Heel die OP interesseert me geen hol. Wel als mensen er bewust weer ziektes in gaan plaatsen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik dacht dat de OP niet meer veranderd mocht worden?
ok.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heel die OP interesseert me geen hol. Wel als mensen er bewust weer ziektes in gaan plaatsen.
Mods doen zelf mee aan het gekut van alles veranderenquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik dacht dat de OP niet meer veranderd mocht worden?
Ik niet. Eigen autisten eerst!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mods doen zelf mee aan het gekut van alles veranderentopics in een ander subfora en al zetten
dus ja
Heb ik niet gedaanquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heel die OP interesseert me geen hol. Wel als mensen er bewust weer ziektes in gaan plaatsen.
ik vind er niet veel aanquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch zijn mijn OP's leerzaam. Hoe je het ook wendt of keert.
Ik heb wel een andere foto voor je.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
houd je bek joh aap
Tuurlijk snap ik wie je.bedoelt! Stuur die foto dan even door gehaktbal!
ook goedquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb wel een andere foto voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |