En ik naar het jouwe. Al blijken mijn plaatjes toch af te schrikken. Zo is Paxcon nooit bij het jouwe aangekomenquote:Op woensdag 18 december 2013 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het wordt mij ook vaak te veel, maar dan ga ik naar het FoBo van Littlerabbit om rust te vinden.
Bovendien zou ik mijn pagina dan eerst in dialect moeten vertalen voordat hij er iets van zou begrijpen.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ik naar het jouwe. Al blijken mijn plaatjes toch af te schrikken. Zo is Paxcon nooit bij het jouwe aangekomen
quote:Op woensdag 18 december 2013 02:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Dven adopteert wekelijks weeskinderen in Bulgarije en Tjacka schijnt de nooit erkende zoon van GGMM te zijn.
FOK! is een verwarrende plek soms.
Ik vind het wel onbegrijpelijk dat niemand de moeite gedaan heeft het op youtube op te zoeken en / of er een mening over te geven, terwijl wij op het gebied van humor en goede smaak wel twee autoriteiten zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ik naar het jouwe. Al blijken mijn plaatjes toch af te schrikken. Zo is Paxcon nooit bij het jouwe aangekomen
Dat zeker, maar daarmee ook onbegrepen.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het wel onbegrijpelijk dat niemand de moeite gedaan heeft het op youtube op te zoeken en / of er een mening over te geven, terwijl wij op het gebied van humor en goede smaak wel twee autoriteiten zijn.
Waarschijnlijk kan men het niet bevatten.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeker, maar daarmee ook onbegrepen.
Vandaag of later in de week?quote:Op woensdag 18 december 2013 07:58 schreef Ajacied422 het volgende:
nog 2 toetsen en dan is 't over.
dan kan de vlag uit en van de vakansie genieten
Succes Stijn geef ze van katoen houzeequote:Op woensdag 18 december 2013 08:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Al dringt de tijd weer, dus ik ga er vandoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |