Link?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:18 schreef TheArt het volgende:
Uitgescholden worden door Tijntje op Twitter
Baas ben je.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:18 schreef TheArt het volgende:
Heb m'n eigen Jaap Eden gewonnen vanavond.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:17 schreef marcodej het volgende:
TheArt wordt uitgescholden op twitter door Tijntje. TheArt kan nu vredig sterven.
twitter.comquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Link?Ik meng me in de discussie
twitter:arnovermeulen twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 22:20:15Veel respect voor Epke Zonderland maar had het Arjen Robben zeer gegund . #sportgala reageer retweet
Geblokkeerd worden door Rayyyyyquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:18 schreef TheArt het volgende:
Die heb ik nog niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ook die staat op mijn lijstje. Net als door @maduc
twitter:HansvanZettenTV twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 22:22:10Epke STAAT WEER met een Jaap Eden op het hoogste podium. Turnsport is GOUD. Ben jij ook zo trots tot die turngemeenschap te behoren? reageer retweet
Je hoort het hem zo zeggen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:22 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:HansvanZettenTV twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 22:22:10Epke STAAT WEER met een Jaap Eden op het hoogste podium. Turnsport is GOUD. Ben jij ook zo trots tot die turngemeenschap te behoren? reageer retweet
Kerckhoffs? Die dikke pad heeft mij ook geblokkeerd toen ik 'm een lachertje noemde en vroeg of hij ooit op een koersfiets heeft gezetenquote:
Jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:30 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Kerckhoffs? Die dikke pad heeft mij ook geblokkeerd toen ik 'm een lachertje noemde en vroeg of hij ooit op een koersfiets heeft gezeten
Ja dat was niet helemaal goed. Dacht dat hij bij het Sportgala onwel was geworden, foutje bedanktquote:
Wat een gastquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja
Ik ben geblokkeerd toen ik antwoordde op tweet dat ie een een of anders huisje ofzo begon te spammen, volgens mij was dat het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |