hahahahaquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar zo werkt het wel, als ik nu een foto zou posten van mijn Tetten die niet eens het posten waard
zijn, maar dit terzijde
zou ik ook niet meer serieus worden genomen.
Word ik nu meestal ook al niet trouwens
KPD staat er vol mee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:07 schreef Greys het volgende:
Als je na het posten van je tetten in serieuze topics gewoon zinnige dingen zegt en dat blijft doen, gaat niemand zeggen 'Ik neem jou niet meer serieus, na die tetten!!!'. Voorbeelden te over daarvan, trouwens
Omdat je het in zijn geval niet 'jammer genoeg' vindt dat het zo werkt, toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:07 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, dat mag je zeggen hoor, maar hoe bedoel je dat precies?
Ja, op een gegeven moment zei Winston dat hij er was dus ik dacht die ie live in de studio was. Nee was het al vooraf opgenomen waar misschien wel in geknipt is...quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:06 schreef Rachilda het volgende:
bij rtlboulevard waren ze ook flink aan het overdrijven trouwens, ik dacht dat er een interview zat aan te komen van minstens een half uur of zo, daar leek het wel op in de aankondiging...maar het was maar een paar minuutjes
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb ook m'n tetten wel eens op het forum gepost en ben er daarna niet minder serieus om genomen.
Mijn tetten zijn ook meermalen in beeld gebracht, zelfs in een gifje. Ik doe nog steeds voor het volle pond mee. Vind ik zelf.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb ook m'n tetten wel eens op het forum gepost en ben er daarna niet minder serieus om genomen.
Dat is het kenmerk van de doorsnee politicus, veel praten, maar uiteindelijk niets zeggen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:04 schreef Rachilda het volgende:
[..]
hij komt eerlijk over jah....omdat hij ook niks zegt
ja dat laatste bedoelde ik eigenlijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je het in zijn geval niet 'jammer genoeg' vindt dat het zo werkt, toch?
Anders zou je niet hopen op bewijzen waarmee hij nog harder onderuit gaat.
Of bedoelde je 'zo werkt dat nou eenmaal jammer genoeg, behalve bij Onno want daar vind ik het juist leuk'?
Die zaten netjes in een T-shirtquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn tetten zijn ook meermalen in beeld gebracht, zelfs in een gifje. Ik doe nog steeds voor het volle pond mee. Vind ik zelf.
Met enorme inkijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die zaten netjes in een T-shirt
Hij gaf toe dat het dommer dan dom was dat ie in die lobby zat te zoenen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:11 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dat is het kenmerk van de doorsnee politicus, veel praten, maar uiteindelijk niets zeggen.
Oei! Ik ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn tetten zijn ook meermalen in beeld gebracht, zelfs in een gifje. Ik doe nog steeds voor het volle pond mee. Vind ik zelf.
Ik denk dat dat wel meevalt. Het blijft voor mij een storm in een glas water waar sommigen uit alle macht een modderpoel van proberen te maken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat dan weer welmaar goed hoe dan ook dit geintje gaan de carriere van Onno geen goed
doen
Weet je nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar jij bent geen Burgemeester
Met varkens die er schaamteloos in gaan liggen rollen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. Het blijft voor mij een storm in een glas water waar sommigen uit alle macht een modderpoel van proberen te maken.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is ook weer waar, voor hetzelfde geld ben je Maximaweetikveel
dat zijn toch inkopertjes waar hij makkelijk punten kan scoren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij gaf toe dat het dommer dan dom was dat ie in die lobby zat te zoenen.
Hij gaf toe dat het echt niet slim was om op die sites te gaan staan.
Hij gaf toe dat Albert er om uit zijn vel gesprongen is.
Ik vond op zich dat hij meer toegaf dan tijdens welk gemiddeld interview dan ook
Maar daar gaat het dus om, die zijn nog lang niet uitgerold en dat zou zijn carriere best eensquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Met varkens die er schaamteloos in gaan liggen rollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |