Omdat ik het op een gegeven moment toch gebruikquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom niet bij je moeder laten liggen als je het toch niet gebruikt?
Ohquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:15 schreef S95Sedan het volgende:
Series vin. Kastindeling heb ik geen verstand van, man enzo
Arme hond.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk mijn motorkleding uit deze kast verhuizen naar de schuur of een andere ruimte:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar naar de schuur kan het niet en ik weet zo geen andere ruimte.
Dus ik denk dat ik in deze hoek een losse kapstok zet of zo:Schoenen eruit en naar de gang, plank eronder, motorkleding op plankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die deur gebruik ik niet, want links ervan zit de deur naar de huiskamer. Rechts van die deur (zie je net niet) zit de deur van die kast waar jassen/motorkleding in hangt.Minderquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. Ik heb zin in bacon, maar de winkel is al dicht. Nu moet ik genoegen nemen met tonijnsalade of filet of pittige kipsalade of kruidenkaas.![]()
Kan je geen pizza bacon bestellen zonder pizza![]()
Trouwens, als je berging goed droog is, kan je het daar wel neerleggen hoor, maar als het muf ruikt, niet doen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik het op een gegeven moment toch gebruik
[..]
Oh![]()
Ik weet de namen zo niet meer
quote:
centjes zijn op.. Wacht of ik donderdag eindelijk een keer eens loon krijgquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schoenen eruit en naar de gang, plank eronder, motorkleding op plank
[..]
Minder![]()
Kan je geen pizza bestellen bacon zonder pizza
Als ik mijn motorkleding op ga stapelen dan komt het tot zeker een meter van de grond, dus dat schiet niet opquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schoenen eruit en naar de gang, plank eronder, motorkleding op plank
[..]
Minder![]()
Kan je geen pizza bacon bestellen zonder pizza
Mja dat weet ik dus niet of het helemaal droog is. Zo vaak kom ik er nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Trouwens, als je berging goed droog is, kan je het daar wel neerleggen hoor, maar als het muf ruikt, niet doen.
Dat kan je dus ruikenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik mijn motorkleding op ga stapelen dan komt het tot zeker een meter van de grond, dus dat schiet niet op
[..]
Mja dat weet ik dus niet of het helemaal droog is. Zo vaak kom ik er niet
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
centjes zijn op.. Wacht of ik donderdag eindelijk een keer eens loon krijg
Naast elkaar dan! Anders maak je 2 plankenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik mijn motorkleding op ga stapelen dan komt het tot zeker een meter van de grond, dus dat schiet niet op
stingeling!!!quote:
Hmm nee stoffig is het niet, dus dan is het eerder mufquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan je dus ruikenHeel stoffig, en schrale lucht, dan is het droog, muf en bedompt dan is het vochtig.
Als ik het naast elkaar leg kan ik het toch net zo goed laten hangen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Naast elkaar dan! Anders maak je 2 planken
ze hebben me beloofd dat ik voor kerst mn geld hebquote:
Ze hebben nog 1 weekquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze hebben me beloofd dat ik voor kerst mn geld heb
Hopelijk dat ze woord houden, anders zit je straks dan weerquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze hebben me beloofd dat ik voor kerst mn geld heb
Goed punt jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet als ze altijd op donderdag uitbetalen
ze hebben tot en met donderdag. Anders ga ik er vrijdag een over een balie trekken.quote:
Mag toch hopen dat ze wat slimmer zijn en een spoedbetaling doen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet als ze altijd op donderdag uitbetalen
ik zit al 3 weken zonder loonquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hopelijk dat ze woord houden, anders zit je straks dan weer
Lijkt me helemaal kut.
ik voor pa en ma en oma. Zus heeft opties gegeven, maar moet eerst even geld hebbenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, ik moet nog een cadeautje verzinnen voor m'n pa, ma, zus en zusje.
Fack
Zeg. gaan wij ons even heel snel gedragen jongedamequote:Op dinsdag 17 december 2013 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
stingeling!!!
*Knijpt in bips *
Geef ze elk een v&d bon.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
Fack
Ja, je weet wat ik er van vindquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zit al 3 weken zonder loon
dat nooit. Je kent mequote:Op dinsdag 17 december 2013 21:30 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg. gaan wij ons even heel snel gedragen jongedame
GvsE
nee, maar ik heb wel een kerstpakketquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, je weet wat ik er van vindt
Ze sporen gewoon niet daar.
Succesquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze hebben tot en met donderdag. Anders ga ik er vrijdag een over een balie trekken.
Yo STING, lang niet gezien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:30 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg. gaan wij ons even heel snel gedragen jongedame
GvsE
Ja dat is inderdaad wel zo handigquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik voor pa en ma en oma. Zus heeft opties gegeven, maar moet eerst even geld hebben
Bah daar wordt de balie zo vies van.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze hebben tot en met donderdag. Anders ga ik er vrijdag een over een balie trekken.
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, maar ik heb wel een kerstpakket
Misschien kun je wat vinden op www.bad-dragon.com/quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
Fack
wens dat hun maar toe.quote:
wat heb ik gedaan om dat te verdienen?quote:
/spamquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien kun je wat vinden op www.bad-dragon.com/
De deuren staan open? Beetje koudquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey go for it maat, deuren staan open
Ok, ok, ik ben anti-trots op je, omdat jij het bentquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat heb ik gedaan om dat te verdienen?
pasta en pastasaus. En aioli. En chocolaatjes en marshmallows en chocoladepinda's. En stokbroodjes (van die harde waar je een deuk mee in een auto kan gooien, en een broodmandje en een sausdingetje met waxinelichtjes eronder en 2 sausbakjes en een fles wijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Zit er wat leuks in om de kerst door te komen dan?
nogmaals. Waarom?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ok, ok, ik ben anti-trots op je, omdat jij het bent
het is dan ook niet mijn balie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bah daar wordt de balie zo vies van.
ik heb geen idee of dat een goed iets is..quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:36 schreef STING het volgende:
[..]
Dat je je nog steeds niet gedraagt, dat is goed toch, of niet?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
pasta en pastasaus. En aioli. En chocolaatjes en marshmallows en chocoladepinda's. En stokbroodjes (van die harde waar je een deuk mee in een auto kan gooien, en een broodmandje en een sausdingetje met waxinelichtjes eronder en 2 sausbakjes en een fles wijn.
Spoor haar nou niet aan! Het wat net wat rustiger hierquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:36 schreef STING het volgende:
[..]
Dat je je nog steeds niet gedraagt, dat is goed toch, of niet?
Alles, met mate, is een goed ietsquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb geen idee of dat een goed iets is..
Ze ging hier helemaal los?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Best nog ok dus
Goed voor zeker een paar dagen
[..]
Spoor haar nou niet aan! Het wat net wat rustiger hier
ik heb nog een hoop in de vriezer ookquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Best nog ok dus
Goed voor zeker een paar dagen
[..]
Spoor haar nou niet aan! Het wat net wat rustiger hier
ik doe toch niet aan mate, gekkie.quote:
Oh ja sorry, what was I thinkingquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik doe toch niet aan mate, gekkie.
*knijpt in wangetjes*
Ja joh, was niet normaal meer!quote:
Ah beter, altijd handig jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb nog een hoop in de vriezer ook
ik doe toch lekker wat ik wil, stingelingquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja sorry, what was I thinking
En het knijpen in wangetjes is alleen aan mij voorbehouden.
binnenkort ook even uitzoeken, kan vast een hoop van wegquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja joh, was niet normaal meer!
[..]
Ah beter, altijd handig ja
Dat wordt weer eens heropvoeden *zucht*quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik doe toch lekker wat ik wil, stingeling
meerdere mensen hebben dat geprobeerd. Mislukt enzulksquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:46 schreef STING het volgende:
[..]
Dat wordt weer eens heropvoeden *zucht*
Nadeel van invriezen dat wel jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
binnenkort ook even uitzoeken, kan vast een hoop van weg
Je bent al gestopt met rokenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
meerdere mensen hebben dat geprobeerd. Mislukt enzulks
Dan maar naar het strafkamp.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het Cezar Milano truukje maar weer een toepassen danquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vergeet vaak wat er in ligtquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nadeel van invriezen dat wel ja
[..]
Je bent al gestopt met roken
quote:
ik bijt, dus je komt met zo'n nephand aanzetten?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:48 schreef STING het volgende:
[..]
Het Cezar Milano truukje maar weer een toepassen dan
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:48 schreef STING het volgende:
[..]
Dat vindt ze waarschijnlijk alleen maar lekker.
Ze zou eens voor het eerst in haar leven daadwerkelijk gaan werken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:48 schreef STING het volgende:
[..]
Dat vindt ze waarschijnlijk alleen maar lekker.
Bacon schijnt goed te werken als beloningquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:48 schreef STING het volgende:
[..]
Het Cezar Milano truukje maar weer een toepassen dan
Bovenop weet ik het hier nog wel, nogal grote vriezer dus onderop geen ideequote:Op dinsdag 17 december 2013 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vergeet vaak wat er in ligt
Uhm..
schat, ik werk hard zat.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze zou eens voor het eerst in haar leven daadwerkelijk gaan werken.
baconquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bacon schijnt goed te werken als beloning
[..]
Bovenop weet ik het hier nog wel, nogal grote vriezer dus onderop geen idee
Hmmm baconquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bacon schijnt goed te werken als beloning
[..]
Bovenop weet ik het hier nog wel, nogal grote vriezer dus onderop geen idee
Zoiets dacht ik aan:quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik bijt, dus je komt met zo'n nephand aanzetten?
Heb ik ook maar daar past ook veel in, Amerikaanse hequote:Op dinsdag 17 december 2013 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bacon
Graven dus. Ik ben blij dat ik lades heb
quote:
Om te hardlopen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, die LED-strips van de IKEA zijn niet echt fel
ik zie plekken waar ik schade kan aanrichtenquote:
nooitquote:
ik heb een koelvriescombi .. 3 of 4 lades, moet ik om liegenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb ik ook maar daar past ook veel in, Amerikaanse he![]()
[..]
Ja, dat dacht ik al. Was ook maar een voorbeeld van een pakquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zie plekken waar ik schade kan aanrichten
je kan beter verder zoekenquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:01 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Was ook maar een voorbeeld van een pak
Hmm, ik heb er nu 3 aan elkaar geknoopt over de lange zijde van de tv. Nu wilde ik er ook nog aan de zijkanten elk 1 doen, maar dan kom ik er dus 1 te kortquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ahh, die, die heb ik in de keuken. Zijn best handig
Dat is dat ook alleen zij bij zijquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb een koelvriescombi .. 3 of 4 lades, moet ik om liegen
Gewoon zonder pak, mietjequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:01 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Was ook maar een voorbeeld van een pak
zij bij zij?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is dat ook alleen zij bij zij
Maar ach, altijd leuk wat je tegenkomt
[..]
Gewoon zonder pak, mietje
zou je best goed staan denk ikquote:
oh zoquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja naast elkaar, normaal zijn die dingen boven elkaar.
Het is een gavequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zou je best goed staan denk ik
hoeveel van die setjes heb je al in je kast hangen?quote:
Twee, eentje voor de vrijdagavond en eentje voor de zaterdagavond.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoeveel van die setjes heb je al in je kast hangen?
dat is alles?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:18 schreef STING het volgende:
[..]
Twee, eentje voor de vrijdagavond en eentje voor de zaterdagavond.
Ik zocht dan ook op the Gimpquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
Moet altijd aan pulp fiction denken bij dat soort maskers
ik denk die wisselt af en toe wel van maskerquote:
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik schaam me diep hier..![]()
Ik kan verdomme alle nummers van TSOM meebleren
stiekem vind ik het ook een geweldige film, kijk m ieder jaar wel een keerquote:
Nehh, teveel moeitequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk die wisselt af en toe wel van masker
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het ook een geweldige film, kijk m ieder jaar wel een keer
TSOM?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
stiekem vind ik het ook een geweldige film, kijk m ieder jaar wel een keer
quote:
zwakquote:
hoe kan je hem nou niet kennen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ken hem niet gelukkig. Echt zo'n vrouwenfilm zeker
Ik ben een man, ik kijk die films toch niet. Dat ik vroeger dirty dancing moest kijken van een vriendinnetje is al erg genoegquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoe kan je hem nou niet kennen?
Sindsdien heb je een voorkeur om vrouwen te knevelen en te slaan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
Ik ben een man, ik kijk die films toch niet. Dat ik vroeger dirty dancing moest kijken van een vriendinnetje is al erg genoeg
Nee dat had ik sowieso welquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sindsdien heb je een voorkeur om vrouwen te knevelen en te slaan?
neequote:
ik doe niet aan setjesquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:32 schreef STING het volgende:
[..]
Hoeveel setjes heb jij dan wel niet hangen?
een echte man kijkt die films ookquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben een man, ik kijk die films toch niet. Dat ik vroeger dirty dancing moest kijken van een vriendinnetje is al erg genoeg
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sindsdien heb je een voorkeur om vrouwen te knevelen en te slaan?
Is dat zo?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een echte man kijkt die films ook
Fantaseren over een trio met de oudste zusjes van de 7 kinderen. Wel pas als ze meerderjarig zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
een echte man kijkt die films ook
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fantaseren over een trio met de oudste zusjes van de 7 kinderen. Wel pas als ze meerderjarig zijn natuurlijk.
ik ken er wel een paar die dit soort films ook prima kijken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat zo?
Dat is gewoon een excuus omdat het moet van jullie
Neuh, Maria mag Do Re Mi zingen terwijl de zusjes genaaid worden. En wel een vunzige variant natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
![]()
Pak dan gewoon Liesl en Fraulein Maria
Allen vrijgezel en allemaal nog in de kast?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ken er wel een paar die dit soort films ook prima kijken.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, Maria mag Do Re Mi zingen terwijl de zusjes genaaid worden. En wel een vunzige variant natuurlijk.
Ze moeten nog uit de kast komen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ken er wel een paar die dit soort films ook prima kijken.
nee, alhoewel ik mijn vader wel een decoratiehomo vindquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allen vrijgezel en allemaal nog in de kast?
Die hangt boven de open haard?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
nee, alhoewel ik mijn vader wel een decoratiehomo vind
if onlyquote:
ook nietquote:
Jij zit nooit aan jezelf?quote:
niet op die manier nee. Daar heb ik attributen voor.quote:
Ik had een brainfart...quote:
Tjah zou dat wat zijn?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:09 schreef Faxie het volgende:
Ik had een brainfart...
Zou het niet leuk zijn om een roulerende spelletjes meet reeks te houden?Elke keer bij iemand anders?
Gaat niet werken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had een brainfart...
Zou het niet leuk zijn om een roulerende spelletjes meet reeks te houden?Elke keer bij iemand anders?
Alohaquote:
Je creëert daarmee een soort van verplichting, een ritme, een dwang in een vrolijk samenzijn dat het leuke en spontane ondermijnt. Sorry, maar ik ben niet op mijn meest eloquent vandaag, hoop dat je het begrijpt.quote:
M'n hartje, auwquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je creëert daarmee een soort van verplichting, een ritme, een dwang in een vrolijk samenzijn dat het leuke en spontane ondermijnt. Sorry, maar ik ben niet op mijn meest eloquent vandaag, hoop dat je het begrijpt.
Whehehe.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:38 schreef muhahaha het volgende:
Gewoon erop stampen, je hebt hem toch gekocht?
Je mag ook wat aan mij doneren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
Mu, mijn boekenkasten staan vol. Ik moet shit weg gaan doen.
He, ik zie nu pas dat je mijn sig over hebt genomenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, heel eerlijk gezegd lees ik vrij weinig.
Waarom wilt ze schaamhaar?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, ik zie nu pas dat je mijn sig over hebt genomen
Wow dat is wel laat man.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, ik zie nu pas dat je mijn sig over hebt genomen
Struggles broquote:Op woensdag 18 december 2013 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik zie je nooit meer posten man
Ow ok. Nouja bij mij valt toch niks te halenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat Mu en ik keisexy zijn.
Ik had bijna een nieuwe bro gezocht. Hij wil me meeten enzoquote:
Je laat je buik- en borsthaar staan, maar je schaamhaar niet? Wat?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ok. Nouja bij mij valt toch niks te halenTenzij ze ook buik of borsthaar wil
Niet chill ditquote:Op woensdag 18 december 2013 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had bijna een nieuwe bro gezocht. Hij wil me meeten enzo
Nouja d'r blijft een klein beetje over hoor. Kan me voorstellen dat het er anders vreemd uit zietquote:Op woensdag 18 december 2013 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had bijna een nieuwe bro gezocht. Hij wil me meeten enzo
[..]
Je laat je buik- en borsthaar staan, maar je schaamhaar niet? Wat?
Mja, hij vond me tof enzo.quote:
Nee. Deze man woont in Leiden.quote:
Al je buik- en borsthaar waxen is zeker geen optie?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja d'r blijft een klein beetje over hoor. Kan me voorstellen dat het er anders vreemd uit ziet
Daar ga ik echt niet aan beginnen hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al je buik- en borsthaar waxen is zeker geen optie?
Ben blij dat ik niet veel heb. En dat vind ik al te veelquote:Op woensdag 18 december 2013 00:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar ga ik echt niet aan beginnen hoor
Soms trim ik het, en da's meer dan genoeg.
Spreek Muur niet zo vaak. Hij is een druk manneke.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, word je weer vriendjes met muur?
Veel aan het hosselen zeker.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spreek Muur niet zo vaak. Hij is een druk manneke.
Handjes boven de dekensquote:Op woensdag 18 december 2013 00:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Veel aan het hosselen zeker.
Ik ga slapen, trusten allen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:41 schreef S95Sedan het volgende:
M'n kat ligt te snurken.
Zo schattig.
Kipje van GvsE lag zondag ook helemaal opgerold te slapen op de leuning van de stoel waar ik zat, half onder m'n arm verstopt enzoquote:Op woensdag 18 december 2013 00:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pootje ook helemaal over d'r kop heen
Trusten![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kipje van GvsE lag zondag ook helemaal opgerold te slapen op de leuning van de stoel waar ik zat, half onder m'n arm verstopt enzo![]()
Ik ookquote:Op woensdag 18 december 2013 07:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Inmiddels ben ikal up and running![]()
Straks ff lekker beulen
Succesquote:Op woensdag 18 december 2013 07:55 schreef PeuRac het volgende:
Moguhik ga en-route, back-to-back afspraken vandaag, tot vanavond
Dag vol visite of valt dat wel mee?quote:
Op een doordeweekse dag?quote:Op woensdag 18 december 2013 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dag vol visite of valt dat wel mee?
Succes meis!! Je kan het!quote:Op woensdag 18 december 2013 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op een doordeweekse dag?![]()
Nee hoor. J. Moet werken. Ik ben net klaar met sporten. Druk druk drukK. Moet nog zwemmen vanmiddag, moet nog soep maken voor kerstdiner vanavond....
Oke halp
Daaromquote:
Jaloersquote:
NEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 18 december 2013 12:33 schreef Vinniiee het volgende:
Kan iemand even de klok 3,5 uur vooruit spoelen? Dank u.
Oh, jammerquote:Op woensdag 18 december 2013 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEE
Dan kom ik in tijdnood
Neequote:Op woensdag 18 december 2013 12:33 schreef Vinniiee het volgende:
Nee dan moet ik eruitquote:Op woensdag 18 december 2013 12:33 schreef Vinniiee het volgende:
Rotjong!quote:
Is er regen voorspeld?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik geloof dat er morgen een eind komt aan mijn droogstand
Nou hup hup danquote:Op woensdag 18 december 2013 12:56 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi Fax
ik moet echt wat gaan doen nu
Waarom?quote:
Jij welquote:Op woensdag 18 december 2013 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik geloof dat er morgen een eind komt aan mijn droogstand
quote:
Nee helaas, moet zo ook weer wegquote:Op woensdag 18 december 2013 14:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij wel![]()
[..]![]()
Hier nog wat spannends te beleven?
Nog rustiger dusquote:Op woensdag 18 december 2013 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee helaas, moet zo ook weer weg
Maar dat zegt me niksquote:Op woensdag 18 december 2013 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is gvd een Doddie smile
Verschil moet er zijn?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom?
Jij gunt mij ook niets
Dit ga ik nu naar haar sturen.quote:
Doe haar de groetjons.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit ga ik nu naar haar sturen.
Sedan, I'm dissapointquote:
Helaas niet hierquote:
Maandag weerquote:
Beter hier dan buitenquote:Op woensdag 18 december 2013 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faaluser.
[..]
Ga je gewoon vreemd
Zag 't laatst op TV.quote:
En dat maakt uitquote:Op woensdag 18 december 2013 14:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit ga ik nu naar haar sturen.
Ja sorryquote:
Ach, er zullen vast wel een aantal mensen voor in zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Zag 't laatst op TV.
Nee, geen idee eigenlijk.Ik verveel me.
Ik kan ook niet boos op jou blijvenquote:Op woensdag 18 december 2013 14:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat maakt uit
Nog steeds faaluser
[..]
Ja sorry
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Van jou weet ik dat niet maar hier staat wat *insert faxie smiley*
Ik in ieder geval niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, er zullen vast wel een aantal mensen voor in zijn.
[..]
Ik kan ook niet boos op jou blijven
Ik weet van nietsquote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Van jou weet ik dat niet maar hier staat wat *insert faxie smiley*
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan ook niet boos op jou blijven
Nee, we plannen gezellig samenzijn met mensen van (meestal) het andere geslacht en hopen dan dat er seksuele praktijken gaan plaatsvinden.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, we plannen gezellig samenzijn met mensen van (meestal) het andere geslacht en hopen dan dat er seksuele praktijken gaan plaatsvinden.
Jij wordt inderdaad de hele tijd afgewezen. Arme jij.quote:
Faxie, noteer je dit?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, we plannen gezellig samenzijn met mensen van (meestal) het andere geslacht en hopen dan dat er seksuele praktijken gaan plaatsvinden.
Wat, deceptie!quote:Op woensdag 18 december 2013 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wordt inderdaad de hele tijd afgewezen. Arme jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, daarom aantekeningen maken.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We zijn helaas niet allemaal zo smooth als jij.
I'd dig that.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Kunnen we samen spelletjes spelen.
Misschien moet je me mee laten kijken op een van je avonden.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, daarom aantekeningen maken.
Kan ik misschien eindelijk dat d&d spel eens uitproberenquote:
Lijkt me wel cool.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je me mee laten kijken op een van je avonden.
[..]
Kan ik misschien eindelijk dat d&d spel eens uitproberen
Moet Mu er ook wel bij zijn denk ik, want dat is wel zo'n nerdje die dat kan.quote:
Dit, jaquote:Op woensdag 18 december 2013 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik ben eruit.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien moet je me mee laten kijken op een van je avonden.
Wat moet ik kunnen?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet Mu er ook wel bij zijn denk ik, want dat is wel zo'n nerdje die dat kan.
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Blijkbaar
Autisten hebben strakke planning nodig he.
Niet?quote:
Dus weer geen seksquote:Op woensdag 18 december 2013 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die '' was nog niet duidelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |