Klinkt als een klassieker. Schaam me dat ik die nog niet gezien hebquote:

The Lion Kingquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:42 schreef Dven het volgende:
Ik ga even een film kijken. Iemand aanraders?

The Thingquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:42 schreef Dven het volgende:
Ik ga even een film kijken. Iemand aanraders?

Ja, ik heb hem opgeschreven. Elke keer als ik nu iemand die vraag hoor stellen is het lachen geblazen voortaan.quote:

Die gaat het goed doen op kantoor, gegarandeerd gierenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem opgeschreven. Elke keer als ik nu iemand die vraag hoor stellen is het lachen geblazen voortaan.

quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:53 schreef GGMM het volgende:
Gisteren had ik opeens geen Nederlandse ondertiteling meer bij Netflix. Nu gelukkig weer wel.

Jeetje, was dat eventjes schrikken!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:53 schreef GGMM het volgende:
Gisteren had ik opeens geen Nederlandse ondertiteling meer bij Netflix. Nu gelukkig weer wel.

Ik vind jou de laatste tijd echt grappig Sjaak.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jeetje, was dat eventjes schrikken!

Baak Sjauer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jeetje, was dat eventjes schrikken!

Dankje, ik jou ook GGMM.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind jou de laatste tijd echt grappig Sjaak.

Het is even puzzelen maar als je goed kijkt zie je dat hij de eerste letter van je voor- en achternaam heeft omgewisseld.quote:

Ah, ik zie het. Wat een grappige knul zeg!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is even puzzelen maar als je goed kijkt zie je dat hij de eerste letter van je voor- en achternaam heeft omgewisseld.

Mansfield Town FC uit de Engelse nPower League 2quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |