Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:09 schreef Qwea het volgende:
Ooh ja dat bijhouden deed ik nooit. Maar ik vond het wel een bazen app omdat je je pijn kan linken aan activiteit. Ik ga hem houdenop je ziekelijke shit
Ligt er aan of ze die 27e zelf verzonnen hebbenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:37 schreef Oognip het volgende:
Dat snap ik wel ,dat ze niet alleen wil zitten met kerst
Het zou ook wel een beetje krom zijn om daar dan over te gaan zeurenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ligt er aan of ze die 27e zelf verzonnen hebben
Mijn ouders wilden het zelf de 27e vieren, Kerst, omdat mijn zus moet werken met beide Kerstdagen. Dus die zitten ook beide Kerstdagen alleen. Maar die gaan dan niet klagen dat ze beide dagen alleen zitten
Oehquote:Op woensdag 18 december 2013 00:12 schreef Queller het volgende:
Wij mochten kiezen: ergens tussen de 20e en de 30e. Het is de 24e geworden, want dan komt Smit Zeevis 's middags leveren aan de deur. En langer bewaren dan strikt noodzakelijk is zonde. Evenals invriezen!
We eten natuurlijk vis
Kerstbrunch duurt 13 dagen?quote:Op woensdag 18 december 2013 07:25 schreef Toekito het volgende:
Goedemorgen!!
Vandaag kerstbrunch op werk.
Dus kan op zowel mijn eigen afdeling als op de afdeling waar ik aan uitgeleend ben tot 31-12 eten scoren
helaas. Heb even wat ge-edit. Ik snap de verwarring.quote:
Meid, je bent briljantquote:Op woensdag 18 december 2013 06:53 schreef Rewimo het volgende:
OehDat wil ik ook!
Ik heb net dankzij Christan uitgevonden wat ik vrijdag eigenlijk van je had gekregen in dat doosje
Wat zat er in dan ?quote:Op woensdag 18 december 2013 06:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
OehDat wil ik ook!
Ik heb net dankzij Christan uitgevonden wat ik vrijdag eigenlijk van je had gekregen in dat doosje
Hm toch shit, was toffer geweest als de huisarts het zo op kon lossenquote:Op woensdag 18 december 2013 08:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik mag door naar t ziekenhuis. En krijg nu zalf mee om de tijd daar tussen te overbruggen.
Succesquote:Op woensdag 18 december 2013 08:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik mag door naar t ziekenhuis. En krijg nu zalf mee om de tijd daar tussen te overbruggen.
Tnx!quote:Op woensdag 18 december 2013 08:53 schreef sararaats het volgende:
[..]
Succes(al kan ik niet volgen
)
Groetjes en knuffels aan Hummerquote:Op woensdag 18 december 2013 09:45 schreef senesta het volgende:
Beterschap Yashaaaa, lijkt me best pijnlijk.
Hummer is lekker aan het opknappenIk wist niet dat niesziekte trouwens zo lang kon duren zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |