haha wat voor bron was datquote:Op woensdag 18 december 2013 11:12 schreef K44S het volgende:
Al ben ik beetje bi-schierig, lijkt het me absoluut niet fijn om een lul in m'n anus gedrukt te krijgen.
Daarbij geld het voor de dames( uit betrouwbare bron vernomen) dat de lengte niet zo zeer uit maakt, maar meer wat de heer er mee doet
.
'een potentiële man' ??quote:Op woensdag 18 december 2013 11:02 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Dames, en heren,
Wat is voor jullie nou de ideale penismaat? Dan heb ik het over lengte en omtrek.
Ik vroeg het me af omdat ik over mijn eigen zaakje toch niet helemaal tevreden ben en zojuist het een en ander aan het googelen was over het verdikken van de penis.
Waarom ik ontevreden ben? Nou ik vind 'm dus niet dik genoeg, en zoals sommige van jullie misschien weten heeft TS een hekel aan alles dat ''dun'' is. Dunne armen, dunne benen, en dus ook een dunne penis zijn iets dat mij niet kan bevallen.
Hij is 18 cm+ lang en 14 cm+ in omtrek. Maar zeker voor een homo is dat niet erg veel. Mocht ik ooit een vriend krijgen vind ie 'm vast niet groot genoeg. Graag had ik er een van 20 cm en 16 cm omtrek, dan was ik tevreden.
Al met al, deze gedachtes hebben me er toe geleid om er nog maar 's een topic over te openen.
PS: Voor mezelf geldt overigens dat de penis het laatste is waar ik naar zou kijken als het om een potentiële man gaat.
Inmiddels staat die one-liner meer bekend als een houvast voor mannen met een kleine. En of het je nou fijn lijkt of niet, als me een ding duidelijk is geworden over homo mannen is dat ze nogal erg geobsedeerd zijn door penismaten. Dus een gemiddelde lengte valt ze al snel tegen.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:12 schreef K44S het volgende:
Al ben ik beetje bi-schierig, lijkt het me absoluut niet fijn om een lul in m'n anus gedrukt te krijgen.
Daarbij geld het voor de dames( uit betrouwbare bron vernomen) dat de lengte niet zo zeer uit maakt, maar meer wat de heer er mee doet
.
Geen idee of je wat voeltquote:Op woensdag 18 december 2013 11:15 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
haha wat voor bron was dat
maakt echt wel uit hoor. anders voel je toch niets
Dus jij bent als ik het zo hoor "one of the girls...."quote:Op woensdag 18 december 2013 11:17 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
En vrouwen zijn sowieso niet eerlijk over die dingen.
Nja, potentiële vriend, friend with benefits, hoe je het ook wilt noemen. Ik doel niet op een huwelijksbootje als dat is hoe jij het interpreteertquote:
Als je iets weet over vrouwen ben je meteen ''one of the girls''. Goed om te wetenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Dus jij bent als ik het zo hoor "one of the girls...."
Dus er is volgens jouw een relatie tussen penis-grootte en sexuele voorkeur ?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:02 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Maar zeker voor een homo is dat niet erg veel.
Ik vraag het maar hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 11:20 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Als je iets weet over vrouwen ben je meteen ''one of the girls''. Goed om te weten
niet zo generaliserenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:17 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Inmiddels staat die one-liner meer bekend als een houvast voor mannen met een kleine. En of het je nou fijn lijkt of niet, als me een ding duidelijk is geworden over homo mannen is dat ze nogal erg geobsedeerd zijn door penismaten. Dus een gemiddelde lengte valt ze al snel tegen.
Niet dat ik zo'n oppervlakkig slet in m'n nest zou willen die het alleen om een lul is te doen, maar waarschijnlijk zou een leuke vent net zo goed voorkeuren hebben op dat gebied. Net zoals ik voorkeuren heb voor grote spieren. En vrouwen zijn sowieso niet eerlijk over die dingen.
Borsten zijn nooit te groot :$ ( oke ik vind D groot zat )quote:Op woensdag 18 december 2013 11:22 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
niet zo generaliseren![]()
ik zou het eerlijk zeggen hoor, verwacht ook dat hij eerlijk is als hij mijn borsten te groot vindt ofzo
Uhu, google maar, er is inderdaad wetenschappelijk aangetoond dat homo's gemiddeld groter geschapen zijn dan hetero's.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:21 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Dus er is volgens jouw een relatie tussen penis-grootte en sexuele voorkeur ?
Hoe denk je dat het mechanisme in elkaar steekt :
- Als je een grote schwanz hebt, dan wordt je eerder homo ?
- Als je homo bent, dan groeit je schwanz een stukje extra ?
Ja dat zal vast een probleem voor je worden, grote borstenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:22 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
niet zo generaliseren![]()
ik zou het eerlijk zeggen hoor, verwacht ook dat hij eerlijk is als hij mijn borsten te groot vindt ofzo
ik heb het nog niet eerder gehoord, neequote:Op woensdag 18 december 2013 11:26 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ja dat zal vast een probleem voor je worden, grote borsten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |