twitter:RikVanwalleghem twitterde op maandag 16-12-2013 om 21:05:09Lefevere bij Crabbe: elk mens is rancuneus. Crabbe: 'Ben jij rancuneus? ' Lefevere: 'Absoluut niet' #karakters reageer retweet
Ja. Oh wat ze wordt ineens een vaag wezen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:11 schreef Adames het volgende:
[..]
geweldig.
En die scene met hayek is kneitergeil
heb je zus bruin haar?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:11 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben blij dat jullie geen familie met me willen zijn, ik ben serieus blij.
En ik dan? Stuur ff pics van je zusje.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:11 schreef Doublepain het volgende:
Zou ook een beetje raar zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:11 schreef Doublepain het volgende:
Selmaquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:11 schreef Adames het volgende:
[..]
geweldig.
En die scene met hayek is kneitergeil
Feitelijk onjuistquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom? Voor zover ik weet is iedereen hier welkom.
lees de OP even.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:13 schreef DonRaja het volgende:
In Frankrijk willen ze een wet aannemen die het ontkennen van de Turkse genocide strafbaar stelt. Het ultieme bewijs dat teveel knoflook eten ook slecht is..
Ben je ook. Alleen even foto'tje DM'en.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Leer eens lezen, debiel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het is wel positief dat hij de regisseur niet is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:12 schreef Adames het volgende:
En tarantino is vies, met zijn eeuwige voetenfetish
Wij liggen altijd in strijd met de Fok policyquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan is die dus in strijd met de FOK! policy.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
Jezus wie.heeft de Op weer veranderd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |