SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwachte reacties:
TS kan niet fatsoenlijk bier openen, wat een homo
TS is bereid te sterven voor het vaderland, wat een koning
-XOXO-
Heeft ie volgens mij al gedaan.. Kijkma naar het plaatjequote:Op woensdag 18 december 2013 01:56 schreef Fokker89 het volgende:
TS is een aansteller :')
Vinger in je reet warm houden anders moet deze worden geamputeerd.
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 02:25 schreef Roadtrip het volgende:
Wat een gay vingers heb je. Je had net zo goed een chick kunnen zijn.
Zulke dunne vingers. En die perfect geknipte nagelquote:
Dus omdat ik geen dikke worstenvingers heb... ok.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:31 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Zulke dunne vingers. En die perfect geknipte nagel
Dat jij nou eenmaal worstenvingers hebtquote:Op woensdag 18 december 2013 02:31 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Zulke dunne vingers. En die perfect geknipte nagel
quote:Op woensdag 18 december 2013 07:49 schreef Geelman het volgende:
Ik zou het voortaan maar bij een glaasje ranja houden, ts. In een mooie tuitbeker voor je kleine handjes.
Ik gebruikte één bierflesje als opener en die schoot los. Waarna ik dus met mijn klauw lang de dop kwamquote:Op woensdag 18 december 2013 12:34 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Hoe kanje met bieropenen nou weer daar gewond raken? Alleen de binnenkant van je hand kan in aanraking komen met de fles!
sorry TS, we dachten dat je dood was, en wilde het topic niet laten doodbloeden HiHaHoquote:Op woensdag 18 december 2013 12:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit topic was briljant. Voordat mensen over konijnen gingen lullen
Kijk hier hebben we wat aanquote:Op woensdag 18 december 2013 14:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
sorry TS, we dachten dat je dood was, en wilde het topic niet laten doodbloeden HiHaHo
vanochtend toen ik zag dat je nog leefde, ben ik meteen met de auto naar FOK! HQ gegaan, en ben daar met de directie om te tafel gaan zitten. Toen hebben we besloten de konijnen weer uit je topic te halen, zodat alle aandacht weer naar jou kan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |