SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Website is zo traag en koers zo snel dat het niet meer botert.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga nog steeds short dan. Je gebruikt metatrader toch?
Ja. Maar toch. Gisteravond nog shortposities @ $23 gesloten. Wel zuur om dit nu te zien danquote:Op woensdag 18 december 2013 10:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga nog steeds short dan. Je gebruikt metatrader toch?
De bubbel is stuk...quote:Op woensdag 18 december 2013 10:06 schreef Ame_thyst het volgende:
Alle mensen die gingen van "had ik ze maar gekocht in november"
hier is je kans
Godverdommequote:Op woensdag 18 december 2013 10:06 schreef Faazz het volgende:
Wie in euro's zit, moet vooral nu even opletten @ EUR/USD op BTCe!
Be fearful when others are greedy and greedy when others are fearful.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:08 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
En nog meer verliezen, bazentip
door wat te doen ?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:09 schreef Revolution-NL het volgende:
Toch kan je best lekkere winsten pakken nu.
winst gebaseerd op compleet geluk hebbenquote:Op woensdag 18 december 2013 10:09 schreef Revolution-NL het volgende:
Toch kan je best lekkere winsten pakken nu.
Geluk of common sense, wat jij schijnbaar dus niet hebt.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:10 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
winst gebaseerd op compleet geluk hebben![]()
precies is er geen irc chatquote:Op woensdag 18 december 2013 10:10 schreef Aeqvitas het volgende:
Kunnen we geen IRC gebruiken? Dit werkt echt voor geen meter als het zo snel gaat
Als de Chinezen willen kunnen ze gewoon meespelen in het buitenland.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:10 schreef tofastTG het volgende:
@Aque...
Comeon, het was gewoon larie dat China, facking China een munt als deze zou toestaan. Gaat niet gebeuren, iedereen is bespeeld door een paar officials die nu zijn terugefloten door de partijtop. Meer valt er niet van te zeggen. En als in China geen machtsverandering plaatsvind kan ik me niet voorstellen dat men btc ooit toestaat.
Je hebt toch gewoon auto-update jongequote:Op woensdag 18 december 2013 10:10 schreef Aeqvitas het volgende:
Kunnen we geen IRC gebruiken? Dit werkt echt voor geen meter als het zo snel gaat
Ja maar reageren is zo'n gedoe.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:11 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Je hebt toch gewoon auto-update jonge
Kapitaalrestricties zijn hier vrij streng. En ze doen hier niet zo moeilijk met het opknopen van mensen die proberen de boel te omzeilen.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:11 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Als de Chinezen willen kunnen ze gewoon meespelen in het buitenland.
Ja, want China kan inderdaad niet alles wat met btc te maken heeft op zwart gooien?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:11 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Als de Chinezen willen kunnen ze gewoon meespelen in het buitenland.
quote:Op woensdag 18 december 2013 10:12 schreef roislecxe het volgende:
Was het maar weer vorig weekend, er gebeurde niks maar dit is toch ook niet alles
kijk naar de fucking charts pauperquote:Op woensdag 18 december 2013 10:12 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jouw zwaartekracht is omgekeerd volgens mij
Individus gaat dat inderdaad niet lukken, marketmakers wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kapitaalrestricties zijn hier vrij streng. En ze doen hier niet zo moeilijk met het opknopen van mensen die proberen de boel te omzeilen.
Doe eens even normaal manquote:Op woensdag 18 december 2013 10:13 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
kijk naar de fucking charts pauper
Doe ff normaal, anders ga je maar wieberen.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:13 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Welnee hoax..quote:
Jij hebt beste frustraties he?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:13 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Kerel waar de fuck heb je het over? Als de comm. Partij iets niet wilt dan gebeurd dat ook niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:13 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Individus gaat dat inderdaad niet lukken, marketmakers wel.
Zo gefrustreerd.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:13 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Blijft de difficulty niet op gelijke voet naar rato van de al uitgekeerde coins dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:14 schreef dimmak het volgende:
Alles zakken, iedereen schrikt af, difficulty schiet omlaag, harken en het mag weer omhoog.
Haha ja, een buy van 0,1 BTC voor een fuck-the-systemquote:Op woensdag 18 december 2013 10:15 schreef SosuaCafe het volgende:
Zou wel leuk zijn om 1 yolo chinees daar te zien.
Ik heb em al gezienquote:Op woensdag 18 december 2013 10:15 schreef SosuaCafe het volgende:
Zou wel leuk zijn om 1 yolo chinees daar te zien.
Nope, minder kracht = lagere diffquote:Op woensdag 18 december 2013 10:15 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Blijft de difficulty niet op gelijke voet naar rato van de al uitgekeerde coins dan?
stops-trailling stops etc hebben hier geen zin meerquote:Op woensdag 18 december 2013 10:15 schreef lf2 het volgende:
wat een fucking ping pong
refresh 1x
530
2x
545
3x
520
4x
540
Hell no! Ik heb nu al ruim 15% winst sinds vanochtend vroeg, hier zit wel wat tactiek achter maar je moet gewoon niet zo zenuwachtig zijn! Pieken en dalen moet je op inspelenquote:Op woensdag 18 december 2013 10:10 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
winst gebaseerd op compleet geluk hebben![]()
De USA doen al heel lang mee. Nu ( door het wegvallen van China) is er gewoon minder vraag, dwz een lagere prijs.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:15 schreef roislecxe het volgende:
Maar eh... China was dan de grootste afnemer, en nu niet meer.
Maar als de VS al die coins opkoopt, waar het enorm naar uitziet nu al, en laat staan als het daar ochtend wordt, dan kan de prijs toch weer gewoon omhoog, ook al staat China buitenspel?
Of zie ik dat fout...
Ah, merciquote:Op woensdag 18 december 2013 10:15 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nope, minder kracht = lagere diff
Zo blijft het altijd voorspelbaar hoeveel er worden gegenereerd.
Maar dat kan toch best tijdelijk zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:16 schreef tofastTG het volgende:
[..]
De USA doen al heel lang mee. Nu ( door het wegvallen van China) is er gewoon minder vraag, dwz een lagere prijs.
Hoor al her en der berichten dat miners in de pool waar ik zit hun miners maar gaan uitzetten wegens niet rendabelquote:Op woensdag 18 december 2013 10:17 schreef kthxbye het volgende:
Misschien wordt LTC minen weer interessant als de difficulty weer wat omlaag vliegt! Let's hope so, dat vind ik ook een gezellige munt
De grootste afnemer valt weg, waarom zou een afnemer die al jaren in the game is (usa) nu ineens voor twee gaan kopen?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar dat kan toch best tijdelijk zijn.
De grooste afnemer harkte net 6 extra binnen, joepie. MOON.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:18 schreef tofastTG het volgende:
[..]
De grootste afnemer valt weg, waarom zou een afnemer die al jaren in the game is (usa) nu ineens voor twee gaan kopen?
Ja, nee. Dit is SC. Posts opkrikken jeweetzelluf.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:18 schreef Ame_thyst het volgende:
voor de irc https://webchat.freenode.net/
#fokcrypto
Ze kunnen ze nog wel kopen, maar uitcashen zal niet meer kunnenquote:Op woensdag 18 december 2013 10:17 schreef strbo het volgende:
Maar Chinezen kunnen dus geen Bitcoins meer kopen vanaf 31 januari o.i.d.? Dan gaat LTC echt hard de grond in, volgens mij is 90% van de litecoins in handen van Chinezen.
Omdat de prijs erg laag staat?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:18 schreef tofastTG het volgende:
[..]
De grootste afnemer valt weg, waarom zou een afnemer die al jaren in the game is (usa) nu ineens voor twee gaan kopen?
Nederland heeft een van de duurste stroomtarieven van de wereld, verder is de hardware hier duurder dan in andere landen.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:17 schreef kthxbye het volgende:
Misschien wordt LTC minen weer interessant als de difficulty weer wat omlaag vliegt! Let's hope so, dat vind ik ook een gezellige munt
quote:
Voor China stond de prijs rond de 200.. dus het is nog vrij hoogquote:Op woensdag 18 december 2013 10:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Omdat de prijs erg laag staat?![]()
Geen idee, ik vroeg het me gewoon af
Maar geen avatarquote:Op woensdag 18 december 2013 10:20 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je vult je naam in en channel #fokcrypto en druk op enter ?
Hardware was even pittig ja, maar mijn huurprijs is inclusief stroom.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:19 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Nederland heeft een van de duurste stroomtarieven van de wereld, verder is de hardware hier duurder dan in andere landen.
Denk dat wij eerder verlies maken dan heel veel andere miners.
LTC diff is iig nog 3094quote:Op woensdag 18 december 2013 10:18 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hoor al her en der berichten dat miners in de pool waar ik zit hun miners maar gaan uitzetten wegens niet rendabel
Haha, en dan volle bak gaan natuurlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 10:21 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Hardware was even pittig ja, maar mijn huurprijs is inclusief stroom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |