#nationalistischquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:26 schreef Ezell het volgende:
ik ga voortaan zelfje zeggen in plaats van selfie
GO NEDERLANDS

Neen. Ik werk bij god zijn gratie een avondje extra, ben IK degene die anderhalf uur mag blijven hangen om van alles te tellenquote:

zou nou tis wat zeg och och ochquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neen. Ik werk bij god zijn gratie een avondje extra, ben IK degene die anderhalf uur mag blijven hangen om van alles te tellen

Zie het als een eer jongenquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neen. Ik werk bij god zijn gratie een avondje extra, ben IK degene die anderhalf uur mag blijven hangen om van alles te tellen

Wei-fei, wi-fi, wij-fijquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:26 schreef Ezell het volgende:
ik ga voortaan zelfje zeggen in plaats van selfie
GO NEDERLANDS

Ik pas mijn niveau aanquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af wie hier wel en niet volwassen is.

Eyesight 20/20 en ik val niet op mannen, manquote:

De grondwet schaart jou onder 'niet volwassen'. Sorry, Jhali.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af wie hier wel en niet volwassen is.

wat is het verschil tussen die eerste en laatstequote:

Minor detail bitchquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eyesight 20/20 en ik val niet op mannen, man

Bij de eerste bol je je wangen meer aangezien eieren rond zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen die eerste en laatste

En de uitspraak?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij de eerste bol je je wangen meer aangezien eieren rond zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |