En dat deed hij verkleed als David Letterman:quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 11:21 schreef Dagoduck het volgende:
COS - Dave Grohl to guest host episode of Jimmy Kimmel Live
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
En deze hoort er ook nog bij:quote:Op woensdag 1 november 2017 14:53 schreef Felixa het volgende:
[..]
En dat deed hij verkleed als David Letterman:
In Juni hebben de Foo's in ieder geval 3 festivals in Europa op de planning staan dus daar gaan ongetwijfeld nog festivals/concerten bij komen. Een complete tour in Nederland zie ik helaas niet gebeuren.quote:Op woensdag 15 januari 2020 10:10 schreef SEMTEX het volgende:
geen Foo concertjes in the near future... ik herinner me nog die gevleugelde woorden op Pinkpop dat-ie een concertzaaltjes tour zou doen in Nederland... uh-huh. niks ervan.
Van alle voormalige QOTSA-bandleden is Dave Grohl de enige die ik nog niet gezien heb.
Die heeft privé wel genoeg aan zijn hoofd momenteel, denk ik.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:28 schreef WesCAddle het volgende:
[..]
In Juni hebben de Foo's in ieder geval 3 festivals in Europa op de planning staan dus daar gaan ongetwijfeld nog festivals/concerten bij komen. Een complete tour in Nederland zie ik helaas niet gebeuren.
Wat QotSA betreft: hoop dat Josh dit jaar nog in de buurt komt met z'n Desert Sessions tour. Tot op heden staat hun site nog steeds op 'to be announced'.
Eh wat dan?quote:Op donderdag 16 januari 2020 06:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die heeft privé wel genoeg aan zijn hoofd momenteel, denk ik.
Gescheiden van Brode Dalle, nasty scheiding ook.quote:
Ah minder leuk voor hem. Maar heb hem sowieso al niet zo hoog zitten sinds alle kyuss perikelen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Gescheiden van Brode Dalle, nasty scheiding ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |