Shooting blanks is for pussy.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:25 schreef Nielsch het volgende:
dat je als 55 jarige rockster nog jonge chicks bangt snap ik nog wel (ook al heb je een vrouw en kinderen thuis) maar dat je op deze leeftijd dan nog niet gesteriliseerd bent zodat je dat kan doen zonder het risico dat ze zwanger worden snap ik helemaal niets van.
Is dat iets van deze tijd, dat er verwacht wordt dat je je steriliseert omdat je al kinderen hebt en in een huwelijk zit?quote:Op woensdag 11 september 2024 14:25 schreef Nielsch het volgende:
dat je als 55 jarige rockster nog jonge chicks bangt snap ik nog wel (ook al heb je een vrouw en kinderen thuis) maar dat je op deze leeftijd dan nog niet gesteriliseerd bent zodat je dat kan doen zonder het risico dat ze zwanger worden snap ik helemaal niets van.
Nee, het is van alle tijden dat mannen zich liever niet willen laten steriliseren, om de opties open te houden of uit angst voor hun mannelijkheid (zie boven) en dat de vrouwen vooral de anticonceptie op zich nemen.quote:Op donderdag 12 september 2024 08:07 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Is dat iets van deze tijd, dat er verwacht wordt dat je je steriliseert omdat je al kinderen hebt en in een huwelijk zit?
Ik vind dat ie het nog goed doet met een enkel slippertje en zo'n fanbase, volle zalen en daarnaast een huisje-boompje-beestje leven.quote:Op donderdag 12 september 2024 08:43 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, het is van alle tijden dat mannen zich liever niet willen laten steriliseren, om de opties open te houden of uit angst voor hun mannelijkheid (zie boven) en dat de vrouwen vooral de anticonceptie op zich nemen.
Maar als bekend figuur is het wel überdom om je zo te laten naaien (of om iemand zonder afdoende bescherming te naaien).
Theoretisch gezien kan het natuurlijk dat er iets geknapt is of door een cyclus heen gepiept is en dat de vrouw in kwestie het niet door had tot het te laat was, maar het is veel waarschijnlijker dat het een onbezonnen potje was en dat de vrouw het toen wel een financiëel verstandige beslissing vond om het te houden.
Zelfs als het een structurele affaire was, is het vast geen leuk gesprek met een welkome beslissing geweest voor hem dat de baby ging komen.
Hoe dan ook staat ie terecht even goed voor lul en hoop ik dat dat kind er geen last van gaat krijgen.
Verder best een leuke muzikant.
Twee kinderen is sowieso wel genoeg, no?quote:Op donderdag 12 september 2024 08:07 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Is dat iets van deze tijd, dat er verwacht wordt dat je je steriliseert omdat je al kinderen hebt en in een huwelijk zit?
Voor een grote rockster is dat vrij netjes ja. Een hoop daarvan zitten in een omgeving waarin alles maar kan en waarin mateloosheid de norm is.quote:Op donderdag 12 september 2024 08:52 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik vind dat ie het nog goed doet met een enkel slippertje en zo'n fanbase, volle zalen en daarnaast een huisje-boompje-beestje leven.
Uiteraard is veel PR, maar bij hem wel veel zelfgevoerde PR. Het positieve is dat hij geen panieksprongen maakt rondom het kind, een beslissing die ook wel bij 'm past. De rest is tussen hem en zijn vrouw en gezin.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Voor een grote rockster is dat vrij netjes ja. Een hoop daarvan zitten in een omgeving waarin alles maar kan en waarin mateloosheid de norm is.[
Maar goed, als hij echt zo huisje boompje beestje is, dan is hij thuis niet zo'n grote meneer maar gewoon de domme lul die een groot probleem heeft als hij dit op moet biechten.
Ik vermoed dat de waarheid in het midden ligt en hij gewoon een mens met beter dan gemiddelde pr is.
Het is niet een enkel slippertje. In zn tijd als drummer van Nirvana ging hij ook al regelmatig vreemd.quote:Op donderdag 12 september 2024 08:52 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik vind dat ie het nog goed doet met een enkel slippertje en zo'n fanbase, volle zalen en daarnaast een huisje-boompje-beestje leven.
Laat die man leven.quote:Op donderdag 12 september 2024 11:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is niet een enkel slippertje. In zn tijd als drummer van Nirvana ging hij ook al regelmatig vreemd.
Dit is een grotere schok dan het nieuws over Grohlquote:Op woensdag 11 september 2024 12:03 schreef Dagoduck het volgende:
Buiten FOK!/mijn FOK!-UI heb ik ook nog vrij weinig met alles Dave Grohl. Heb het laatste Foo Fighters album (2023) nog niet eens geluisterd en van die anderen van de afgelopen vijf jaar misschien een paar nummers gehoord.
Het was een leuk bandje in mijn evolutie van 3FM-poprock naar de stonerrock (desert/psychedelic/space/blues/doom) die ik nu voornamelijk luister.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:55 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dit is een grotere schok dan het nieuws over Grohl
Zelfde hier hoor. Rond 2006 waren ze geniaal en warne er nog beloftes van optredens in zaaltjes, maar ik merk ook dat ik ze zelden nog luister tegenwoordig.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het was een leuk bandje in mijn evolutie van 3FM-poprock naar de stonerrock (desert/psychedelic/space/blues/doom) die ik nu voornamelijk luister.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |