De laatste keer kreeg ik een stijve tijdens een korfbalwedstrijdquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:27 schreef Q35A814 het volgende:
Je wat meer aan sluiten bij verenigingen of iets dergelijks? Kom je meer mensen tegen en leer je vanzelf wel iemand kennen waar je een klik mee hebt
Hahah ja kan me voorstellen dat je je dan een beetje kut voeltquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
De laatste keer kreeg ik een stijve tijdens een korfbalwedstrijd! Ben nooit meer komen opdagen.
achja gemengd douchen hequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
De laatste keer kreeg ik een stijve tijdens een korfbalwedstrijd! Ben nooit meer komen opdagen.
Ik denk serieus niet dat dat gaat helpenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:31 schreef Q35A814 het volgende:
[..]
Hahah ja kan me voorstellen dat je je dan een beetje kut voeltmisschien een TOk aantrekken voor tijdens het sporten
quote:
Ik neem het in overweging.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ehm, ik kan je wel pics van een stijve sturen
Vandaar dat hij er geen enkele heeft.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij moeite heeft met vrienden maken.
Hij is juist een van de eerste die in me opkomt als ik Fokkers moet bedenken die echt geen vrienden hebbenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij moeite heeft met vrienden maken.
Ik ben vrienden met F1972, kom haten dan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vandaar dat hij er geen enkele heeft.
Ik haatte je alquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ben vrienden met F1972, kom haten dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |