Nee, dat IS niet sneu, dat VIND jij sneu. En ik vind het erg onvolwassen overkomen dat jij het nodig vindt om meteen iets als sneu te betitelen omdat je het zelf niet snapt of niet grappig vindt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
1. Ja dat ken ik wel hoorOok die aflevering.
2. Die link kan ik wel leggen. Maar die link überhaupt leggen is echt sneu.
3. Ik ben niet volwassen.
Spermapizza?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, als ik een banaan op een pizza wil pleuren doe ik dat. Dat is het mooie aan pizza, alles kan.
Pizzapannenkoekquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, als ik een banaan op een pizza wil pleuren doe ik dat. Dat is het mooie aan pizza, alles kan.
*gooit Rez op een pizzaquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de goede geloof ik.quote:
Dat die pulp vroeger gewoon dagelijks op tv was. Dat is toch wel andere koek dan Dr. Phil. Ik kan mij nog altijd die 3 midgets herinnerenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahah fucking bazigIk mis die show op tv
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de goede geloof ik.
Weet je wat ook lekker is? Bananenchips.
Ik pas toch niet in de oven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*gooit Rez op een pizza
Eens kijken
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat die pulp vroeger gewoon dagelijks op tv was. Dat is toch wel andere koek dan Dr. Phil. Ik kan mij nog altijd die 3 midgets herinneren
Even googlen
En elke show zag je wel stoelen en complete bankstellen de lucht in gaanquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat die pulp vroeger gewoon dagelijks op tv was. Dat is toch wel andere koek dan Dr. Phil. Ik kan mij nog altijd die 3 midgets herinneren
Even googlen
Dat was in de tijd dat ze bij SBS nog goede programma's uitzondenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even googlen
The Stranglersquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Tussen al het gezeik in.
Ik blijf dit een leuke 80s song vinden.
ik kijk weer net op het goede momentquote:
Hoezo? Trek in warme Rez?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pas jij niet in een oven?! Och jonge, dat wordt een probleem..
80squote:Op dinsdag 17 december 2013 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Tussen al het gezeik in.
Vroeger toen ik een jaar of 6 was draaide ik deze helemaal grijsquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Tussen al het gezeik in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |