SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Website is zo traag en koers zo snel dat het niet meer botert.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga nog steeds short dan. Je gebruikt metatrader toch?
Ja. Maar toch. Gisteravond nog shortposities @ $23 gesloten. Wel zuur om dit nu te zien danquote:Op woensdag 18 december 2013 10:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga nog steeds short dan. Je gebruikt metatrader toch?
De bubbel is stuk...quote:Op woensdag 18 december 2013 10:06 schreef Ame_thyst het volgende:
Alle mensen die gingen van "had ik ze maar gekocht in november"
hier is je kans
Godverdommequote:Op woensdag 18 december 2013 10:06 schreef Faazz het volgende:
Wie in euro's zit, moet vooral nu even opletten @ EUR/USD op BTCe!
Be fearful when others are greedy and greedy when others are fearful.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:08 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
En nog meer verliezen, bazentip
door wat te doen ?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:09 schreef Revolution-NL het volgende:
Toch kan je best lekkere winsten pakken nu.
winst gebaseerd op compleet geluk hebbenquote:Op woensdag 18 december 2013 10:09 schreef Revolution-NL het volgende:
Toch kan je best lekkere winsten pakken nu.
Geluk of common sense, wat jij schijnbaar dus niet hebt.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:10 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
winst gebaseerd op compleet geluk hebben![]()
precies is er geen irc chatquote:Op woensdag 18 december 2013 10:10 schreef Aeqvitas het volgende:
Kunnen we geen IRC gebruiken? Dit werkt echt voor geen meter als het zo snel gaat
Als de Chinezen willen kunnen ze gewoon meespelen in het buitenland.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:10 schreef tofastTG het volgende:
@Aque...
Comeon, het was gewoon larie dat China, facking China een munt als deze zou toestaan. Gaat niet gebeuren, iedereen is bespeeld door een paar officials die nu zijn terugefloten door de partijtop. Meer valt er niet van te zeggen. En als in China geen machtsverandering plaatsvind kan ik me niet voorstellen dat men btc ooit toestaat.
Je hebt toch gewoon auto-update jongequote:Op woensdag 18 december 2013 10:10 schreef Aeqvitas het volgende:
Kunnen we geen IRC gebruiken? Dit werkt echt voor geen meter als het zo snel gaat
Ja maar reageren is zo'n gedoe.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:11 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Je hebt toch gewoon auto-update jonge
Kapitaalrestricties zijn hier vrij streng. En ze doen hier niet zo moeilijk met het opknopen van mensen die proberen de boel te omzeilen.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:11 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Als de Chinezen willen kunnen ze gewoon meespelen in het buitenland.
Ja, want China kan inderdaad niet alles wat met btc te maken heeft op zwart gooien?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:11 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Als de Chinezen willen kunnen ze gewoon meespelen in het buitenland.
quote:Op woensdag 18 december 2013 10:12 schreef roislecxe het volgende:
Was het maar weer vorig weekend, er gebeurde niks maar dit is toch ook niet alles
kijk naar de fucking charts pauperquote:Op woensdag 18 december 2013 10:12 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jouw zwaartekracht is omgekeerd volgens mij
Individus gaat dat inderdaad niet lukken, marketmakers wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kapitaalrestricties zijn hier vrij streng. En ze doen hier niet zo moeilijk met het opknopen van mensen die proberen de boel te omzeilen.
Doe eens even normaal manquote:Op woensdag 18 december 2013 10:13 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
kijk naar de fucking charts pauper
Doe ff normaal, anders ga je maar wieberen.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:13 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Welnee hoax..quote:
Jij hebt beste frustraties he?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:13 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Kerel waar de fuck heb je het over? Als de comm. Partij iets niet wilt dan gebeurd dat ook niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:13 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Individus gaat dat inderdaad niet lukken, marketmakers wel.
Zo gefrustreerd.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:13 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Blijft de difficulty niet op gelijke voet naar rato van de al uitgekeerde coins dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:14 schreef dimmak het volgende:
Alles zakken, iedereen schrikt af, difficulty schiet omlaag, harken en het mag weer omhoog.
Haha ja, een buy van 0,1 BTC voor een fuck-the-systemquote:Op woensdag 18 december 2013 10:15 schreef SosuaCafe het volgende:
Zou wel leuk zijn om 1 yolo chinees daar te zien.
Ik heb em al gezienquote:Op woensdag 18 december 2013 10:15 schreef SosuaCafe het volgende:
Zou wel leuk zijn om 1 yolo chinees daar te zien.
Nope, minder kracht = lagere diffquote:Op woensdag 18 december 2013 10:15 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Blijft de difficulty niet op gelijke voet naar rato van de al uitgekeerde coins dan?
stops-trailling stops etc hebben hier geen zin meerquote:Op woensdag 18 december 2013 10:15 schreef lf2 het volgende:
wat een fucking ping pong
refresh 1x
530
2x
545
3x
520
4x
540
Hell no! Ik heb nu al ruim 15% winst sinds vanochtend vroeg, hier zit wel wat tactiek achter maar je moet gewoon niet zo zenuwachtig zijn! Pieken en dalen moet je op inspelenquote:Op woensdag 18 december 2013 10:10 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
winst gebaseerd op compleet geluk hebben![]()
De USA doen al heel lang mee. Nu ( door het wegvallen van China) is er gewoon minder vraag, dwz een lagere prijs.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:15 schreef roislecxe het volgende:
Maar eh... China was dan de grootste afnemer, en nu niet meer.
Maar als de VS al die coins opkoopt, waar het enorm naar uitziet nu al, en laat staan als het daar ochtend wordt, dan kan de prijs toch weer gewoon omhoog, ook al staat China buitenspel?
Of zie ik dat fout...
Ah, merciquote:Op woensdag 18 december 2013 10:15 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nope, minder kracht = lagere diff
Zo blijft het altijd voorspelbaar hoeveel er worden gegenereerd.
Maar dat kan toch best tijdelijk zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:16 schreef tofastTG het volgende:
[..]
De USA doen al heel lang mee. Nu ( door het wegvallen van China) is er gewoon minder vraag, dwz een lagere prijs.
Hoor al her en der berichten dat miners in de pool waar ik zit hun miners maar gaan uitzetten wegens niet rendabelquote:Op woensdag 18 december 2013 10:17 schreef kthxbye het volgende:
Misschien wordt LTC minen weer interessant als de difficulty weer wat omlaag vliegt! Let's hope so, dat vind ik ook een gezellige munt
De grootste afnemer valt weg, waarom zou een afnemer die al jaren in the game is (usa) nu ineens voor twee gaan kopen?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar dat kan toch best tijdelijk zijn.
De grooste afnemer harkte net 6 extra binnen, joepie. MOON.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:18 schreef tofastTG het volgende:
[..]
De grootste afnemer valt weg, waarom zou een afnemer die al jaren in the game is (usa) nu ineens voor twee gaan kopen?
Ja, nee. Dit is SC. Posts opkrikken jeweetzelluf.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:18 schreef Ame_thyst het volgende:
voor de irc https://webchat.freenode.net/
#fokcrypto
Ze kunnen ze nog wel kopen, maar uitcashen zal niet meer kunnenquote:Op woensdag 18 december 2013 10:17 schreef strbo het volgende:
Maar Chinezen kunnen dus geen Bitcoins meer kopen vanaf 31 januari o.i.d.? Dan gaat LTC echt hard de grond in, volgens mij is 90% van de litecoins in handen van Chinezen.
Omdat de prijs erg laag staat?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:18 schreef tofastTG het volgende:
[..]
De grootste afnemer valt weg, waarom zou een afnemer die al jaren in the game is (usa) nu ineens voor twee gaan kopen?
Nederland heeft een van de duurste stroomtarieven van de wereld, verder is de hardware hier duurder dan in andere landen.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:17 schreef kthxbye het volgende:
Misschien wordt LTC minen weer interessant als de difficulty weer wat omlaag vliegt! Let's hope so, dat vind ik ook een gezellige munt
quote:
Voor China stond de prijs rond de 200.. dus het is nog vrij hoogquote:Op woensdag 18 december 2013 10:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Omdat de prijs erg laag staat?![]()
Geen idee, ik vroeg het me gewoon af
Maar geen avatarquote:Op woensdag 18 december 2013 10:20 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je vult je naam in en channel #fokcrypto en druk op enter ?
Hardware was even pittig ja, maar mijn huurprijs is inclusief stroom.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:19 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Nederland heeft een van de duurste stroomtarieven van de wereld, verder is de hardware hier duurder dan in andere landen.
Denk dat wij eerder verlies maken dan heel veel andere miners.
LTC diff is iig nog 3094quote:Op woensdag 18 december 2013 10:18 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hoor al her en der berichten dat miners in de pool waar ik zit hun miners maar gaan uitzetten wegens niet rendabel
Haha, en dan volle bak gaan natuurlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 10:21 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Hardware was even pittig ja, maar mijn huurprijs is inclusief stroom.
TO THE MOON!!!quote:Op woensdag 18 december 2013 10:22 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Haha, en dan volle bak gaan natuurlijk
Huurcontract en de huurvoorwaarden etc al eens gelezen? Ze kunnen je uit je huis kicken bij misbruik/excessief gebruik.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:21 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Hardware was even pittig ja, maar mijn huurprijs is inclusief stroom.
Ik heb ze.. Vol gas.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:23 schreef Wijnbo het volgende:
Ik heb de neiging LTC in te slaan. Maar ik durf niet![]()
Extra protrip : wacht even met echt grote buys tot vanmiddag rond uurtje of 2, dan zegt Amerika goedemorgen.
2.2quote:Op woensdag 18 december 2013 10:26 schreef brombeer_ het volgende:
Protip: Koop PPC!! Kan alleen nog maar stijgen
Logisch ook, iedereen wil hun Miner nog even snel terugverdienen.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
Litecoin Difficulty: 3,094
Estimated Next Difficulty: 3,255 (+5.20%)
weer een plus
Das zon beetje de droevigste coin, wel potentie zei iedereen, heeft nooit iets waar gemaakt.quote:
Deze man weet.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
USA gaat echt keihard in de remmen. Die gaan echt massaal dumpen.
Ze voelen zich verraden door hun Chinese kameraden, als dat geen derde wereldoorlog wordt, weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit elk jaar een nette eindafrekening + verdeelsleutel over alle apartementen en wie wat terug krijgt/bij moet betalen gezien. Valt de stroomrekening einde 2014 nu ineens bijzonder hoog uit, dan wil ik eerst eens naar de afgelopen jaren waar ik veel te veel heb betaald eens gaan kijken, voordat we kunnen praten over de huidige situatie. En verder: stroom? Geen idee wie er zoveel verbruikt, ik niet hoor, bewijs het maar!quote:Op woensdag 18 december 2013 10:24 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Huurcontract en de huurvoorwaarden etc al eens gelezen? Ze kunnen je uit je huis kicken bij misbruik/excessief gebruik.
Ik dacht juist en masse goedkoop inkopen.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Intussen 4 serverbakken in je woonkamerquote:Op woensdag 18 december 2013 10:29 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit elk jaar een nette eindafrekening + verdeelsleutel over alle apartementen en wie wat terug krijgt/bij moet betalen gezien. Valt de stroomrekening einde 2014 nu ineens bijzonder hoog uit, dan wil ik eerst eens naar de afgelopen jaren waar ik veel te veel heb betaald eens gaan kijken, voordat we kunnen praten over de huidige situatie. En verder: stroom? Geen idee wie er zoveel verbruikt, ik niet hoor, bewijs het maar!
Media bangmakerij, bijna kerst etc.. kan gewoon niet omhoog.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht juist en masse goedkoop inkopen.
"Gecustomizede hamsterkooien"quote:Op woensdag 18 december 2013 10:30 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Intussen 4 serverbakken in je woonkamer
Ja hehe, en de verwarming hoeft nooit meer aan. Toch weer zuinig he!quote:Op woensdag 18 december 2013 10:30 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Intussen 4 serverbakken in je woonkamer
Iedereen casht.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:31 schreef Revolution-NL het volgende:
Wat is er met het volume gebeurt, stilte voor de storm?
Das hetzelfde als een paar spijkers in oude bielzen slaan en naar de kringloop brengen. Bielzen? Zijn kapstokken, zie je toch? Heb er nog 53 in de aanhangerquote:
Welnee…quote:
En 10 jaar werk in 1 dag naar de tyvus als je toch per ongeluk een uur in slaap valtquote:Op woensdag 18 december 2013 10:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Moet je nagaan dat je dit als werk hebt. Dan slaap je nooit. Op je 40e dood aan het hartaanval.
Inderdaad vooral als de belangen groot zijn en het om grote sommen geld gaat.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Moet je nagaan dat je dit als werk hebt. Dan slaap je nooit. Op je 40e dood aan het hartaanval.
jawel joh, mooi man. Kijk hoe die live onder de 400 duikt straks.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:34 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Je kan nu toch niet veel doen als je hoog heb ingekocht. Dus om dan de hele dag naar die schermpjes te kijken heeft geen zin.
van de ijsberg?quote:
Je zou de eerste niet zijn Die er achter komt dat de woningbouw speciaal voor dit soort rekeningen wel meters plaatst;).quote:Op woensdag 18 december 2013 10:29 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit elk jaar een nette eindafrekening + verdeelsleutel over alle apartementen en wie wat terug krijgt/bij moet betalen gezien. Valt de stroomrekening einde 2014 nu ineens bijzonder hoog uit, dan wil ik eerst eens naar de afgelopen jaren waar ik veel te veel heb betaald eens gaan kijken, voordat we kunnen praten over de huidige situatie. En verder: stroom? Geen idee wie er zoveel verbruikt, ik niet hoor, bewijs het maar!
Gokje, naar beneden… BTC komt echt op 300 deze week.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:36 schreef Wijnbo het volgende:
Maar danenorme groene of rode candles?
quote:Op woensdag 18 december 2013 10:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Veel markten zijn maar van 9 tot 5 open...quote:Op woensdag 18 december 2013 10:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik zei gister toch dat je weer laag moest terugkopen.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:38 schreef se7venbullets het volgende:
aan de mensen die zeiden..
Hold je coinx10000000
Man.... man.... man...
Ahh daar komen de marketmakers weer. Vertel nu eens hoe dat in China werkt?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:31 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Protip: marketmakers slapen niet.
???quote:Op woensdag 18 december 2013 10:39 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ahh daar komen de marketmakers weer. Vertel nu eens hoe dat in China werkt?
(Jij komt zeker vaak op het iex forum?)
je had verwacht dat het in 1 dag 400 euro omhoog ding ?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:38 schreef se7venbullets het volgende:
Hold je coinx10000000
Man.... man.... man...
De grap is alleen dat dat juist de geldzoekers waren, diegenen die op het 'easy cash' verhaal afkwamen.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:41 schreef Revolution-NL het volgende:
Je zou maar vol ingestapt zijn op $1200
Ligt er aan of je vertrouwen hebt in BTC of super snel winst wilt maken.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:38 schreef se7venbullets het volgende:
Hold je coinx10000000
Man.... man.... man...
Nou nouquote:Op woensdag 18 december 2013 10:44 schreef se7venbullets het volgende:
GODVERDOMME .......... wat een kut week
* Wijnbo meldt zich met 0,5 BTC voor 510 euroquote:Op woensdag 18 december 2013 10:41 schreef Born2trade het volgende:
[..]
De grap is alleen dat dat juist de geldzoekers waren, diegenen die op het 'easy cash' verhaal afkwamen.
Pagina 2, over hoe marketmakers de comm partij kunnen beduvelen in China en er mee wegkomen ook.quote:
Komt wel weer goed, als we eindigen op $300 daar een tijd schommelen en dan weer doorklappen naar +800quote:Op woensdag 18 december 2013 10:44 schreef se7venbullets het volgende:
Gast, doe moeilijkquote:Op woensdag 18 december 2013 10:44 schreef se7venbullets het volgende:
?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:44 schreef roislecxe het volgende:
[ afbeelding ]
Als dat niet een klassiekertje is...
Dat zie je toch wel.quote:
90% zijn geldzoekers natuurlijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:41 schreef Born2trade het volgende:
[..]
De grap is alleen dat dat juist de geldzoekers waren, diegenen die op het 'easy cash' verhaal afkwamen.
Wilde het origineel er ook bij post maar kon niet vinden...quote:Op woensdag 18 december 2013 10:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat zie je toch wel.Je hoeft er niet in te geloven om 't te kunnen zien.
Guess what's more likely...quote:Op woensdag 18 december 2013 10:44 schreef roislecxe het volgende:
[ afbeelding ]
Als dat niet een klassiekertje is...
Dit precies dacht ik dus ook ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:48 schreef Zith het volgende:
BTC zou best een bubble kunnen zijn, maar deze crash laat dat niet zien. Als de USA morgen besluit om de iPHONE te verbieden en Apple crashed dan betekent dat ook niet dat dat een bubble was.
Eh, alle bubbels hebben wel een bepaalde aanleiding. Goedkoop krediet, beperkte investeringskanalen, nieuwe gehypte sectoren, etc.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:47 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Is dit nou echt een klassieke bubble ja?Ik vind eigenlijk van niet, omdat dit kwam doordat China ineens moeilijk doet... Een "echte" bubble is toch min of meer zonder duidelijke aanleiding?
Je snapt best wat ik bedoelquote:Op woensdag 18 december 2013 10:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Eh, alle bubbels hebben wel een bepaalde aanleiding. Goedkoop krediet, beperkte investeringskanalen, nieuwe gehypte sectoren, etc.
Die moet zijn huis toch uit, nu de hypotheek niet meer betaald kan worden.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:49 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Doe nu niet, zometeen springt se7venbullets uit het raam
M.a.w. er komt straks nog een crash na deze crashquote:Op woensdag 18 december 2013 10:48 schreef Zith het volgende:
BTC zou best een bubble kunnen zijn, maar deze crash laat dat niet zien. Als de USA morgen besluit om de iPHONE te verbieden en Apple crashed dan betekent dat ook niet dat dat een bubble was.
1929 is er niks bij.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:50 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
M.a.w. er komt straks nog een crash na deze crash
Ik denk dat hij nog thuis woont en zometeen zijn ouders moet vertellen dat al zijn spaargeld verdampt isquote:Op woensdag 18 december 2013 10:50 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Die moet zijn huis toch uit, nu de hypotheek niet meer betaald kan worden.
Ach, als hij drie maanden langer doet met zijn huidige paar schoenen is dat gat ook weer gedekt... Die jongen moet leren relativerenquote:Op woensdag 18 december 2013 10:51 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog thuis woont en zometeen zijn ouders moet vertellen dat al zijn spaargeld verdampt is
Dat is pas verdampt op het moment dat je het met verlies verkoopt.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:51 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog thuis woont en zometeen zijn ouders moet vertellen dat al zijn spaargeld verdampt is
Ik postte die al 40 topics terug en iedereen ging maar haten.quote:
BTC 1 dollar, maar ik heb alleen papier verlies hoor! Hij hoeft nog maar 93992% te stijgen!quote:Op woensdag 18 december 2013 10:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is pas verdampt op het moment dat je het met verlies verkoopt.
ja hou het vast tot het $1 wordtquote:Op woensdag 18 december 2013 10:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is pas verdampt op het moment dat je het met verlies verkoopt.
40 topics terug was het 1000+ met oog op nog hogerquote:Op woensdag 18 december 2013 10:52 schreef Taciho het volgende:
[..]
Ik postte die al 40 topics terug en iedereen ging maar haten.
Haters gonna hate
Die komt elk topic minstens één keer voorbijquote:Op woensdag 18 december 2013 10:52 schreef Taciho het volgende:
[..]
Ik postte die al 40 topics terug en iedereen ging maar haten.
Haters gonna hate
se7venbulletsquote:Op woensdag 18 december 2013 10:50 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hoe oud is se7venbullets eigenlijk?
Niet nodig, alle transacties zijn toch al publiekelijk beschikbaarquote:Op woensdag 18 december 2013 10:52 schreef Amun90 het volgende:
Volgend jaar komen we erachter dat Bitcoin door de NSA/CIA is ontworpen.
En de hele wereld blijkt een hoax te zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:52 schreef Amun90 het volgende:
Volgend jaar komen we erachter dat Bitcoin door de NSA/CIA is ontworpen.
Zeker en dan van het gespaarde geld inmiddels weer lekker bijkopenquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:55 schreef roislecxe het volgende:
Ik sta dik in de min, maar vind het wel een gezellig en boeiend gebeuren eigenlijk zo
quote:My boss gave me 120k USD to renovate our building. I used the money to buy BTC @ $1200 USD. FML
quote:Op woensdag 18 december 2013 10:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En de hele wereld blijkt een hoax te zijn.
quote:Op woensdag 18 december 2013 10:51 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Wat een gevoelsmens ben je toch ook :-pquote:Mooi ook wel de tegenstrijdigheid en toch het saamhorigheidsgevoel hier
Ieder voor zich, en toch allemaal in hetzelfde schuitje.
Ja poe. En dat op de vroege ochtend.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:59 schreef Sluis1980 het volgende:
[..]
Wat een gevoelsmens ben je toch ook :-p
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:59 schreef se7venbullets het volgende:
[..]![]()
wat?
Nee 400 euro erin gepompt.
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:00 schreef lf2 het volgende:
twijfel of ik short moet gaan of long...het bounced zo hard
Nooit meer. Zelfs Magnet heeft de hoop al opgegeven!quote:Op woensdag 18 december 2013 11:00 schreef MxM het volgende:
Zal het vertrouwen in BTC ooit herstellen?
400 keiharde euro's. All gone.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:59 schreef se7venbullets het volgende:
[..]![]()
wat?
Ik heb uitgecashed met winst gisteren, nu wachten tot de koersen straks weer gaan stijgen en dan gaan we er weer inquote:Op woensdag 18 december 2013 10:59 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik sta nog steeds op winst met deze koersen. No stress.
Dat is een vent die die vrouwenstem zingt!quote:
400quote:Op woensdag 18 december 2013 10:59 schreef se7venbullets het volgende:
[..]![]()
wat?
Niet 50k bij de koers van 1000+ erin gepompt hebbenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:03 schreef byah het volgende:
[..]
4001 PS4, als je dat al niet kunt missen
Nee?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:04 schreef se7venbullets het volgende:
[..]
22
hoezo ?
Ga je op basis van een paar zinnen mij beoordelen ofzo
We zijn nog niet eens begonnenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dus. Mensen die nu nog geld in het dode paard Bitcoin pompenfeest is over. leuk geweest.
deze post !quote:Op woensdag 18 december 2013 11:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mensen die dan verkopen
Week erop: 250$
Mensen die dan verkopen
Vasthouden!quote:Op woensdag 18 december 2013 11:05 schreef Nattekat het volgende:
Mijn winst doges houdt de crash niet meer bij, gvd
Straks als ie rond de $100 staat begint het feest in sobere vorm toch gewoon weer opnieuw?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dus. Mensen die nu nog geld in het dode paard Bitcoin pompenfeest is over. leuk geweest.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:06 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Straks als ie rond de $100 staat begint het feest in sobere vorm toch gewoon weer opnieuw?
Nu verkopen is het stomste ter wereld, waarom zou ikquote:Op woensdag 18 december 2013 11:05 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Vasthouden!
De BTC mania gaat door, alleen op een lager pitje, genoeg profits to be had voor iedereen
Denk wel zoiets. Of dat 100 is zullen we wel merken later. Maar het zal wel blijven bestaan en blijven fluctueren, dus blijft altijd speculatie op mogelijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:06 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Straks als ie rond de $100 staat begint het feest in sobere vorm toch gewoon weer opnieuw?
had dan op zn minst die zwarte piet van asterix en obelix gebruiktquote:Op woensdag 18 december 2013 11:07 schreef Ranjit het volgende:
[ afbeelding ]
$450 in zicht kap'tein!
Market Capquote:Op woensdag 18 december 2013 11:09 schreef MxM het volgende:
BTC heeft nu nog maar een marketcap van $6 miljard
ik koop bij 12quote:Op woensdag 18 december 2013 11:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Onder de 13
Nog een middagje en de enkele cijfers worden bewaarheid.
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:10 schreef Tourniquet het volgende:
Zijn er nog mensen hier die flink aan het verdienen zijn omdat ze short zijn gegaan?
Heerlijk. Straks extreem goedkoop inkopenquote:
Noem eens argumenten waarom je denkt dat de bitcoin wel weer omhoog zou gaan als de helft van het kapitaal uit de markt is verdwenen?quote:
Is al meerdere keer hiervoor gebeurt. Soms met nog meer verlies.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:13 schreef Fatality het volgende:
[..]
Noem eens argumenten waarom je denkt dat de bitcoin wel weer omhoog zou gaan als de helft van het kapitaal uit de markt is verdwenen?
Zal gewoon via BitPay lopen neem ik aan? Automatisch gecorrigeerd.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:14 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hoe gaat het nu met die webshops die alles in Bitcoins aanbieden? Zijn die prijzen nu ook gestegen, of hebben ze het nog niet bijgewerkt?
Dit is wel iets heel anders dan eerst....quote:Op woensdag 18 december 2013 11:14 schreef strbo het volgende:
[..]
Is al meerdere keer hiervoor gebeurt. Soms met nog meer verlies.
Omdat het aantal plekken waar je met bitcoin goederen kan kopen nog steeds explosief stijgt.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:13 schreef Fatality het volgende:
[..]
Noem eens argumenten waarom je denkt dat de bitcoin wel weer omhoog zou gaan als de helft van het kapitaal uit de markt is verdwenen?
Er zijn volgens mij webshops die niet via BitPay doen, maar direct. Via BitPay zie ik overigens niet als "Bitcoins accepteren". Als ik een partij vindt die schapen accepteert maar mij gewoon euro's geeft, durf ik ook wel "schapen te accepteren"...quote:Op woensdag 18 december 2013 11:14 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Zal gewoon via BitPay lopen neem ik aan? Automatisch gecorrigeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |