SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
En weer verder.![]()
Wat doen al die kinderspullen in zijn huis? Een box in de woonkamer, een wiegje in de slaapkamer, 2 kinderkamers?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:57 schreef zwarteweduwe het volgende:
Ah, het (huur)huis van Roy Donders staat te koop
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)on-sartostraat-11-a/
hmm. die foto lukt niet.
Misschien een gezin met 3 kinderen, waarvan de jongste nog bij de ouders op de slaapkamer slaapt? Die kan dan overdag in de woonkamer in de box tukken, dat scheelt weer heen-en-weer lopen.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:23 schreef kvd het volgende:
[..]
Wat doen al die kinderspullen in zijn huis? Een box in de woonkamer, een wiegje in de slaapkamer, 2 kinderkamers?
Maar, maar, dat is een "Uitzonderlijk mooi afgewerkte woning!!"quote:Op woensdag 18 december 2013 11:16 schreef lady-wrb het volgende:
jemig, dat huis van roy donderswie heeft de wielen eronderuit gehaald?
![]()
Het is het huis van Roy Donders.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Misschien een gezin met 3 kinderen, waarvan de jongste nog bij de ouders op de slaapkamer slaapt? Die kan dan overdag in de woonkamer in de box tukken, dat scheelt weer heen-en-weer lopen.
Je komt niet vaak genoeg bij de kapper.quote:
Rolluik voor een wc raampje van 5 cmquote:Op woensdag 18 december 2013 11:16 schreef lady-wrb het volgende:
jemig, dat huis van roy donderswie heeft de wielen eronderuit gehaald?
![]()
Verdorie, het is nog waar ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:19 schreef friekin_ het volgende:
Rolluik voor een wc raampje van 5 cm
Inderdaad, de kapper komt bij mij.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:17 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Je komt niet vaak genoeg bij de kapper.
Vraag eens naar Roy...een redelijke ubernicht die geen kinderen heeft.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Inderdaad, de kapper komt bij mij.
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Rolluik voor een wc raampje van 5 cm
*edit*quote:Op woensdag 18 december 2013 13:24 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Verdorie, het is nog waar ook.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat een hok zeg![]()
Echt elk detail hebben ze verneukt.
Dan mis je dus de 'blaadjes'. Die vent schijnt behoorlijk populair te zijn in bepaalde kringen.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Inderdaad, de kapper komt bij mij.
Zo kun je dat gebruiken maar of het nou zo prettig is om telkens de post uit je toiletpot te halen...quote:
Naast de deur is een brievenbus...quote:Op woensdag 18 december 2013 13:45 schreef Messina het volgende:
[..]
[..]
*edit*
OMFG naast de deur.
Ik zag het niet eens.![]()
Nou, om twee keer te laten zien dat de schuifdeuren werken is ook wat overdreven hoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:54 schreef Iemand91 het volgende:
Nog zo'n leuke waarbij nog weer eens duidelijk wordt dat het bij woningen om locatie, locatie en locatie gaat.
Optrekje van Dominique Weesie. Moet een miljoen opbrengen.
Omdat het vlakbij het Vondelpark staat. (Vondelpark zit achter de overburen)
Maar je woont wel gewoon voor de helft in een f*cking kelder...
[ afbeelding ]
(Woning is de onderste 2 lagen)
Een miljoen voor een benedenappartement in A'dam. Tering jantjequote:Op woensdag 18 december 2013 13:54 schreef Iemand91 het volgende:
Nog zo'n leuke waarbij nog weer eens duidelijk wordt dat het bij woningen om locatie, locatie en locatie gaat.
[ afbeelding ]
Grappige site ook die 'bekende buren'; veelal hebben die mensen dezelfde slechte smaak als wat ze op tv uitzenden.
[..]
Zo kun je dat gebruiken maar of het nou zo prettig is om telkens de post uit je toiletpot te halen...
kijk eens iets naar rechts...
Denk dat de prijs ook voor een groot gedeelte ligt aan de fikse tuin voor hartje Amsterdam.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:54 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
Grappige site ook die 'bekende buren'; veelal hebben die mensen dezelfde slechte smaak als wat ze op tv uitzenden.
[..]
Zo kun je dat gebruiken maar of het nou zo prettig is om telkens de post uit je toiletpot te halen...
Waar 4 woonlagen aan buren wel héél dicht opzitten en op neerkijken...quote:Op woensdag 18 december 2013 14:41 schreef Erasmo het volgende:
Denk dat de prijs ook voor een groot gedeelte ligt aan de fikse tuin voor hartje Amsterdam.
quote:Aan de voorzijde is een petit-buiten op het zuiden met uitzicht op het Vondelpark.
Tering graftyfusquote:Op woensdag 18 december 2013 13:54 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hoe raar het ook moge klinken, ongeveer een miljoen voor zo'n 170 vierkante meter met een grote eigen tuin in de museumbuurt van Amsterdam-Zuid is helemaal niet zo'n vreemde vraagprijs. Locatie, locatie, locatie.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tering graftyfus
Zoiets heb je in Hengelo voor ~ 200k
Er is een app.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:10 schreef OverRated het volgende:
Maar die site van Funda wil echt totaal niet laden op een iPad. Duurt extreem lang
Ze zullen in goede 's zomers minder heet zijn dan de bovengrondse slaapkamers.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:06 schreef zwarteweduwe het volgende:
[..]
Nou, om twee keer te laten zien dat de schuifdeuren werken is ook wat overdreven hoor.
Wat een treurigheid troef trouwens, die ondergrondse slaapkamers.
Waarschijnlijk maar één bovenbuur, die net als hij twee lagen bewoont. Met de uitspringende blokken is er ook veel minder inkijk. Vanuit de eetkamer zie je niet veel van de tuin van je buren.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Waar 4 woonlagen aan buren wel héél dicht opzitten en op neerkijken...
En wat de f*ck is een:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En wat de f*ck is een:
[..]
Ze bedoelen waarschijnlijk die bank die strak tegen de muur aangeplaatst staat waar een halve meter ruimte is door dat portiek ernaast.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En wat de f*ck is een:
[..]
Mwah, in Berlijn zal het vast niet veel goedkoper zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:28 schreef -0- het volgende:
[..]
[..]
Ze bedoelen waarschijnlijk die bank die strak tegen de muur aangeplaatst staat waar een halve meter ruimte is door dat portiek ernaast.
Teringtiefus wat een prijzen he. Dat kost ergens anders 2 a 2,5 ton met meestal meer grond.
En in Manhattan voor 5 miljoen, je punt is?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tering graftyfus
Al betaalde ze me 200k, ging ik nog niet in Hengelo wonen.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tering graftyfus
Hengeloquote:Op woensdag 18 december 2013 14:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tering graftyfus
Mickeyquote:Op donderdag 19 december 2013 14:43 schreef microgids het volgende:
Mooi:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)at-292/omschrijving/
Is dat niet Goofy?quote:
Oh, wat is dat huis in Zutphen leuk!quote:Op donderdag 19 december 2013 22:48 schreef Gwywen het volgende:
Ik mag hopen dat ze deze deur afgeschuind hebben anders gaat-ie wel heel moeilijk open
[ afbeelding ]
Mooi pandje wel verder.
Hadden we het eerder over een 5 cm breed rolluik voor een WC raampje, hier een écht luikje voor een miniraampje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een ongelooflijk leuk gangetje dwars door het huis van de straat naar de tuin
[ afbeelding ]
In dit prachtige huis uit 1680 in Zutphen
Absoluut prachtig inderdaad.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, wat is dat huis in Zutphen leuk!
Het kan haast niet anders dan dat ze er inmiddels heel andere foto's bij geplaatst hebben. Ik zie een leuk huis, maar vreselijk ingericht. Klassiek meubilair is niet mijn smaak, maar kan best stijlvol zijn. Niet hier. Dit is een samengeraapt zooitje, kan zo naar de kringloopwinkel. Verder veel kitscherige beeldjes en andere troepjes. Lelijke, goedkoop ogende en slecht afgewerkte badkamers. Moderne accenten? Ik zie een setje plastic tuinstoelen in de kelder, maar daar word ik niet heel blij van. Schitterend in beeld gebracht? Bedoel je die foto van het strijkijzer?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:59 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Helemaal TOP, de combinatie van oude stijlelementen met gewaagde moderne accenten. Een toppertje.
En... geweldig gepresenteerd door de verkoper/makelaar.![]()
Ik weet niet zeker of we het over hetzelfde huis hebben. Ik bedoelde dus dat pand in Zutphen.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Het kan haast niet anders dan dat ze er inmiddels heel andere foto's bij geplaatst hebben. Ik zie een leuk huis, maar vreselijk ingericht. Veel kitscherige beeldjes en andere troepjes. Lelijke, goedkoop ogende en slecht afgewerkte badkamers. Moderne accenten? Ik zie een setje plastic tuinstoelen in de kelder, maar daar word ik niet heel blij van. Schitterend in beeld gebracht? Bedoel je die foto van het strijkijzer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |