ik verwacht dat het niet langer meer met Onno en zijn burgemeesterschap zal gaan durenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar er is wel meer gaande, dat zijn collega's spoedberaad willen met Hoes bijvoorbeeld. Politici waren hier altijd heel stellig in: privézaken houd je erbuiten. Dat bij iemand die een bepaalde moraal predikt zoals bij het CDA het wel van belang is, is één ding. In dit geval is het dat niet. De politici die Hoes nu om tekst en uitleg vragen, zouden zich rot moeten schamen.
Nee, in dit hele verhaal is eigenlijk niets en niemand chic, behalve de reactie van Georgina gister bij P&W.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ah, zo zat het. Ook al niet chique dus.
ja ik begrijp precies wat je zegt, ik heb het zelfde idee erbijquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:52 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik heb nog steeds niet het gevoel dat we weten hoe het zit. Ik heb een politicus gehoord die veel sprak maar weinig zei en zijn woorden dudanig koos dat hij voor elke situatie is afgedekt.
nog een toyboy, ik heb nooit gezegd dat er niet meer waren. Danny komt met bewijs, oh dus dat bedoelen jullie met sex.
ik zou als raad wel de keiharde garantie willen dat hij nu alle dirt heeft verteld
het spoedberaad is in ieder geval niet afgezegd, dus blijkbaar nog wel zo belangrijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Volgens Froukje was dat spoedberaad al gepland vóór de recente ontwikkelingen.
Ik denk dat dat een persoonlijke opvatting is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:55 schreef Rachilda het volgende:
Als je hem de eerst volgende keer in zijn functie als burgemeester dan zie je alleen maar dit gedoe voor je, hij zal niet meer serieus genomen worden, zo werkt dat nou eenmaal
Nou ja, ik heb er verder geen problemen mee dat de roddelpers zich erop stort. Dat heb je nu eenmaal met bekende figuren. Maar politici moeten zich daar boven plaatsen. Het is niet relevant voor het politieke functioneren van Hoes. Dat hij chantabel zou zijn, is een idiote reden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, in dit hele verhaal is eigenlijk niets en niemand chic, behalve de reactie van Georgina gister bij P&W.
Dat zou ik nogal bekrompen vinden van de figuren die hem dan 'alleen nog maar zo' zien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:55 schreef Rachilda het volgende:
Als je hem de eerst volgende keer in zijn functie als burgemeester dan zie je alleen maar dit gedoe voor je, hij zal niet meer serieus genomen worden, zo werkt dat nou eenmaal
Nou...zo werkt dat nou eenmaal, moet je maar bij jezelf opletten en andere politici die eerder ook in zo een situatie zijn beland, dat heeft niks met bekrompen te maken, dat werkt nou eenmaal zo, daarom is het ook een gate en zitten we inmiddels al in topic eh...nummer 6quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou ik nogal bekrompen vinden van de figuren die hem dan 'alleen nog maar zo' zien.
Zegt meer over die mensen dan over hem wat mij betreft.
Melkert hield van SM. Oudkerk bezocht hoeren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:49 schreef static het volgende:
[..]
Hoe heette die minister ook alweer die regelmatig een bordeel bezocht om zich met zweepjes te laten afranselen?
Ik zie juist het tegenovergestelde, namelijk politici die altijd weer een nieuwe leuke baan voor zichzelf weten te regelen na een schandaal. Hell, zelfs Diederik Stapel heeft tegenwoordig weer een carrière.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:01 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Nou...zo werkt dat nou eenmaal, moet je maar bij jezelf opletten en andere politici die eerder ook in zo een situatie zijn beland, dat heeft niks met bekrompen te maken, dat werkt nou eenmaal zo, daarom is het ook een gate en zitten we inmiddels al in topic eh...nummer 6
en reken maar dat het in Maastricht vooropig een nog grotere heisa is, hij zal daar ook nageroepen worden op straat enzo, zo gaat dat jammergenoeg nou eenmaalquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou ik nogal bekrompen vinden van de figuren die hem dan 'alleen nog maar zo' zien.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Officieel doet hij niets fout. Maar smakeloos is het allemaal wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:01 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Nou...zo werkt dat nou eenmaal, moet je maar bij jezelf opletten en andere politici die eerder ook in zo een situatie zijn beland, dat heeft niks met bekrompen te maken, dat werkt nou eenmaal zo, daarom is het ook een gate en zitten we inmiddels al in topic eh...nummer 6
hij komt eerlijk over jah....omdat hij ook niks zegtquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:03 schreef Laysa het volgende:
Hier het interview met Onno
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-en-onno#node_590211
Ik vind hem erg eerlijk, maar ik zal ook el niet zo objectief zijn...
Wat zeg je....Objectief
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:03 schreef Laysa het volgende:
Hier het interview met Onno
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-en-onno#node_590211
Ik vind hem erg eerlijk, maar ik zal ook el niet zo objectief zijn...
Wat zeg je....Objectief
Je 'jammergenoeg' vind ik hier een tikkie schijnheilig, mag ik dat zeggen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:02 schreef Rachilda het volgende:
[..]
en reken maar dat het in Maastricht vooropig een nog grotere heisa is, hij zal daar ook nageroepen worden op straat enzo, zo gaat dat jammergenoeg nou eenmaal
Ja, zo zat het!quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:02 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Melkert hield van SM. Oudkerk bezocht hoeren.
Bij Melkert speelden er inderdaad andere dingen, en hij wist in het buitenland wel weer een mooie positie voor zichzelf te regelen. Voor Jack de Vries is het lastiger omdat hij met die CDA-moraal zit, maar ook hem zag ik alweer gauw bij DWDD zitten alsof er niets gebeurd was. En dan Lubbers met al z'n schandaaltjes.quote:Beide mannen zijn verdwenen uit de Nederlandse politiek. Oudkerk sowieso om zijn affaire. Melkert niet. Maar politici met een luchtje keren meestal niet snel terug in Den Haag. Dat zag je aan Jack de Vries ook. Ik blijf erbij dat we Hoes door deze zaak nooit in de Tweede Kamer zullen zien.
Maar zo werkt het wel, als ik nu een foto zou posten van mijn Tetten die niet eens het posten waardquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, was echt een minister.quote:
ja, dat mag je zeggen hoor, maar hoe bedoel je dat precies?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Je 'jammergenoeg' vind ik hier een tikkie schijnheilig, mag ik dat zeggen?
Zijnde degene die nog geen bladzijde geleden nog hoopte op bewijzen van zijn schuld?
Als je na het posten van je tetten vervolgens in serieuze topics gewoon zinnige dingen zegt en dat blijft doen, gaat niemand zeggen 'Ik neem jou niet meer serieus, na die tetten!!!'. Voorbeelden te over daarvan, trouwensquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar zo werkt het wel, als ik nu een foto zou posten van mijn Tetten die niet eens het posten waard
zijn, maar dit terzijde
zou ik ook niet meer serieus worden genomen.
Word ik nu meestal ook al niet trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |