Er is een grote kinderboerderij waar ik als kind heel vaak kwam en sindsdien nooit meer ben geweest, daar gaan we dus binnenkort samen naartoe. Ben benieuwd of ik nog iets herken, het zal ook wel erg veranderd zijn in die 20 jaar!quote:Hebben jullie ook van die dingen waarvan je je echt al voor je ziet dat je die later doet met je kind? Als in, bepaalde boeken voorlezen/films kijken/dingen bezoeken?
Hier meer.quote:Toen mijn moeder oud genoeg was nam hij haar mee op staatsbezoek. Dit hield in dat hij zijn auto voorreed, mijn moeder liet instappen en haar een landkaart gaf. Jij mag zeggen waar we op staatsbezoek gaan, zei hij dan. Mijn moeder deed haar ogen dicht en prikte met haar vinger op de kaart. Diever, zei hij. De mensen zullen blij zijn ons te ontvangen
Hoe bedoel je dat hij minder drinkt?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:52 schreef angelatje het volgende:
Jeetje wat gaan jullie snel zeg hier!
Hoi Skips![]()
Ik kijk er naar uit om met K naar buiten te gaan en met hem te pronken.
Helaas is hij nog niet beter, maar de hoest lijkt los te komen dus hopelijk duurt het niet lang meer. Helaas was hij ook niet gegroeid, dus hij zit nog niet op zijn geboortegewichtmaar hij heeft afgelopen dagen ook een stuk minder gedronken. Maar vandaag gaat het de goede kant op
. Hij valt ook steeds in slaap tijdens de voedingen. Hebben jullie tips om hem wakker te krijgen/houden? Voetjes kietelen of bij de ribben kietelen helpt niet en een koude washand ook niet
Hij is nu 13 dagen oud. Hij drinkt nu steeds halve flessen ipv hele. Plasluiers gaan wel goed trouwens. Zaterdag bij huisartsenpost geweest maar die kon niks voor ons betekenen. Dus naar huis gestuurd met het advies om vaker een fles aan te bieden dus dat doen we nu. Maar soms krijgt hij na de voeding een hoestbui en dan spuugt hij alles weer uit. Donderdag komt er iemand van het consultatiebureau omdat ze even wil kijken hoe het nu gaat en of hij gegroeid isquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat hij minder drinkt?
Hoe zijn de plasluiers? Hoeveel plasluiers heb je nu per dag en hoe oud is de kleine?
Ohja een "schaaltje lekkers" als ik vroeg naar bed ging om te lezenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:00 schreef Olf het volgende:
En voor later kijk ik heeeeel erg uit naar dat ze onder een dekentje op de bank een spannend boek aan het lezen is, en dat ik haar dan een kop thee en haar lievelingskoekjes kom brengen.![]()
![]()
![]()
Disneyfilms kijken en alle liedjes meezingenquote:Hebben jullie ook van die dingen waarvan je je echt al voor je ziet dat je die later doet met je kind? Als in, bepaalde boeken voorlezen/films kijken/dingen bezoeken?
Goed dat ze jullie in de gaten houdenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:07 schreef angelatje het volgende:
[..]
Hij is nu 13 dagen oud. Hij drinkt nu steeds halve flessen ipv hele. Plasluiers gaan wel goed trouwens. Zaterdag bij huisartsenpost geweest maar die kon niks voor ons betekenen. Dus naar huis gestuurd met het advies om vaker een fles aan te bieden dus dat doen we nu. Maar soms krijgt hij na de voeding een hoestbui en dan spuugt hij alles weer uit. Donderdag komt er iemand van het consultatiebureau omdat ze even wil kijken hoe het nu gaat en of hij gegroeid is
Ach je probeert gewoon van alles om zo kleintje wakker te maken als je je zorgen maakt met voedingen en veel slapen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef angelatje het volgende:
Die koude washand was een idee van de kraam. Maar vind het zelf ook zielig dus maar een paar keer geprobeerd
Nou dat is het dus juist. Als ze van het kdv komt zijn ze dus vaker roder dan thuis. En nu al een paar keer dat ze echt moet huilen van de pijn. Ik wilde het morgen ook aan het CB vragen. En morgen mijn eigen luierdoekjes meegeven naar het kdv.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef Juud-- het volgende:
Omen, weet je welk merk babydoekjes op het KDV gebruikt wordt? Als ze supergeparfumeerd zijn, dan zou het misschien kunnen dat Riley daarvan rode billetjes krijgt. Maar dan zou het misschien al eerder gebeurd moeten zijn?
Ik heb er niet veel verstand van, maar ik weet wel dat van spruw je kindje ook rode billen kan krijgen. Mocht je geen verbetering zien met de doekjes zou je dat nog kunnen checken?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:18 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Nou dat is het dus juist. Als ze van het kdv komt zijn ze dus vaker roder dan thuis. En nu al een paar keer dat ze echt moet huilen van de pijn. Ik wilde het morgen ook aan het CB vragen. En morgen mijn eigen luierdoekjes meegeven naar het kdv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |