quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Gelukkig hebben we in Nederland twee kerstdagen, ik denk speciaal voor al die moeilijke situaties. En voor de echt ingewikkelde toestanden hebben we nog het weekend er na!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee precies. Gelukkig zijn mijn ouders op dit moment zover dat ze de kerstdagen samen kunnen vieren (en dat ook gedaan hebben in de vorige jaren). Maar ja, nu komt zij er dus bij en moet ik me toch echt gaan opsplitsen of tegen familie nee gaan zeggen...
Daden? Haar kerstboom optuigen bedoel je?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:02 schreef Lemans24 het volgende:
Ik denk dat uit je daden wel blijkt dat je wat voor d'r voelt, toch?
Ja, en haar mee naar de bioscoop vragen, kerst bij d'r gaan vieren, überhaupt aandacht schenken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daden? Haar kerstboom optuigen bedoel je?
Dat dus!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:34 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind het al wat dat ze je heeft gevraagd voor de 2e kerstdag, lijkt me dat de interesse wederzijds is?
Die gaan we zeker kijken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:37 schreef Lemans24 het volgende:
De eerste reviews zeiden dat American Hustle niet heel bijzonder was, maar de casting en acteerprestaties wel. Nu staat ie op 96% op Rotten Tomatoes!
En pas 27 maart in Nederland
Nee, nog niet!quote:Op woensdag 18 december 2013 14:09 schreef Waaghals het volgende:
Oh ik moet nog een punt geven aan Sasquatch geloof ik
of is dit inmiddels al gedaan?
Nee ik zit niet in bitcoins zelfquote:Op woensdag 18 december 2013 14:31 schreef Lemans24 het volgende:
Online kijk ik die niet.
Sands, zit je nog in de bitcoins?
Was wel een hele korte hype, zeg!
Volgens mij is het helemaal niet stil in jou. Ik denk eerder dat je van binnen juicht.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat wilde ik eerst typen... stil in mij. Maar dan krijg je weer allemaal van die bezorgde berichten...
Een beetjequote:Op donderdag 19 december 2013 12:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens mij is het helemaal niet stil in jou. Ik denk eerder dat je van binnen juicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |