abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214953716
quote:
6s.gif Op woensdag 11 september 2024 14:25 schreef Nielsch het volgende:
dat je als 55 jarige rockster nog jonge chicks bangt snap ik nog wel (ook al heb je een vrouw en kinderen thuis) maar dat je op deze leeftijd dan nog niet gesteriliseerd bent zodat je dat kan doen zonder het risico dat ze zwanger worden snap ik helemaal niets van.
Shooting blanks is for pussy.
Vakman pur sang
pi_214957739
quote:
6s.gif Op woensdag 11 september 2024 14:25 schreef Nielsch het volgende:
dat je als 55 jarige rockster nog jonge chicks bangt snap ik nog wel (ook al heb je een vrouw en kinderen thuis) maar dat je op deze leeftijd dan nog niet gesteriliseerd bent zodat je dat kan doen zonder het risico dat ze zwanger worden snap ik helemaal niets van.
Is dat iets van deze tijd, dat er verwacht wordt dat je je steriliseert omdat je al kinderen hebt en in een huwelijk zit?
  donderdag 12 september 2024 @ 08:43:12 #253
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_214957970
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 08:07 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Is dat iets van deze tijd, dat er verwacht wordt dat je je steriliseert omdat je al kinderen hebt en in een huwelijk zit?
Nee, het is van alle tijden dat mannen zich liever niet willen laten steriliseren, om de opties open te houden of uit angst voor hun mannelijkheid (zie boven) en dat de vrouwen vooral de anticonceptie op zich nemen.

Maar als bekend figuur is het wel überdom om je zo te laten naaien (of om iemand zonder afdoende bescherming te naaien).

Theoretisch gezien kan het natuurlijk dat er iets geknapt is of door een cyclus heen gepiept is en dat de vrouw in kwestie het niet door had tot het te laat was, maar het is veel waarschijnlijker dat het een onbezonnen potje was en dat de vrouw het toen wel een financiëel verstandige beslissing vond om het te houden.

Zelfs als het een structurele affaire was, is het vast geen leuk gesprek met een welkome beslissing geweest voor hem dat de baby ging komen.

Hoe dan ook staat ie terecht even goed voor lul en hoop ik dat dat kind er geen last van gaat krijgen.

Verder best een leuke muzikant.
pi_214958025
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 08:43 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nee, het is van alle tijden dat mannen zich liever niet willen laten steriliseren, om de opties open te houden of uit angst voor hun mannelijkheid (zie boven) en dat de vrouwen vooral de anticonceptie op zich nemen.

Maar als bekend figuur is het wel überdom om je zo te laten naaien (of om iemand zonder afdoende bescherming te naaien).

Theoretisch gezien kan het natuurlijk dat er iets geknapt is of door een cyclus heen gepiept is en dat de vrouw in kwestie het niet door had tot het te laat was, maar het is veel waarschijnlijker dat het een onbezonnen potje was en dat de vrouw het toen wel een financiëel verstandige beslissing vond om het te houden.

Zelfs als het een structurele affaire was, is het vast geen leuk gesprek met een welkome beslissing geweest voor hem dat de baby ging komen.

Hoe dan ook staat ie terecht even goed voor lul en hoop ik dat dat kind er geen last van gaat krijgen.

Verder best een leuke muzikant.
Ik vind dat ie het nog goed doet met een enkel slippertje en zo'n fanbase, volle zalen en daarnaast een huisje-boompje-beestje leven.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 12 september 2024 @ 08:57:22 #255
426493 crew  PippenScottie
pi_214958048
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 08:07 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Twee kinderen is sowieso wel genoeg, no?
My friends all drive horses
  donderdag 12 september 2024 @ 09:02:30 #256
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_214958077
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 08:52 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik vind dat ie het nog goed doet met een enkel slippertje en zo'n fanbase, volle zalen en daarnaast een huisje-boompje-beestje leven.
Voor een grote rockster is dat vrij netjes ja. Een hoop daarvan zitten in een omgeving waarin alles maar kan en waarin mateloosheid de norm is.

Maar goed, als hij echt zo huisje boompje beestje is, dan is hij thuis niet zo'n grote meneer maar gewoon de domme lul die een groot probleem heeft als hij dit op moet biechten.

Ik vermoed dat de waarheid in het midden ligt en hij gewoon een mens met beter dan gemiddelde pr is.
pi_214958504
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 09:02 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Voor een grote rockster is dat vrij netjes ja. Een hoop daarvan zitten in een omgeving waarin alles maar kan en waarin mateloosheid de norm is.[
Maar goed, als hij echt zo huisje boompje beestje is, dan is hij thuis niet zo'n grote meneer maar gewoon de domme lul die een groot probleem heeft als hij dit op moet biechten.

Ik vermoed dat de waarheid in het midden ligt en hij gewoon een mens met beter dan gemiddelde pr is.
Uiteraard is veel PR, maar bij hem wel veel zelfgevoerde PR. Het positieve is dat hij geen panieksprongen maakt rondom het kind, een beslissing die ook wel bij 'm past. De rest is tussen hem en zijn vrouw en gezin.
pi_214959326
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 08:52 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Het is niet een enkel slippertje. In zn tijd als drummer van Nirvana ging hij ook al regelmatig vreemd.
PWBF
pi_214959562
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 11:40 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Het is niet een enkel slippertje. In zn tijd als drummer van Nirvana ging hij ook al regelmatig vreemd.
Laat die man leven.
pi_214961649
Hehe

twitter
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_214963950
quote:
6s.gif Op woensdag 11 september 2024 12:03 schreef Dagoduck het volgende:
Buiten FOK!/mijn FOK!-UI heb ik ook nog vrij weinig met alles Dave Grohl. Heb het laatste Foo Fighters album (2023) nog niet eens geluisterd en van die anderen van de afgelopen vijf jaar misschien een paar nummers gehoord.
Dit is een grotere schok dan het nieuws over Grohl :o
Robert Moog died for our synths
  donderdag 12 september 2024 @ 21:10:11 #262
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214964105
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2024 20:55 schreef Gehenna het volgende:

[..]
Dit is een grotere schok dan het nieuws over Grohl :o
Het was een leuk bandje in mijn evolutie van 3FM-poprock naar de stonerrock (desert/psychedelic/space/blues/doom) die ik nu voornamelijk luister.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 14 januari 2025 @ 21:16:10 #263
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_216299859
Gefeliciteerd Dave!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_216302850
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
Gefeliciteerd Dave!
Is hij weer vader geworden?
  woensdag 15 januari 2025 @ 08:46:35 #265
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216304643
quote:
6s.gif Op donderdag 12 september 2024 21:10 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Het was een leuk bandje in mijn evolutie van 3FM-poprock naar de stonerrock (desert/psychedelic/space/blues/doom) die ik nu voornamelijk luister.
Zelfde hier hoor. Rond 2006 waren ze geniaal en warne er nog beloftes van optredens in zaaltjes, maar ik merk ook dat ik ze zelden nog luister tegenwoordig.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 31 januari 2025 @ 13:39:40 #266
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_216494424
Nirvana heeft weer opgetreden gisteren, voor FireAid. :D Weer met St. Vincent, Kim Gordon en Joan Jett net als 10 jaar geleden. Dit keer Violet Grohl ipv. Lorde. :D

Edit this setlist | More Nirvana setlists
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')