abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 december 2013 @ 19:31:23 #1
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134376093
N.a.v. van de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_134376302
Daily Olf!
quote:
Hebben jullie ook van die dingen waarvan je je echt al voor je ziet dat je die later doet met je kind? Als in, bepaalde boeken voorlezen/films kijken/dingen bezoeken?
Er is een grote kinderboerderij waar ik als kind heel vaak kwam en sindsdien nooit meer ben geweest, daar gaan we dus binnenkort samen naartoe. Ben benieuwd of ik nog iets herken, het zal ook wel erg veranderd zijn in die 20 jaar!

Mijn vriend verheugt zich er heel erg op om later met F te gaan vogelen, hopelijk vindt F dat leuk O+

In juni gaan we twee weken naar de camping op Vlie waar ik het als kind/puber/jongvolwassene zo super heb gehad. Dat is voor mij wel heel bijzonder :)

Maar het zijn vooral dingen uit mijn eigen jeugd die ik me herinner als speciaal. Bijvoorbeeld als ik jarig was op een vrije dag van m'n vader, dan gingen we met z'n tweeën iets heel leuks doen. Bijvoorbeeld de hele dag weg met een picknickmand op de roeiboot en dan eilanden zoeken. Uit bed gehaald worden 's nachts omdat Michael Jackson een hele bijzondere videoclip had of omdat Mister Bean op televisie was en mijn moeder moest huilen van het lachen. Dat soort speciale intieme momenten wil ik wel inbouwen :Y

Ohja, ik heb nog een tip, dit wil ik ook gaan doen! ^O^ Het komt uit Bastaardsuiker van Arjan Lubach.
quote:
Toen mijn moeder oud genoeg was nam hij haar mee op staatsbezoek. Dit hield in dat hij zijn auto voorreed, mijn moeder liet instappen en haar een landkaart gaf. Jij mag zeggen waar we op staatsbezoek gaan, zei hij dan. Mijn moeder deed haar ogen dicht en prikte met haar vinger op de kaart. Diever, zei hij. De mensen zullen blij zijn ons te ontvangen
Hier meer.
pi_134376514
Hoi, ik kom alleen even melden dat het niet nodig is om te schrikken als je een poepluier verschoont als je kind die dag een kiwi heeft gegeten :') Het is vandaag niet mijn dag luiersgewiijs.

En hoi Skips!

En ik kan niet wachten tot ik met Isa naar de kinderboerderij kan O+ Ze vindt onze kat al zo tof, dus andere beesten vast ook! Of de GVR voorlezen O+
Sarcasme. Herken het.
pi_134376998
Jeetje wat gaan jullie snel zeg hier!

Hoi Skips :W

Ik kijk er naar uit om met K naar buiten te gaan en met hem te pronken.
Helaas is hij nog niet beter, maar de hoest lijkt los te komen dus hopelijk duurt het niet lang meer. Helaas was hij ook niet gegroeid, dus hij zit nog niet op zijn geboortegewicht -O- maar hij heeft afgelopen dagen ook een stuk minder gedronken. Maar vandaag gaat het de goede kant op ^O^ . Hij valt ook steeds in slaap tijdens de voedingen. Hebben jullie tips om hem wakker te krijgen/houden? Voetjes kietelen of bij de ribben kietelen helpt niet en een koude washand ook niet }:|
pi_134377124
Een koude washand?! Arm kind! :D Wij lieten haar langer slapen als ze echt niet wakker wilde worden, anders bleven we inderdaad bezig. Aaawww wat was ze toen nog klein O+ O+ zuchtzwijmel O+
Sarcasme. Herken het.
pi_134377192
Ik kijk er naar uit dat E. echt een beetje gaat praten en dat ze vriendjes maakt met de kat. Ik was vroeger zelf ook dikke vrienden met onze kat en ik hoop zo dat E. dat ook gaat worden O+

Angela: drinken is heel vermoeiend voor een kleintje, dus het gebeurt wel dat ze in slaap vallen. Mijn kraam deed met haar duimnagel over het voetje of over de ruggengraat een soort 'streep' trekken, daar kreeg ze zo'n rilling van door haar lijf en dan werd ze wakker om verder te drinken. Maar dat vond ik zo naar, dat dat ik dat zelf nooit gedaan heb. Hier hielp het om zachtjes in E's gezicht te blazen.
pi_134377212
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:52 schreef angelatje het volgende:
Jeetje wat gaan jullie snel zeg hier!

Hoi Skips :W

Ik kijk er naar uit om met K naar buiten te gaan en met hem te pronken.
Helaas is hij nog niet beter, maar de hoest lijkt los te komen dus hopelijk duurt het niet lang meer. Helaas was hij ook niet gegroeid, dus hij zit nog niet op zijn geboortegewicht -O- maar hij heeft afgelopen dagen ook een stuk minder gedronken. Maar vandaag gaat het de goede kant op ^O^ . Hij valt ook steeds in slaap tijdens de voedingen. Hebben jullie tips om hem wakker te krijgen/houden? Voetjes kietelen of bij de ribben kietelen helpt niet en een koude washand ook niet }:|
Hoe bedoel je dat hij minder drinkt?
Hoe zijn de plasluiers? Hoeveel plasluiers heb je nu per dag en hoe oud is de kleine?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 17 december 2013 @ 19:58:21 #8
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134377248
Hoi Skip!! :W
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_134377349
Nu al leuke antwoorden!

Ik dacht eraan omdat ik nu zelf weer Gebroeders Leeuwenhart aan het lezen ben. En dat is echt een boek dat ik heel graag wil voorlezen! O+

Daarnaast kijk ik heel erg uit naar de eerste boswandeling dat ze echt zelf kan lopen en stokken en blaadjes kan verzamelen.

En voor later kijk ik heeeeel erg uit naar dat ze onder een dekentje op de bank een spannend boek aan het lezen is, en dat ik haar dan een kop thee en haar lievelingskoekjes kom brengen. O+ O+ O+

(Waarbij ik nu allemaal aannames doe dat ze van lezen en buiten houdt! Maar dat denk ik oprecht wel!)
pi_134377643
Hoi Skips.

Hier zieke sac en zieke moi.
Mijn arme baby drinkt heel weinig en ik ben gisteren 3x volledig onder gespuugd en vandaag 1x. Met pijn en moeite krijg ik er om de 3uur 60cc in. En zelf heb ik een hele nacht met emmer op de wc gezeten. Op een gegeven moment dacht ik ik kan hier beter blijven zitten.
  dinsdag 17 december 2013 @ 20:07:05 #11
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_134377697
Angela, ik blies altijd zacht in het gezichtje, dat hielp wel. Een koude washand zou ik echt niet kunnen :X
pi_134377702
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:57 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat hij minder drinkt?
Hoe zijn de plasluiers? Hoeveel plasluiers heb je nu per dag en hoe oud is de kleine?
Hij is nu 13 dagen oud. Hij drinkt nu steeds halve flessen ipv hele. Plasluiers gaan wel goed trouwens. Zaterdag bij huisartsenpost geweest maar die kon niks voor ons betekenen. Dus naar huis gestuurd met het advies om vaker een fles aan te bieden dus dat doen we nu. Maar soms krijgt hij na de voeding een hoestbui en dan spuugt hij alles weer uit. Donderdag komt er iemand van het consultatiebureau omdat ze even wil kijken hoe het nu gaat en of hij gegroeid is
pi_134377735
Hoiiiii ik kom ook weer mee spelen vakantie en maatje 74 was is weg gewiebert en het santa topic heb ik helemaal bijgelezen.

Daily: Ik verheug me ontzettend op het samen films kijken die ik vroeger graag keek. Billy Turf, Pipo de Clown, Pinkeltje film en meer van zulks. Samen boekjes lezen, buiten spelen, en spannende dingen die ik vroeger met mijn vader deed. Op zijn vrije dag gingen we vaak naar de bunkers in het bos met een klein zaklampje.
pi_134377809
Oohw gaat het niet goed Angela?
pi_134377828
Afleiden werkt niet. Ik bied haar speeltjes aan. Blijf met haar spelen en dan toch blijft ze proberen te gaan waar ze niet heen mag. Nee snapt ze in zoverre dat ze nee gaat schudden. Begin is er zeg maar :D

Bushok wat vervelend is dat zeg dat vergelijk. :*

Loj wat knap dat ie loopt aan 1 hand

Hoi ProjSkippy. Welkom. Leuke naam. En wat fijn dat de bv zo goed gaat

Olf ik verheug me op zoveel dingen die ik me later zie doen. Bioscoop, binnenspeeltuin, theater. Of gewoon gezellig naar het bos of strand om de hond uit te laten. En waarom? Omdat alles wat nog komen gaat me zo tof lijkt. Maar soms heb ik ineens dagen dat ik blij bent dat die periode nog een paar jaar duurt voordat het zover is en dat ze nu nog lekker klein is O+

Cwen dat is zeker laat dat ze pas wilde slapen. Maar wat fijn dat ze het goed heeft gedaan.

Angelatje ik verschoonde Riley nadat ik haar mijn ene borst had gegeven. Dan werd ze weer wakker, want koude billen :D
En na het verschonen dus de andere borst. En ik voedde zodra ze wakker werd.

Riley heeft weer van die rode billen. Echt vuurrood. En ze moest keihard huilen. Kan het zijn dat ze niet tegen de verschoningsdoekjes op het kdv kan? Want eerlijk gezegd is het thuis nooit zo rood. Dus dat maakt me een beetje aan het twijfelen. Luiers die ze gebruiken zijn dezelfde merk als die ik heb
pi_134377903
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:00 schreef Olf het volgende:

En voor later kijk ik heeeeel erg uit naar dat ze onder een dekentje op de bank een spannend boek aan het lezen is, en dat ik haar dan een kop thee en haar lievelingskoekjes kom brengen. O+ O+ O+
Ohja een "schaaltje lekkers" als ik vroeg naar bed ging om te lezen O+ Met mandarijnpartjes, stukje chocola, een dropje. Zoiets :D

Angelatje goed dat je om hulp hebt gevraagd. De plasluiers zijn altijd een hele goede graadmeter!

FR, beterschap :*

En Spirit, op het bv.com voedingsschema staat kiwi ook pas vanaf een jaar. Geen idee waarom, maar ik dacht eraan toen je net postte dat ze het gegeten had. Nu ze ook een luier from hell heeft zeg ik het toch maar even ;)
pi_134377946
Ha die Skips! Wat doet je moppie het goed.

Hier gaat het ook goed, al herken ik dat geleefd worden wel. Ik moet nog zo wennen aan alles.
Jongetje is 3 weken oud vandaag en gister goedgekeurd door de kinderarts. Hij woog gisteren 3970 gram dus bijna 300 gram boven geboortegewicht. Gaat super dus! Gister iets te fanatiek geweest, na bezoek ziekenhuis nog een paar winkels bezocht (ik was alleen met M.) en later met vriend en M. in de draagdoek naar winkelcentrum gelopen. Ik was kapot! Vandaag lekker niets en dat was maar goed ook want hij heeft weer een plakdag. Dus lekker op de bank samen O+

De daily Olf:
quote:
Hebben jullie ook van die dingen waarvan je je echt al voor je ziet dat je die later doet met je kind? Als in, bepaalde boeken voorlezen/films kijken/dingen bezoeken?
Disneyfilms kijken en alle liedjes meezingen O+
Naar kinderboerderij en ook de dierentuin. Films en foto's van Afrika bekijken en natuurlijk hopen we 'regelmatig' die kant op te vliegen.
En samen koken!
pi_134377956
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:07 schreef angelatje het volgende:

[..]

Hij is nu 13 dagen oud. Hij drinkt nu steeds halve flessen ipv hele. Plasluiers gaan wel goed trouwens. Zaterdag bij huisartsenpost geweest maar die kon niks voor ons betekenen. Dus naar huis gestuurd met het advies om vaker een fles aan te bieden dus dat doen we nu. Maar soms krijgt hij na de voeding een hoestbui en dan spuugt hij alles weer uit. Donderdag komt er iemand van het consultatiebureau omdat ze even wil kijken hoe het nu gaat en of hij gegroeid is
Goed dat ze jullie in de gaten houden :)

Komt wel goed. Bram spuugde ook veel in het begin hoor.
pi_134377968
Omen, weet je welk merk babydoekjes op het KDV gebruikt wordt? Als ze supergeparfumeerd zijn, dan zou het misschien kunnen dat Riley daarvan rode billetjes krijgt. Maar dan zou het misschien al eerder gebeurd moeten zijn?
pi_134377983
Die koude washand was een idee van de kraam. Maar vind het zelf ook zielig dus maar een paar keer geprobeerd :')
pi_134378043
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef angelatje het volgende:
Die koude washand was een idee van de kraam. Maar vind het zelf ook zielig dus maar een paar keer geprobeerd :')
Ach je probeert gewoon van alles om zo kleintje wakker te maken als je je zorgen maakt met voedingen en veel slapen.
pi_134378277
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef Juud-- het volgende:
Omen, weet je welk merk babydoekjes op het KDV gebruikt wordt? Als ze supergeparfumeerd zijn, dan zou het misschien kunnen dat Riley daarvan rode billetjes krijgt. Maar dan zou het misschien al eerder gebeurd moeten zijn?
Nou dat is het dus juist. Als ze van het kdv komt zijn ze dus vaker roder dan thuis. En nu al een paar keer dat ze echt moet huilen van de pijn. Ik wilde het morgen ook aan het CB vragen. En morgen mijn eigen luierdoekjes meegeven naar het kdv. :@
pi_134378298
Hoi Skips, alweer een week oud je meisje! Het gaat vast heel gezellig worden zonder kraam, lekker je eigen ritme vinden! Ik heb nog weken (of eerlijk gezegd wel bijna 2 maanden) zo geplakt met mijn meisje als in mijn kraamweek. En nu ik aan het werk ben, mis ik dat ook wel een beetje :@

Hilz, zeg je nou dat je reusje al uit maat 74 is gegroeid :o (hier 1 dag jonger en past net in maat 62, mijn inieminie meisje (alleen lengte hoor, breedte zit wel goed ;))

Bushokje, gewoon negeren, jouw kind blinkt vast uit in iets anders. En ik zou naar je moeder gewoon een scherpe opmerking terugmaken in zo'n geval.

Ik zag een hele stoere mini-spark! Vooral die foto met haar hoofd op de plank. Lief hoor!

Ik zag een mooie grafiek voor Loj *O*

Angela, wat jammer dat het nog moeilijk gaat met drinken. Gewoon veel aanbieden inderdaad, meer kan ik ook niet bedenken.

Mabawa, dat is nog wel wat veel van het goede misschien ja! Fijn dat je kindje het zo goed doet!
pi_134378322
Oh nou, dan ligt het wel redelijk voor de hand dat het 'm in de billendoekjes zit ja. Als je bij wijze van proef je eigen doekjes meegeeft, dan ben je er waarsch snel genoeg achter.
pi_134378452
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:18 schreef Omentielvo het volgende:

[..]

Nou dat is het dus juist. Als ze van het kdv komt zijn ze dus vaker roder dan thuis. En nu al een paar keer dat ze echt moet huilen van de pijn. Ik wilde het morgen ook aan het CB vragen. En morgen mijn eigen luierdoekjes meegeven naar het kdv. :@
Ik heb er niet veel verstand van, maar ik weet wel dat van spruw je kindje ook rode billen kan krijgen. Mocht je geen verbetering zien met de doekjes zou je dat nog kunnen checken?
pi_134378670
Dank. Ik ga morgen mijn eigen luierdoekjes meegeven en het vragen bij het CB of ze ook even kunnen kijken. Ik heb haar nu een zetpil gegeven tegen de pijn. Nu slaapt ze heerlijk. Mijn moppie O+
  dinsdag 17 december 2013 @ 20:31:25 #27
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134378929
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef angelatje het volgende:
Ohh ja vreselijk wij hebben dat ook moeten doen... E werd echt nérgens wakker van ;(

Gelukkig wordt dat echt beter!!
  dinsdag 17 december 2013 @ 20:32:50 #28
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134379007
E zei net 'mama' O+

Tegen haar vader }:| En daarna tegen de (dove) poes :')
pi_134379135
LB :D :') O+ O+
pi_134379225
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:32 schreef LadyBlack het volgende:
E zei net 'mama' O+

Haha. Riley zei het vandaag tegen mijn nicht. :D
pi_134379405
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:32 schreef LadyBlack het volgende:
E zei net 'mama' O+

:D :D Dat is echt een wtf momentje!! :D

Hij is nog niet uit 74 gegroeid hoor ;) Die kan hij nu aan.
pi_134379478
lb je weet je plek dus. ;)
Een voordeel voor de dove kat die schrikt niet van alle speelgoed geluiden, hier klaagt er soms een heel erg als een speelgoed ding een geluid maakt wat hij niet kan waarderen.
pi_134379529
Hoi Skippy! Welkom!

En de Daily Olf
Ik verheug me op een heleboel. Sowieso op pratende kindjes en kijken hoe ze op elkaar reageren. Op speeltuin en kinderboerderij bezoeken. Op sprookjes voorlezen op ons bed terwijl 3 kindjes soezig van hun bad met natte haartjes en frisse pyjamaatjes aan mijn lippen hangen (ik besef me dat dit in werkelijkheid waarschijnlijk iets minder idyllisch zal zijn....). Op naar de Efteling, op vakantie en dan met emmertjes en schepjes naar het strand. Op samen fietsen en naar het bos. Op Sinterklaas vieren met 3 kindjes die helemaal geloven en dan een "echte" Sinterklaas laten komen.

En ik verheug me ook gewoon op morgen en op onze eerste kerst samen. En een nieuw jaar in gaan als compleet gezin. O+

LadyBlack :D _O-

Angelaatje :*

Verder niet echt bijgelezen :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 17-12-2013 20:48:43 ]
  dinsdag 17 december 2013 @ 20:42:58 #34
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134379538
Beterschap FR.. Het zit nog niet echt mee he?

Angelatje, komt vast goed. Hier was in de handpalm wrijven wel een manier om wakker te houden.

Mawaba, wat fijn dat het zo goed gaat!

Omen, wat sneu voor Riley! Het zijn vast die doekjes.

LB :D :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 17 december 2013 @ 20:47:02 #35
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_134379750
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:42 schreef Kyara het volgende:
Hoi Skippy! Welkom!

En de Daily Olf
Ik verheug me op een heleboel. Sowieso op pratende kindjes en kijken hoe ze op elkaar reageren. Op speeltuin en kinderboerderij bezoeken. Op sprookjes voorlezen op ons bed terwijl 3 kindjes soezig van hun bad met natte haartjes en frisse pyjamaatjes aan mijn kippen hangen (ik besef me dat dit in werkelijkheid waarschijnlijk iets minder idyllisch zal zijn....). Op naar de Efteling, op vakantie en dan met emmertjes en schepjes naar het strand. Op samen fietsen en naar het bos. Op Sinterklaas vieren met 3 kindjes die helemaal geloven en dan een "echte" Sinterklaas laten komen.

En ik verheug me ook gewoon op morgen en op onze eerste kerst samen. En een nieuw jaar in gaan als compleet gezin. O+

LadyBlack :D _O-

Angelaatje :*

Verder niet echt bijgelezen :@
_O-
pi_134379874
pas op hoor, ik ga je editten :P
  dinsdag 17 december 2013 @ 20:49:25 #37
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134379905
Boer wat zeg je van m'n lippen... :+
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_134380023
Heb ik een heel mooi tekstje geschreven waar echt over nagedacht is en jullie kunnen niet verder kijken dan die ene tikfout.

tenminste, als er niet nog meer in zitten :@
pi_134380216
LB :D O+

Omen, wat sneu! :(
Het zou idd kunnen, de moeite waard om het te proberen!

Angela, lastig. Verschonen tussendoor was hier altijd de oplossing!

FR, beterschap!

Kyara :D O+
Home is where the O+ is...
pi_134380252
LB :D

Ohja, dat wakker houden.. Ik weet nog dat we de hulplijn van de kraamzorg belden in de avond omdat ze gewoon echt niet wakker te krijgen was, zo onzeker joh. Het beste hielp hier onder haar blote voetje kriebelen. Tegenwoordig geef ik het liefste de fles half slapend aan haar.

Skip!! :W

Omen, ik zou ook zeggen dat het de doekjes zijn. Misschien erg geparfumeerd?

Ik kijk uit naar samen met E. met haar regenlaarsjes en regenjas in de regen lopen en in de plassen stampen. En naar het bos om te spelen.
En als ze later groter is hoop ik dat we af en toe eens een dagje een echte E. dag kunnen maken. Een dag die compleet bestaat uit wat zij wil, zij mag de baas zijn.
E.
pi_134380514
Met mij gaat het wel weer wat weeïg gevoel nog.

en de olf. Ik kijk uit naar de interactie tussen ean en sac en voor als ze weer groter zijn lekker winkelen en dan ergens wat eten en drinken.
pi_134380885
Oh ja Wat spark zegt! Plassen stampen! Ik heb zelfs al rode laarsjes gekregen :D
Beterschappies FR!
pi_134381092
Leuke Olf!
Ik verheug me vooral om de dingetjes die ik vroeger (en sommige nu nog) zo leuk vond om samen met m'n moeder te doen. Lekker shoppen en lunchen in de stad (als ze wat ouder is ;) ), mama helpen in de keuken, cake en appeltaart bakken, na schooltijd aan de keukentafel een kopje thee drinken, helpen met huiswerk, woordjes overhoren enzo. Samen knutselen aan de keukentafel, kleuren, knippen, plakken etc

Uitbreiding van de daily Olf voor degenen met meerdere kindjes: heb je per kindje ook andere verwachtingen/ideeën over wat je later samen gaat doen?

Ik eigenlijk wel, maar dan vooral omdat ik zowel een jongen als een meisje heb. Dat huiswerk en kopjes thee enzo, samen film kijken verwacht ik bij beide wel, maar het shoppen is denk ik niet iets voor Lars. Bij hem verheug ik me erop om bijvoorbeeld als hij later sport, om dan aan de lijn te staan om hem aan te moedigen enzo...

Beterschap f-r!

Welkom Skippy! Leuke naam! Doe je ook aan fotootjes?

Omen, beterschap met de billetjes! Zou fijn zijn als het aan de doekjes op het kdv ligt. Dat is gelukkig iets wat makkelijk op te lossen is :*

Sterkte met de voedingen angelaatje!
  dinsdag 17 december 2013 @ 21:15:08 #44
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134381419
LB :D

Knappe Ow _O_

Mabawa, het is makkelijk om jezelf voorbij te lopen idd :) Ik deed 1 activiteit per dag wb wandelen, maar dat is misschien anders omdat ik een ks heb gehad.

Angelatje, goed je instinct en de plasluiers blijven volgen :Y Wij verschoonden T. als hij in slaap viel, om vervolgens de andere borst erna als toetje te geven.

Daily: Ik verheug me erop om naar sportwedstrijden/voorstellingen te gaan van T. Wij zijn zelf ook opgegroeid met minstens 1 sport, dus dat is wel belangrijk imo. Ben ook erg benieuwd voor welke sporten hij zal gaan!
Verder heb ik enorm veel zin om hem Schotland te laten zien O+ En hoop ik dat hij ook een boekenwurm wordt, dan kunnen we samen naar de bibliotheek O+ En filmfanaat, gezellig naar de bios!

Olf, Gebroeders Leeuwenhart! O+! Die was ik vergeten!
  dinsdag 17 december 2013 @ 21:16:38 #45
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134381529
Wow ik vind het zo knap dat jullie allemaal dit soort dingen weten, net als die rapportjes van gister. Ik weet het gewoon niet. Ik kan wel schrijven dat ze lief is, maar dat is ook zo lekker algemeen.. En verheugen doe ik me ook niet echt op iets specifieks ofzo :@. Nou vind ik mezelf stom :').
pi_134381725
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 21:09 schreef Shandaly het volgende:
Uitbreiding van de daily Olf voor degenen met meerdere kindjes: heb je per kindje ook andere verwachtingen/ideeën over wat je later samen gaat doen?
Eigenlijk niet. Maar dat komt misschien omdat ze allemaal nog redelijk in dezelfde categorie zitten en M is ook niet echt een rauwdouwer. Dus misschien gaat M op ballet en D op voetbal of zo. En aangezien M nu al zoveel interesse in mijn kleding toont, is hij misschien ook degene die mee gaat winkelen.

als ik dit zo lees heb ik straks misschien ook 3 schoonzonen ;)
pi_134381763
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow ik vind het zo knap dat jullie allemaal dit soort dingen weten, net als die rapportjes van gister. Ik weet het gewoon niet. Ik kan wel schrijven dat ze lief is, maar dat is ook zo lekker algemeen.. En verheugen doe ik me ook niet echt op iets specifieks ofzo :@. Nou vind ik mezelf stom :').
tsssk... jij bent heel niet stom :*
(wel te onzeker over jezelf o|O )
pi_134381831
Gebroeders Leeuwenhart O+ Tranen met tuiten :'(

En XM, hoeft niet hoor. Toen ze mij op het cb eens vroegen naar de karakters van de meisjes kwam ik ook niet veel verder dan lief en gemoedelijk. Ik vind het nu ook makkelijker omdat ik de kindjes tegen elkaar kan afzetten en de verschillen kan zien. Niet alleen de meisjes met elkaar maar vooral ook met M.
  dinsdag 17 december 2013 @ 21:26:45 #49
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134382149
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 december 2013 21:21 schreef Kyara het volgende:
Gebroeders Leeuwenhart O+ Tranen met tuiten :'(

En XM, hoeft niet hoor. Toen ze mij op het cb eens vroegen naar de karakters van de meisjes kwam ik ook niet veel verder dan lief en gemoedelijk. Ik vind het nu ook makkelijker omdat ik de kindjes tegen elkaar kan afzetten en de verschillen kan zien. Niet alleen de meisjes met elkaar maar vooral ook met M.
Ik weet niet meer waar het boek over ging, behalve dat ik het prachtig vond O+ En dat ik de film ervan heb gezien!

Edit: Wikipedia _O_
pi_134382212
Vandaag weer zo'n smeltmomentje... O+
Ik kwam Femke ophalen bij het kdv, en er was een invalster vanwege ziekte. Ze zat met de babietjes op de grond te spelen.. vijf babietjes lagen heel gezellig op een rijtje naast elkaar. Maar de leidster kende mij dus niet, en kon ook niet weten welk kindje bij mij hoorde... Maar in het hele rijtje was er maar één met een grote glimlach van oor tot oor... :D Femmetje was zó blij mij te zien O+

En ik had het fotolijstje wat ik van m'n SecretSanta had gekregen meegenomen naar m'n werk; heb er heel de dag zoveel leuke reacties op gekregen O+ * Shandaly is een trotse mama!

Mijn uitzicht is nog mooier geworden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')