Goedkoop mee-eten en meedrinken, duh. Lekker oliebollen en dure champagne snaaien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, succes alvast!![]()
Nee, ik weet ook niet wat ik daar zou moeten doen. Dusja
.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef Etsu het volgende:
Dankjewel Muto, voor je DM. Vind jou ook lief.
HOIquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:11 schreef Etsu het volgende:
Ik heb al TR gemaakt mensjes, negeer d'r maar lekker verder en komt vanzelf wel een modje kijken.
Mijn ouders drinken geen dure champagne. Die drinken zoete spatlese ofzoquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goedkoop mee-eten en meedrinken, duh. Lekker oliebollen en dure champagne snaaien.
FOPJUH!!!!!!quote:
Tijd om te gaan ijsvissen terwijl ik naar BM luister.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig, denk aan je roots viking
[ afbeelding ]
Hoi hoi mooie jongenquote:
Graagquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn ouders drinken geen dure champagne. Die drinken zoete spatlese ofzo
Wat lief, ik hou van lullenquote:
Klieren?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef Fopje het volgende:
Wat zijn jullie allemaal aan het klieren?
Lymfeklierenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef Fopje het volgende:
Wat zijn jullie allemaal aan het klieren?
Wel warmer dan de zanger van Windir kleden he. Het blijft zonde dat hij zichzelf kapot heeft laten vriezen op zijn 25stequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tijd om te gaan ijsvissen terwijl ik naar BM luister.
Ja, maar die vind ik dan wer niet zo lekker. Ik ga zelf een kaasfonduetje kopen denk ik.. Of lekker pizza makenquote:
Ja, als een stelletje pubers, zoals gewoonlijk.quote:
Omdat je die foto van toto ineens aan xkankerkachel gaat zitten linken. Aan mij dus. Gaat nergens overquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, waarom reageerde je dan zo zielig?
En hoezo moet niemand mij hier? Dat slaat natuurlijk nergens op.
Reageer er nou niet op. Als ik het kan afleren, kan jij 't ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat je die foto van toto ineens aan xkankerkachel gaat zitten linken. Aan mij dus. Gaat nergens overJe daagt het uit.
Zelfgemaakte pizza.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar die vind ik dan wer niet zo lekker. Ik ga zelf een kaasfonduetje kopen denk ik.. Of lekker pizza maken.
Jij houdt wel van puberjongens toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, als een stelletje pubers, zoals gewoonlijk.
Kleuters*quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, als een stelletje pubers, zoals gewoonlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |