Ik vind het hemelsquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben onverschillig tegenover Marsepein.
Dan zal je vast ook wel unaniem beslissen dat je zelf hebt gewonnen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:05 schreef Stuart het volgende:
Ik nomineer mezelf voor fatsoenlijkste user op het forum![]()
HP serie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:05 schreef Muto het volgende:
Iemand nog goede films die ik kan downen? Wil er nog paar meenemen voor op vakantie.
Tot drie dagen geleden had je gewonnen. Echter, na eergisternacht... Dat was niet fatsoenlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:05 schreef Stuart het volgende:
Ik nomineer mezelf voor fatsoenlijkste user op het forum![]()
The Longest Dayquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:05 schreef Muto het volgende:
Iemand nog goede films die ik kan downen? Wil er nog paar meenemen voor op vakantie.
Heb ik al heel vaak gezien. Ook een typisch film die met kerst op tv wordt uitgezonden.quote:
Woohooquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan zal je vast ook wel unaniem beslissen dat je zelf hebt gewonnen.
quote:Op maandag 16 december 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
En allemaal van die ranzige gedetailleerde verhalen over fuck knows what. Korsten die ze wegkrabt en opvreet of weet ik veel wat the fuck ze allemaal uitvreet
Sommige mensen halen het slechtste in je naar boven zo blijktquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Tot drie dagen geleden had je gewonnen. Echter, na eergisternacht... Dat was niet fatsoenlijk.
de viezequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:02 schreef Muto het volgende:
[..]
zullen we samen een doos merci kopen en dan kijken welke er bij ons twee overblijven?
die met nootjesquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
True, meestal blijft puur over en is melkchocolade met nootjes meteen op. T'is sûnd.
In Brugesquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Heb ik al heel vaak gezien. Ook een typisch film die met kerst op tv wordt uitgezonden.
Okequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
The Longest Day
The Bridge over the river Kwai
The Sound of Music
The boy in the striped pyjamas
Escape from Sobibor
Warhorse
Band of Brothers (serie)
Hard Streets.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:05 schreef Muto het volgende:
Ah, jij bent er ook zo één.quote:
Sof en LR doen al mee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:09 schreef Ezell het volgende:
Ga een keer Harry Potter-marathon doen.
ja met mij heppie en fokitquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:09 schreef Ezell het volgende:
Ga een keer Harry Potter-marathon doen.
The Internship.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:05 schreef Muto het volgende:
zeesterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |