En ik naar het jouwe. Al blijken mijn plaatjes toch af te schrikken. Zo is Paxcon nooit bij het jouwe aangekomenquote:Op woensdag 18 december 2013 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het wordt mij ook vaak te veel, maar dan ga ik naar het FoBo van Littlerabbit om rust te vinden.
Bovendien zou ik mijn pagina dan eerst in dialect moeten vertalen voordat hij er iets van zou begrijpen.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ik naar het jouwe. Al blijken mijn plaatjes toch af te schrikken. Zo is Paxcon nooit bij het jouwe aangekomen
quote:Op woensdag 18 december 2013 02:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Dven adopteert wekelijks weeskinderen in Bulgarije en Tjacka schijnt de nooit erkende zoon van GGMM te zijn.
FOK! is een verwarrende plek soms.
Ik vind het wel onbegrijpelijk dat niemand de moeite gedaan heeft het op youtube op te zoeken en / of er een mening over te geven, terwijl wij op het gebied van humor en goede smaak wel twee autoriteiten zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ik naar het jouwe. Al blijken mijn plaatjes toch af te schrikken. Zo is Paxcon nooit bij het jouwe aangekomen
Dat zeker, maar daarmee ook onbegrepen.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het wel onbegrijpelijk dat niemand de moeite gedaan heeft het op youtube op te zoeken en / of er een mening over te geven, terwijl wij op het gebied van humor en goede smaak wel twee autoriteiten zijn.
Waarschijnlijk kan men het niet bevatten.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeker, maar daarmee ook onbegrepen.
Vandaag of later in de week?quote:Op woensdag 18 december 2013 07:58 schreef Ajacied422 het volgende:
nog 2 toetsen en dan is 't over.
dan kan de vlag uit en van de vakansie genieten
Succes Stijn geef ze van katoen houzeequote:Op woensdag 18 december 2013 08:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Al dringt de tijd weer, dus ik ga er vandoor.
lekker, mijn reis naar HK is uitgesteld naar begin januari, jammer want dan is het weer meestal klote daarquote:Op woensdag 18 december 2013 08:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja
Nog 2 keer vroeg de wekker.
Wanneer zou je eigenlijk gaan?quote:Op woensdag 18 december 2013 08:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
lekker, mijn reis naar HK is uitgesteld naar begin januari, jammer want dan is het weer meestal klote daar
vorige week zo'n beetjequote:Op woensdag 18 december 2013 08:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wanneer zou je eigenlijk gaan?
(Grote) klant in dit gevalquote:Op woensdag 18 december 2013 08:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Wie bepaalt dat dan? Jij of je leveranciers?
Dat klopt ook wel maar de meesten hebben inkoopkantoren in Aziëquote:Op woensdag 18 december 2013 08:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je klanten hier zaten
quote:Op woensdag 18 december 2013 08:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel maar de meesten hebben inkoopkantoren in Azië
Op de belangrijke posities wel in het algemeenquote:Op woensdag 18 december 2013 08:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Dat had ik niet verwacht. Zijn denk ik alleen Westerlingen die daar werken dan?
Bedankt Sjaak. Ik heb inderdaad een prima nachtrust gehad.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Goedemorgen GGMM. Ik hoop dat je een goede nachtrust hebt gehad.
Nee ik had een nachtmerriequote:Op woensdag 18 december 2013 08:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Sjaak. Ik heb inderdaad een prima nachtrust gehad.Ik sliep al om 11 uur
Heb jij ook goed geslapen?
Iemand in het Pauw & Witteman-topic haat mij!quote:Op woensdag 18 december 2013 08:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee ik had een nachtmerrie
Ik ging om half 12 slapen en werd om half 8 te laat, terwijl ik eigenlijk om 6 uur wakker wou worden.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Sjaak. Ik heb inderdaad een prima nachtrust gehad.Ik sliep al om 11 uur
Heb jij ook goed geslapen?
Wat een vervelende user. Naai hem een ban aan.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand in het Pauw & Witteman-topic haat mij!
Daar kan je toch alleen maar tevreden over zijn?quote:Op woensdag 18 december 2013 08:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand in het Pauw & Witteman-topic haat mij!
Balen man. Was je nu te laat op je werk?quote:Op woensdag 18 december 2013 08:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ging om half 12 slapen en werd om half 8 te laat, terwijl ik eigenlijk om 6 uur wakker wou worden.
Zo ben ik niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat een vervelende user. Naai hem een ban aan.
Nee, maar anders was ik wel eerder vrij geweest. Ik ben wel jaloers op Happel, hij is vrij vandaag en morgen en gaat gezellig naar Almelo.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Balen man. Was je nu te laat op je werk?
Balen. Wel relax dat je zelf mag komen en gaan als je je uren maar maakt. Dat krijgen wij ook in januari.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, maar anders was ik wel eerder vrij geweest. Ik ben wel jaloers op Happel, hij is vrij vandaag en morgen en gaat gezellig naar Almelo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |