. Opzich is het niet onlogisch om te gaan kijken naar alternatieven, crypto is here to stay. De vraag is alleen in welke vorm.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
WDC zou nog 1 grote externe impuls moeten krijgen om een serieus alternatief voor BTC te worden.
We're sorry, but something went wrong.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:49 schreef strbo het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zit in hetzelfde schuitje, met als voordeel iets vroeger al short te zijn gegaan.
Dan heb je een indicatie wat er nog mogelijk kan gebeurenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:50 schreef strbo het volgende:
BTCChina zit nu ook gewoon 34% onder de MtGox prijs
Heb ook een paar WDC's maar hoe anders is het dan LTC, volgens mij technische gezien precies hetzelfde.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:50 schreef govert_goudglans het volgende:
[..]
Ik hoop het. Heb nog een paar WDC's liggen en dat laat ik zo. Opzich is het niet onlogisch om te gaan kijken naar alternatieven, crypto is here to stay. De vraag is alleen in welke vorm.
Die exchange loopt leeg. De rest zal snel volgen. Je weet hoe het gaat.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:50 schreef strbo het volgende:
BTCChina zit nu ook gewoon 34% onder de MtGox prijs
geloof ik niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:53 schreef roislecxe het volgende:
Je zou maar een vroege instapper zijn die keihard op 1000 gecashed heeft ipv greedy te worden...
2205 voor Christus, met de Xia-dynastie. Maar daar is niet iedereen het over eens.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:52 schreef se7venbullets het volgende:
wanneer is china eigenlijk begonnen? Augustus, september?
Heb m´n Samsung TV, laptop en koelkast al uit het raam geflikkerd. Zit nu op de PC.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:54 schreef Ame_thyst het volgende:
maar serieus tijd voor actie, laten we geen made in China spullen meer kopen
Ik denk dat de techniek van de meeste coins op elkaar lijkt en dat dat dus niet is waar het vanaf gaat hangen. Men moet ook kijken naar de mensen eromheen. Wat de plannen zijn, of er goede visie is etc. Bitcoin heeft nu het voordeel van acceptatie in veel webshops. Dit kan echter uiteraard zo weer omslaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:52 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Heb ook een paar WDC's maar hoe anders is het dan LTC, volgens mij technische gezien precies hetzelfde.
Samsung is Koreaansquote:Op woensdag 18 december 2013 11:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb m´n Samsung TV, laptop en koelkast al uit het raam geflikkerd. Zit nu op de PC.
Zit dat fijn?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb m´n Samsung TV, laptop en koelkast al uit het raam geflikkerd. Zit nu op de PC.
dan zou je op dit moment blij zijn ja, maar wie weet wordt het ooit wel weer 2000+.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:53 schreef roislecxe het volgende:
Je zou maar een vroege instapper zijn die keihard op 1000 gecashed heeft ipv greedy te worden...
hihihiquote:
Hahahahaquote:Op woensdag 18 december 2013 11:57 schreef lf2 het volgende:
wat is de low voor ltc denk dat 8 dollar het wel is
Even kijken.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:57 schreef lf2 het volgende:
wat is de low voor ltc denk dat 8 dollar het wel is
Dat gaat zeker wel gebeuren, bij de $266 crash zijn men precies hetzelfde "de $266 zien we nooit meer"quote:Op woensdag 18 december 2013 11:57 schreef Beunhazer het volgende:
De nieuwigheid en de magie is eraf bij bitcoin. Ergens stabiliseert de prijs maar ik ga er niet vanuit dat hij ooit nog de 1000 dollar aantikt.
Valt wel mee, ben afgelopen weken aardig goed gegaan op litecoin. Had niet verwacht dat deze crash zo erg was. Anyway, moet ze holden totdat ze weer sub 25 zijn helaas. Vind ik geen probleem, komt wel goed. En om m'n verlies wat te verkleinen of (vergroten) haha door wat ltc's bij te kopen in middle earth.quote:
In die tijd had je al 4 verschillende kapsels uit kunnen proberenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:57 schreef flesjewater88 het volgende:
[..]
hihihi
Ja twijfel al een jaar over een ander kapsel. feels gay
Ik loop er nu te alpha bij.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:58 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Waarom heb jij een mapje genaamd kapsels op je computer, ben je zeker van dat nohomo?
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:59 schreef ABombali het volgende:
Mijn euros op btce verkocht voor 1.44 dollar
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:57 schreef Beunhazer het volgende:
De nieuwigheid en de magie is eraf bij bitcoin. Ergens stabiliseert de prijs maar ik ga er niet vanuit dat hij ooit nog de 1000 dollar aantikt.
quote:Op woensdag 18 december 2013 12:00 schreef Faazz het volgende:
Maak je klaar voor een spetterende upswing
Die seriequote:Op woensdag 18 december 2013 12:01 schreef Scorpie het volgende:
Die Winklevoss broertjes:
[ afbeelding ]
Leuk grapske!quote:Op woensdag 18 december 2013 12:00 schreef Faazz het volgende:
Maak je klaar voor een spetterende upswing
Die wachten nog even tot het de 40.000 aantiktquote:Op woensdag 18 december 2013 12:01 schreef Scorpie het volgende:
Die Winklevoss broertjes:
[ afbeelding ]
Voor 1 uur al denkquote:Op woensdag 18 december 2013 12:02 schreef Scorpie het volgende:
425, gaan we vandaag al onder de 400$ duiken?
Makkelijkquote:Op woensdag 18 december 2013 12:02 schreef Scorpie het volgende:
Ja joh… En we gaan ook zeker die 300 wel zien deze week..quote:Op woensdag 18 december 2013 12:02 schreef Scorpie het volgende:
Ze kwamen sowieso al niet over als de meest snuggere personen. Echt, serieus $40.000 per Bitcoin?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die wachten nog even tot het de 40.000 aantikt
Stond van de week een artikel op nu.nl jaquote:Op woensdag 18 december 2013 12:02 schreef strbo het volgende:
[..]
Ze kwamen sowieso al niet over als de meest snuggere personen. Echt, serieus $40.000 per Bitcoin?![]()
Lijkt me dat de eerste reactie panic dump gaat zijn. Waarschijnlijk zijn er al een paar wakker en daarmee bezig nu. Stroomversnelling!quote:Op woensdag 18 december 2013 12:03 schreef Leafeon672 het volgende:
Ben echt benieuwd hoe de Amerikanen straks gaan reageren.
Die schrikken zich echt kapotquote:Op woensdag 18 december 2013 12:03 schreef Revolution-NL het volgende:
Al die Amerikanen die nu wakker worden.. poor bastards (letterlijk)
quote:dqjqb: Anyone wanna trade all of my 100 BTC's for tulips? I've heard it's the next big things, tulips are totally decentralized and appreciate in value over time
Look! Cheap coins! It has been going down for three days straight, but it's cheap now. Let's buy.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:03 schreef Leafeon672 het volgende:
Ben echt benieuwd hoe de Amerikanen straks gaan reageren.
Dat… Het was toch leuk?quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:54 schreef strbo het volgende:
[..]
2205 voor Christus, met de Xia-dynastie. Maar daar is niet iedereen het over eens.
quote:Op woensdag 18 december 2013 12:06 schreef Ranjit het volgende:
Ik heb mijn beeldscherm gewoon ondersteboven gezet, veel spannender zo! BUY BUY BUY
Dit vooral.quote:
Ik deed het vanmorgen…quote:Op woensdag 18 december 2013 12:06 schreef knep het volgende:
Ik geloof niet zo in dat wakker worden en dan pas merken wat er aan de hand is.
quote:
Waarom zou LTC nog omhoog ploffen? Het vertrouwen is redelijk weg lijkt me.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:06 schreef SosuaCafe het volgende:
Die factor waarmee ltc straks omhoog kan ploffen. Boh!
quote:Op woensdag 18 december 2013 12:06 schreef Ranjit het volgende:
Ik heb mijn beeldscherm gewoon ondersteboven gezet, veel spannender zo! BUY BUY BUY
Zodra btc weer omhoog gaat. Kruipt ltc mee natuurlijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:07 schreef knep het volgende:
[..]
Waarom zou LTC nog omhoog ploffen? Het vertrouwen is redelijk weg lijkt me.
Hier zit er nog zo een.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:06 schreef SosuaCafe het volgende:
Die factor waarmee ltc straks omhoog kan ploffen. Boh!
quote:Op woensdag 18 december 2013 12:08 schreef strbo het volgende:
Oke fuck it. Ik ga nog harder short. Wow, so greed.
Zonder Bitcoin ook geen Litecoin. Minstens de helft van de mensen die ooit van Bitcoin gehoord heeft, heeft nog nooit van Litecoin (of welke alt dan ook) gehoord, laat staan dat er support voor is qua betalingsmogelijkheden voor Henk en Ingrid.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:08 schreef Beunhazer het volgende:
Ik denk dat iedereen nu op LTC gaat, die heeft nog een redelijk onbevlekte reputatie als coin. Sure hij volgt bitcoin.. maar wat nou als bitcoin dood is?
LITECOIN IS DE NIEUWE BITCOIN
Voor even. China staat op 340 dollar omgerekend.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:09 schreef Ticootje het volgende:
Hij bounced nu een beetje rond de 430…
Er zijn ook genoeg die nu kopenquote:Op woensdag 18 december 2013 12:09 schreef Revolution-NL het volgende:
Zou bitonic dit wel overleven als iedereen uitcasht?
Ja. Maar waarom zou je in godsnaam instappen in een markt die al dagenlang constant daalt. Omdat ie nu goedkoper is dan een paar uur geleden?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:08 schreef Cliffie1976 het volgende:
Ergens moeten er toch weer grote mensen zijn die instappen met veel geld?
Die krijgen er pas besef van als de uitkering in Litecoins wordt gestort.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:09 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Zonder Bitcoin ook geen Litecoin. Minstens de helft van de mensen die ooit van Bitcoin gehoord heeft, heeft nog nooit van Litecoin (of welke alt dan ook) gehoord, laat staan dat er support voor is qua betalingsmogelijkheden voor Henk en Ingrid.
Nee. Litcoin is China's coin. Nog meer dan Bitcoin.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:08 schreef Beunhazer het volgende:
Ik denk dat iedereen nu op LTC gaat, die heeft nog een redelijk onbevlekte reputatie als coin. Sure hij volgt bitcoin.. maar wat nou als bitcoin dood is?
LITECOIN IS DE NIEUWE BITCOIN
Dat vroeg ik me ook af. En dat is natuurlijk het grote gevaar hierachter. Wat doe ik met die fiat-centen die ik nog i-net heb staan. Laten we gewoon hopen op het beste.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:09 schreef Revolution-NL het volgende:
Zou bitonic dit wel overleven als iedereen uitcasht?
Tja maar dat noem ik niet ploffenquote:Op woensdag 18 december 2013 12:08 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Zodra btc weer omhoog gaat. Kruipt ltc mee natuurlijk.
LTC eet walls met 1000en tegelijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:11 schreef lf2 het volgende:
Serieus wtf ltc daalt veel harder dan btc...ziet iemand buy walls ?
Bij 1$quote:Op woensdag 18 december 2013 12:11 schreef lf2 het volgende:
gister had ik nog 200 euroquote:
hihahoquote:Op woensdag 18 december 2013 12:12 schreef VitaminWater het volgende:
Ik ga vanavond cashen in pizza's bij thuisbezorgd.nl.
Hopelijk kan ik met mijn 1.3 BTC nog een pizzapunt kopen...
Dat!quote:
Told you so. LTC is echt puur China. Op OKCoin wordt er aan LTC veel meer verhandeld dan op BTCChina in BTC!quote:Op woensdag 18 december 2013 12:11 schreef lf2 het volgende:
Enige zicht op bodem of mogelijke herstel ?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:13 schreef strbo het volgende:
[..]
Told you so. LTC is echt puur China. Op OKCoin wordt er aan LTC veel meer verhandeld dan op BTCChina in BTC!
Wat wil je horen ?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:14 schreef lf2 het volgende:
[..]
Enige zicht op bodem of mogelijke herstel ?
Geen idee. Ik hoop het niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:14 schreef lf2 het volgende:
[..]
Enige zicht op bodem of mogelijke herstel ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |